Uusi Bond-näyttelijä...

Kiira

On kamala... Ei komea, eikä seksikäs, ei mitään. Kyllä sitä olisi hiukan parempaa toivonut, olin pettynyt kun näin tämän henkilön valitun.

19

2962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ihan

      pettymys kyllä minulle olikin, mutta jotenkin minusta tuntuu, että kyllä tämä ihan sopiva kuitenkin on. Kaikesta huolimatta.

      • 007,5

        jos haluaa katsoa etupäässä komeita sankareita, niin kaitpa sitten muut filmit tulisi valita. Vaikka Cruisea.
        Seksikkyys on katsojasta kiinni. Miehenä sanoisin, että Jamesista tulisi tehdä Jane, niin voisi alkaa näyttää sexyltä. Enkä miehenä keskity tämän uusimmankaan anatomiaan "sillä silmällä."
        Enempi odottelen sitä naisroolin nimitystä, sillä sekin on aina ollut tärkeä osa. Ja ekassa Connery ja Andress (vai Undress) oli hyvä kemiallinen yhdistelmä. Maud Adams upea myös.
        Onko mitään sisäpiirien vihjeitä kuka on Se Nainen?


      • astu
        007,5 kirjoitti:

        jos haluaa katsoa etupäässä komeita sankareita, niin kaitpa sitten muut filmit tulisi valita. Vaikka Cruisea.
        Seksikkyys on katsojasta kiinni. Miehenä sanoisin, että Jamesista tulisi tehdä Jane, niin voisi alkaa näyttää sexyltä. Enkä miehenä keskity tämän uusimmankaan anatomiaan "sillä silmällä."
        Enempi odottelen sitä naisroolin nimitystä, sillä sekin on aina ollut tärkeä osa. Ja ekassa Connery ja Andress (vai Undress) oli hyvä kemiallinen yhdistelmä. Maud Adams upea myös.
        Onko mitään sisäpiirien vihjeitä kuka on Se Nainen?

        No Angelina jolieta ollaan kaavailemassa.

        Kelatkaapa vähän, eihän Sean Connery tai Roger Moorekaan mitään kauniskasvoja olleet,Bond on aina ollut englantilaisttain hieman rumahko mutta karismaattinen mies. Amerikkalainen pretty boy-tyyli ei sovi Bondille.


      • 007,5
        astu kirjoitti:

        No Angelina jolieta ollaan kaavailemassa.

        Kelatkaapa vähän, eihän Sean Connery tai Roger Moorekaan mitään kauniskasvoja olleet,Bond on aina ollut englantilaisttain hieman rumahko mutta karismaattinen mies. Amerikkalainen pretty boy-tyyli ei sovi Bondille.

        eihän englantilaisissa edes ole komeita miehiä, joten rumankarhea passaa hyvin. Kyseessä on englantilainen agentti ja laivaston upseeri, ei amerikkalainen gigolo jostain Miami Beachin hiekalta.


      • 007,5
        astu kirjoitti:

        No Angelina jolieta ollaan kaavailemassa.

        Kelatkaapa vähän, eihän Sean Connery tai Roger Moorekaan mitään kauniskasvoja olleet,Bond on aina ollut englantilaisttain hieman rumahko mutta karismaattinen mies. Amerikkalainen pretty boy-tyyli ei sovi Bondille.

        jos tuottajat soittelevat ja kysyvät taas mun mielipidettä, niin enpä kannata Jolieta.
        Kun on pöytä puhdas Brosnanistakin, niin voitas ottaa joku uudempi per,,,pärstä kehiin kuin mitä Jolie. Kun leffaa kuvataan Tsekissä, niin sieltähän löytys samalla leading ladykin. Olihan Ursula Andress sveitsiläinen, Maud Adams ruotsalainen jne.

        Onko kellään Broccolien kännykän numeroa, sanonpa päätökseni sinne?


      • shaken, not stirred
        007,5 kirjoitti:

        jos tuottajat soittelevat ja kysyvät taas mun mielipidettä, niin enpä kannata Jolieta.
        Kun on pöytä puhdas Brosnanistakin, niin voitas ottaa joku uudempi per,,,pärstä kehiin kuin mitä Jolie. Kun leffaa kuvataan Tsekissä, niin sieltähän löytys samalla leading ladykin. Olihan Ursula Andress sveitsiläinen, Maud Adams ruotsalainen jne.

        Onko kellään Broccolien kännykän numeroa, sanonpa päätökseni sinne?

        uskoa, että Angelina Jolieta kaavailtaisiin Bond-tytöksi :) Toivottavasti ei, vaikka muuten Angelina onkin niin ihana, niin ihana...


      • En valita.

        Muistakaa myös että tämänkertainen Bond satuu olemaan hyvin iso munainen ja hyvin kookaan kivikovan kyrvän omistaja.Joten naikoset tulkää märiksi ja vapiskaa.


      • Green
        shaken, not stirred kirjoitti:

        uskoa, että Angelina Jolieta kaavailtaisiin Bond-tytöksi :) Toivottavasti ei, vaikka muuten Angelina onkin niin ihana, niin ihana...

        Minulla on aina ollut sellainen kuva, että Bond-tytöiksi on aina valittu hieman tuntemattomampia näyttelijättäriä lukuunottamatta Berryä, joka on kyllä minusta ihan hyvä asia ja saisi mielestäni jatkua.


      • Kiira
        007,5 kirjoitti:

        jos haluaa katsoa etupäässä komeita sankareita, niin kaitpa sitten muut filmit tulisi valita. Vaikka Cruisea.
        Seksikkyys on katsojasta kiinni. Miehenä sanoisin, että Jamesista tulisi tehdä Jane, niin voisi alkaa näyttää sexyltä. Enkä miehenä keskity tämän uusimmankaan anatomiaan "sillä silmällä."
        Enempi odottelen sitä naisroolin nimitystä, sillä sekin on aina ollut tärkeä osa. Ja ekassa Connery ja Andress (vai Undress) oli hyvä kemiallinen yhdistelmä. Maud Adams upea myös.
        Onko mitään sisäpiirien vihjeitä kuka on Se Nainen?

        ..miehille annetaan Bondeissa aina naiskauneutta niin kait naisillekin voisi antaa hieman mieskomeutta. Cruise ei ole komea vaan ns "nättipoika". Pierce Brosnan on komea, samaten oli aikoinaan Sean Connery ja onhan hän vieläkin charmikas ikäisekseen. Sama linja pitäisi jatkua.


    • Ylermi

      Minusta mies voisi näytellä Putinia, mutta James Bond on todella kaukana.

    • Ehkäpä, ehkä ei

      Tiedä vaikka tämä uusi Bondi olisi vähän samanlainen yhden kerran ihme kuin se Lasenbyy..?

    • RockyJay

      Onko kukaan edes sattumalta nähnyt tämän kaverin elokuvia ennen kuin alkaa arvostelemaan? mm. Layer Cake on ihan sikahyvä leffa ja siinä yksi erittäin Bondimaninen kohtauskin... Ihan hyvä Bondi tuosta Daniel'ista tulee.

      Tsekkaa jos et usko:
      http://www.rockyjay.com/rocky_jay/2005/10/layer_cake_.html

      • 007,5

        eka leffoissa bond-tytöt tulivat hieman puun takaa, ei kovinkaan tunnettuja. Ja ovatkin olleet parhaasta päästä. Luonnollisia ja freessejä ja muodollisestikin päteviä.
        Samaa linjaa kannattas jatkaa munkin mielestä. Ja muutaman nunnankin mielestä.


    • Kiira

      No isoin keskustelu syntyi tietty bond-tytöstä... Enkä tarkoita komealla mitään rantapoikuleita, tiedoksi vaan. Charmanttia, tummahkoa tarkoitan. Sean Connery oli sellainen ja Pierce Brosnan oli hyvä. Ohuthuulinen ja platku on tämä seuraava Bondi ni! :D

      • 007,5

        taisin muuttaa sun alkuperäisen aiheen hieman toiseksi :), enkä arvannut että menisi koko homma uusiksi. Eipä mennytkään!, sillä palautanpa takaisin itse Bondiin. Harmaat hiukset ohimolla ovat kuulemma charmantteja, olen antanut naisten kertoa itselleni muun antamisen ohessa. Ja jos henkilökohtaisuuksiin mennään, niin oletko huomannut että Brosnan kulki aina ovesta sivuttain. Leuka mahtui paremmin.
        Connerystä samaa mieltä, paras Bond toistaiseksi. Ja kuulemma valittu sexyimmäksi mieheksi vasta kun oli yli 60nen harmaatukka. Siis se tukka mitä vielä jäljellä.


    • Petttteri

      Luulen, että tekijät halajavat enemmän realismia Bondeihin. Tästä syystä sankareiksi ei valita niitä perinteisiä yberseksikkäitä Clooney klooneja vaan ihan tavallisia pulliaisia, koska ei oikeassakaan elämässä ne sankarit ole aina niitä kaikkein komeimpia....

      Se, että onko tämä realismi sitten hyvä asia, vastaan, että ainakaan itse en siitä pidä. Vanhat kunnon bondit, missä voi laittaa aivot narikkaan ja rentoutua oli rautaa. Nää nykyajan tosikkobondit on ihan oksettavia.

    • jep jep

      Aivan totta. Muissa leffoissa kyseinen mies on kyllä hyvä näyttelijä, mutta ei kyllä sovi ollenkaan Bondiksi. Hän ei todellakaan huokaa sitä bondimaisuutta mitä pitäisi päin vastoin. Ennenmminkin vaik Craig sopisi pahisosaan. täytyy sanoa, että olen HYVIN pettynyt.

      • Hyvin sanottu,, ettei ole bondimainen, kun häntä on kehuttu eniten sen näköiseksi, kuin Ian Fleming aikoinaan bondin kuvaili! Ette, sitä paitsi, vielä tiedä kuinka paljon paremmin hänet on meikattu ja muuten paranneltu elokuvassa. Ette vielä voi sanoa kuinka hyvä hän on. Näyttely ratkaisee. Antakaa edes nyt yrittää ennenkuin tyrmäätte. saisitte hävetä.


      • 007,5
        Rwever kirjoitti:

        Hyvin sanottu,, ettei ole bondimainen, kun häntä on kehuttu eniten sen näköiseksi, kuin Ian Fleming aikoinaan bondin kuvaili! Ette, sitä paitsi, vielä tiedä kuinka paljon paremmin hänet on meikattu ja muuten paranneltu elokuvassa. Ette vielä voi sanoa kuinka hyvä hän on. Näyttely ratkaisee. Antakaa edes nyt yrittää ennenkuin tyrmäätte. saisitte hävetä.

        olen päättäny antaa Danielin yrittää. Puutun asioihin, mikäli hommasta ei näytä tulevan mitään.

        Kovin paljon tuntuu sopivuus riippuvan pärstästä ja tukan väristä. Taitaa Suomen presidentiksi päästä helpommalla :).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe