Kuulostaa hyvälle kovaa soitettuna....tää fiilis....
Arki koitaa....Kissojen yö....Tuokauu jo pakkanen:o)
Näinkö mä unta vaan....:o))))
Heh..ai hulluko...Jep..sitä juuri:o))
Hectorin Kissojen yö...............
100
2125
Vastaukset
- TrueLady
iltadisko alko *fiilistelee* heh.. aikansa kesti mut löytyhän tää kuultavaks.
- quistis
olekkin mahtava biisi;o)))
- TrueLady
quistis kirjoitti:
olekkin mahtava biisi;o)))
onneks löyty =)) Vois sitä Hectoria laittaa enemmänkin =)) Juuh mä kuuntelenkin Piironginjalka seuraavaks =)) Sit viimestään o tunnelma katossa.
- quistis
TrueLady kirjoitti:
onneks löyty =)) Vois sitä Hectoria laittaa enemmänkin =)) Juuh mä kuuntelenkin Piironginjalka seuraavaks =)) Sit viimestään o tunnelma katossa.
eikä mulla ole rahaa:o( No heh...nyt sit juodaan viinaa;o))) Onks tää nyt sitä huuhaata mitä kirjoitellaan,,,??
- >^.^<
quistis kirjoitti:
eikä mulla ole rahaa:o( No heh...nyt sit juodaan viinaa;o))) Onks tää nyt sitä huuhaata mitä kirjoitellaan,,,??
vaikka kaikki jutut, missä mainitaan kissa, onki vähintäänki arveluttavia...siis huuhaata ;))
- quistis
>^.^< kirjoitti:
vaikka kaikki jutut, missä mainitaan kissa, onki vähintäänki arveluttavia...siis huuhaata ;))
Huojentavaa tietää,et tää kaikki sitä...Varsinkin nää jutut,jotka kertoo kissoista;o)
- ei ole
quistis kirjoitti:
Huojentavaa tietää,et tää kaikki sitä...Varsinkin nää jutut,jotka kertoo kissoista;o)
huuhaata!
- quistis
ei ole kirjoitti:
huuhaata!
eikäs kissatkaan..:o/
- naiset yleensä
quistis kirjoitti:
eikäs kissatkaan..:o/
hulluimpia,huuhaata!
- quistis
naiset yleensä kirjoitti:
hulluimpia,huuhaata!
Kissalliset naiset...Hmm..myöskin...
Minulla ei VALITETTAVASTI kissaa,mut vielä joku päivä on:o))) - kissanomistaja
quistis kirjoitti:
Kissalliset naiset...Hmm..myöskin...
Minulla ei VALITETTAVASTI kissaa,mut vielä joku päivä on:o)))nainen olet!
- varatartsan
Oli aamu jonkun Suomi-filmin,
joka kulisseilta näyttää vaan.
Kuljit itkettynein silmin,
herrat söivät aamusuolaisiaan.
Huusin: "Minne sut vien,
pyyhit pois sen tien
sä niinkuin peitevärit sateeseen.
On enää ennallaan ristiriidat,
joita kannat edelleen,
yli kissojen yön..."
Hän särkee seinämaalauksen,
jossa lapset rokkaa arkuissaan.
Vanha nainen kuiskaa peilille arvoituksen:
"Ken on kaunein farkuissaan?"
Torin laitaan jään, katson ystävään,
joka sadan vuoden tuskaa myy.
Halpaa se on; kun silmät nään,
on alla naamionsa kyy.
Ja kissojen yö...
Niin mä kerron, minkä kuulin:
"puisen laivan on nähty uppoavan."
Hän tulee viereen, on se tuuli.
Kaikki särkyi ja tiedän taas alkavan
kissojen yön...
Pian aamu on ja hän on jälleen
kädet ristissä niin peloissaan.
Ja hän purkautuu kuin lapsi ystävälleen:
"näinkö unta mä vaan?"
Mutta myrkyt liikkuu kun tuuli käy.
Kohta alkaa täälläkin pakastaa.
Voit mennä pois tai vielä hetken nukkua
tai rakastaa.
Yli kissojen yön...- quistis
Tässä ko biisissä kuitenkin pelkkä musa se mahtava:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Tässä ko biisissä kuitenkin pelkkä musa se mahtava:o))
niin on toi musa tässäkin biisissä...hmmm, mullakin soi nyt ;o)))...Mitä Quulle kuuluu? Pitkästä aikaa? Ei ole huuhaata, mutta kysyn silti! :o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
niin on toi musa tässäkin biisissä...hmmm, mullakin soi nyt ;o)))...Mitä Quulle kuuluu? Pitkästä aikaa? Ei ole huuhaata, mutta kysyn silti! :o)))
kummempaa:o/ Siis ihan hyvää...Kuuntelen musaa ja vietän sunnuntai-iltaa...:o)))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
kummempaa:o/ Siis ihan hyvää...Kuuntelen musaa ja vietän sunnuntai-iltaa...:o)))
vaan kiinnosti kuulumiset. ;o) Täällä kans musaa ja huuhaata. Tänään vaan palstalla kovat keskustelut, mikä on huuhaata...sovitaan, että tämäkin on huuhaata, tai sitten ei...tai on...tai ei...;o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
vaan kiinnosti kuulumiset. ;o) Täällä kans musaa ja huuhaata. Tänään vaan palstalla kovat keskustelut, mikä on huuhaata...sovitaan, että tämäkin on huuhaata, tai sitten ei...tai on...tai ei...;o)))
Joko taas?? Onksd joku onneton menny puhumaan rakkaudesta?? No heh..Tää on kuules ihan ehtaa huuhaata;o)Ja taas soi kissojen yö;o)
- Kuunkulkija
soitetaan ja lauletaan huuhaapirskeissä! Mulla olis aika hauskandramaattiset soinnutukset kun ollaan joskus sitä soitettu. Harvoin muuten kuulee missään livenä. Olen tehnyt myös karaokelevyn tuosta mutta siihen tulee vielä muutama biisi lisää ennenkuin voi julkaista.
Koskas ne pirskeet olis? - varatartsan
quistis kirjoitti:
Joko taas?? Onksd joku onneton menny puhumaan rakkaudesta?? No heh..Tää on kuules ihan ehtaa huuhaata;o)Ja taas soi kissojen yö;o)
rakkausjutut huuhaata, niistä ei saa huuhaalla puhua...jotkut luulee, että ihan oikeesti täällä tunteista kerrotaan...Kerrotaanhan sitä...taas taisi tulla huuhaata...;o) Otappas selvää...:o)))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
rakkausjutut huuhaata, niistä ei saa huuhaalla puhua...jotkut luulee, että ihan oikeesti täällä tunteista kerrotaan...Kerrotaanhan sitä...taas taisi tulla huuhaata...;o) Otappas selvää...:o)))
kirjoitat;o)) Jatka vain samaan malliin...Olethan huuhaalla;o))))) Hui...Kauhea epäilys iski....Onks huuhailu vain harvojen etuoikeus...Hui...Nyt ei enää kivaa....Huuhaa on pahempi kuin oahin keskitysleiri ja kaikki natsit yhteensä...Nyt Quu itkee..yhhhhyyy..jatkuu...
- varatartsan
quistis kirjoitti:
kirjoitat;o)) Jatka vain samaan malliin...Olethan huuhaalla;o))))) Hui...Kauhea epäilys iski....Onks huuhailu vain harvojen etuoikeus...Hui...Nyt ei enää kivaa....Huuhaa on pahempi kuin oahin keskitysleiri ja kaikki natsit yhteensä...Nyt Quu itkee..yhhhhyyy..jatkuu...
ja unohtaa...ei Quu itke! :o| Quun pitää olla sama iloinen Quu, kuin ennenkin. :o)))
Sorry kaikille, tämä ei nyt ollu huuhaata, tulipahan vaan sanottua. Yritän kyllä sitten sitä huuhaatakin... :o) - quistis
varatartsan kirjoitti:
ja unohtaa...ei Quu itke! :o| Quun pitää olla sama iloinen Quu, kuin ennenkin. :o)))
Sorry kaikille, tämä ei nyt ollu huuhaata, tulipahan vaan sanottua. Yritän kyllä sitten sitä huuhaatakin... :o)Tässä hymy:o)))))))))) Huomaatkos nyt....En uhohde sitä narria milloinkaan...Nyt se soi juuri...Hyvä biisi..kokonaisuudessaan ja nyt taas..yyyyyhh...Ei..huijasin vain;o))
- tavaraa
quistis kirjoitti:
-Pitäis tietenkin silloin miettiä kannattaako väkisinkään huuhailla jos ei ole huuhailumielellä eikä löydä uusia huuhaa-aiheita ????-
- quistis
tavaraa kirjoitti:
-Pitäis tietenkin silloin miettiä kannattaako väkisinkään huuhailla jos ei ole huuhailumielellä eikä löydä uusia huuhaa-aiheita ????-
Niimpä..Olet ihan oikeassa...Kaikki sanat sanottu jo aiemmin...mun ja jopa sunkin:o))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Tässä hymy:o)))))))))) Huomaatkos nyt....En uhohde sitä narria milloinkaan...Nyt se soi juuri...Hyvä biisi..kokonaisuudessaan ja nyt taas..yyyyyhh...Ei..huijasin vain;o))
laitoin sen biisin soimaan ainakin sata kertaa ja sanat esille ruutuun ja lauloin mukana...auts...kyllä sattui...huuh...oli vaan sellaiset fiilikset...sovitaan, että huuhaafiilikset, että voi huuhaalla kertoo sen...;o) Kiitos hymystäsi...:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- quistis
varatartsan kirjoitti:
laitoin sen biisin soimaan ainakin sata kertaa ja sanat esille ruutuun ja lauloin mukana...auts...kyllä sattui...huuh...oli vaan sellaiset fiilikset...sovitaan, että huuhaafiilikset, että voi huuhaalla kertoo sen...;o) Kiitos hymystäsi...:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
No välillä meillä jokaisessa sellaiset "huuhaafiilikset" :o)))))
- Kuunkulkija
tavaraa kirjoitti:
olen monasti saanut rypyt pois otsalta kiristämällä 10cm pitkillä aidoilla ja alkuperäisillä puisilla pyykkipinnoilla tukkani tiukasti taakse. Hyvä puoli on että rypyt häviävät, huonoja puolia on että silmät venyvät sivusuuntaan mikä on kauhean näköistä mutta hyvänä puolena on että kun silmät ovat kapeana rakosena niin syvyysterävyysnäkö paranee,
vrt. kaivinkone ja traktori; toisella voi tehdä kuopan ja ajaa sinne, toisella vain ajaa sinne. - varatartsan
tavaraa kirjoitti:
ootkos tullu polliisiksi tälle palstalle? Jospas sovittais, että MoM hoitais ne hommat, vai mitä??? Mikäs nyt sulla mättää? Kerro vaan reilusti, vai oliko tuo kans jotain huuhaata??? :o) Rauhoituppas nyt, äläkä ota elämäntehtäväksesi toisten juttujen tutkimista. Mehän huuhaillaan. :o)))
- rataa
Kuunkulkija kirjoitti:
olen monasti saanut rypyt pois otsalta kiristämällä 10cm pitkillä aidoilla ja alkuperäisillä puisilla pyykkipinnoilla tukkani tiukasti taakse. Hyvä puoli on että rypyt häviävät, huonoja puolia on että silmät venyvät sivusuuntaan mikä on kauhean näköistä mutta hyvänä puolena on että kun silmät ovat kapeana rakosena niin syvyysterävyysnäkö paranee,
vrt. kaivinkone ja traktori; toisella voi tehdä kuopan ja ajaa sinne, toisella vain ajaa sinne.Otetaan me muutkin mallia.
- quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
vrt. kaivinkone ja traktori; toisella voi tehdä kuopan ja ajaa sinne, toisella vain ajaa sinne.ole vaarana tulkita asioita ihan väärin...kapeanäköisesti....Heittää paskaa sinne minne sitä ei tarvita;o/
- kuulisi kolinaa
varatartsan kirjoitti:
ootkos tullu polliisiksi tälle palstalle? Jospas sovittais, että MoM hoitais ne hommat, vai mitä??? Mikäs nyt sulla mättää? Kerro vaan reilusti, vai oliko tuo kans jotain huuhaata??? :o) Rauhoituppas nyt, äläkä ota elämäntehtäväksesi toisten juttujen tutkimista. Mehän huuhaillaan. :o)))
- Kuunkulkija
rataa kirjoitti:
Otetaan me muutkin mallia.
ette halua minun elämääni. Pelkästään tänään tapahtui että tein naiselle lihapullia ja perunoita ja katoin ne ulos. No, siellähän satoi joten ei niitä voinut syödä, vetisiä kaikki tyynni. Toisaalta muusiin tuli puolet liian vähän nestettä, lihapullat olivat kuin lenkkumipalloja ja kastike sitä Rainbowia mikä maistuu ihan hirveeltä. Käytin sitten sitä muusia sinitarrana lasitaululle joka kuitenkin tippui vähän ajan kuluttua seinältä rikkoen akvaarion. Nainen oli jo lähtenyt siinä vaiheessa onneksi.
Pannuhuoneesta hajosi 5000L boileri ja vedet pitkin lattiaa. Ulko-oven lukko meni rikki, no pääsihän sitä sitten sisään kahden tunnin kuluttua kuitenkin mikä ei pahemmin lämmitä koska boileri on rikki ja lämmitys ei toimi.
Saunassa on kiva lämmitellä mutta pesumahdollisuus rajoittuu kylmään veteen koska boileri ei toimi.
Nyt joutuu lämmittelemään koko yön television ja tietokoneen ääressä, onneksi 3GHz:n prosessori kehittää edes jonkun verran lämpöä.
Flunssa päällä ja kuumetta, nokka valuu kuin keuhkotautisella hyeenalla, ei edes disperiiniä kotona.
Alkaa oikein pelottaa mitä tänään voi vielä sattua.
Jos jotakuta kiinnostaa niin voi tulla meille seikkailulomalle luonnon armoille ja olla kuin reality-tv:ssä. Tervetuloa elämääni! - quistis
kuulisi kolinaa kirjoitti:
Mutta kiitos taas kerran vinkistä....Ole niin ystävällinen et,jos haluut moralisoida..Etsi ihan oikeat vonkaajat:o))
- varatartsan
kuulisi kolinaa kirjoitti:
tiedän, kuka sä oot. Sitä en ymmärrä, mitä haet! Älä huoli, tämä on huuhaata! :o)
- jeffjeff
kuis siun viikonloppuis on mänt wink wink;o)))
- quistis
ilman huuhaata:o)) Huipsan...täälhän on niin hyytävä ilmapiiri...Quu on ihan qummissaan;o)
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
ilman huuhaata:o)) Huipsan...täälhän on niin hyytävä ilmapiiri...Quu on ihan qummissaan;o)
huuhaata;o) joops täällä on näemmä tänään jotain
kummaa ilmassa en viitsi edes lukea:(
yöllä sua olis tarvittu tänne kun typyn kanssa
lauluja heiteltiin:o) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
huuhaata;o) joops täällä on näemmä tänään jotain
kummaa ilmassa en viitsi edes lukea:(
yöllä sua olis tarvittu tänne kun typyn kanssa
lauluja heiteltiin:o)sen kivan:o/
En ole mäkään lukenu noita juttuja,mut tuntuu vaikuttavan kaikkeen kirjoitteluun...Harmillista..missäs on oikea ja kunnon huuhaameininki...;o))???? - yksitypy
quistis kirjoitti:
sen kivan:o/
En ole mäkään lukenu noita juttuja,mut tuntuu vaikuttavan kaikkeen kirjoitteluun...Harmillista..missäs on oikea ja kunnon huuhaameininki...;o))????eiköhän se niin, että sunnuntai-ilta tekee huuhaan usein hiljaiseksi. Ei siinä sen kummenpaa varmaan :=)))) Luulen et ens viikolla on taas vauhti päällä.
Ja jos tämän hetken huuhaalaiset jostain ovat ottaneet nokkiinsa eivätkä ilmaannu, niin ei voi mitään. Luulen että uusia kyllä tulee :=))))
Joo. Eilen laulettiin itsemme petiin. Ja sinäkin varmaan lauloit tai ainakin nauroit :=))))) - jeffjeff
quistis kirjoitti:
sen kivan:o/
En ole mäkään lukenu noita juttuja,mut tuntuu vaikuttavan kaikkeen kirjoitteluun...Harmillista..missäs on oikea ja kunnon huuhaameininki...;o))????kadonnut kesänmyötä ikävää:(
nyt tulee oikein urakalla noita winkkejä heh;o)
mutta toisaalta mitä niistä jatketaan niin kuin ennenkin:o)))
jotkut vaan ovat tainneet ottaa itseensä aivan suotta:o) - quistis
yksitypy kirjoitti:
eiköhän se niin, että sunnuntai-ilta tekee huuhaan usein hiljaiseksi. Ei siinä sen kummenpaa varmaan :=)))) Luulen et ens viikolla on taas vauhti päällä.
Ja jos tämän hetken huuhaalaiset jostain ovat ottaneet nokkiinsa eivätkä ilmaannu, niin ei voi mitään. Luulen että uusia kyllä tulee :=))))
Joo. Eilen laulettiin itsemme petiin. Ja sinäkin varmaan lauloit tai ainakin nauroit :=)))))Ihan kaikkeen:o)))) Ei sen enempää..voi joku taas Quulle pillastua:o/ Mut Typy kyl täällä on kalsea ilmapiiri...Sen ihan asitii...Harmillista:o/
- jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
eiköhän se niin, että sunnuntai-ilta tekee huuhaan usein hiljaiseksi. Ei siinä sen kummenpaa varmaan :=)))) Luulen et ens viikolla on taas vauhti päällä.
Joo. Eilen laulettiin itsemme petiin. Ja sinäkin varmaan lauloit tai ainakin nauroit :=)))))suanks mie nyt huastella tälviisii vaih;=)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
kadonnut kesänmyötä ikävää:(
nyt tulee oikein urakalla noita winkkejä heh;o)
mutta toisaalta mitä niistä jatketaan niin kuin ennenkin:o)))
jotkut vaan ovat tainneet ottaa itseensä aivan suotta:o)rautalangasta...winki,winki)
Jatketaan vaan ihan niinkuin ennenkin...Ollaan hemmetin hauskoja..tietenkin;o)) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
suanks mie nyt huastella tälviisii vaih;=)))
vain :=))) Typy on kuulolla nyt :=)))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
rautalangasta...winki,winki)
Jatketaan vaan ihan niinkuin ennenkin...Ollaan hemmetin hauskoja..tietenkin;o))vääntää:o) typy ei tykänny ku mie huastelin
kaik murtehii sekasii epäilkii minnuu iha
jokskii muuks;o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
vääntää:o) typy ei tykänny ku mie huastelin
kaik murtehii sekasii epäilkii minnuu iha
jokskii muuks;o)))No tietysti sä olet sä...Kylhän Quu sen tietää...;o)) Niin ei tarvitsekkaan vääntää rautalangasta...Quu tietää;o)
- jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
vain :=))) Typy on kuulolla nyt :=)))
panitkii epäille miun kiel taitojain et sie
oikee tykänt vai miksköhää;=)
mie ain huastelin siel potilas tuval sil viisii
mutku ennää ei oo koko tupast:((( - jeffjeff
quistis kirjoitti:
No tietysti sä olet sä...Kylhän Quu sen tietää...;o)) Niin ei tarvitsekkaan vääntää rautalangasta...Quu tietää;o)
mie tahtont typyy sekottaap:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
mie tahtont typyy sekottaap:o)))
Typyn pään pyörälle;o) Voihan...;o)
- yksitypy
quistis kirjoitti:
Ihan kaikkeen:o)))) Ei sen enempää..voi joku taas Quulle pillastua:o/ Mut Typy kyl täällä on kalsea ilmapiiri...Sen ihan asitii...Harmillista:o/
kalsee ilmapiiri, niin mitään syytä en kyllä sellaseen näe. Sefulle kait suuttuivat. Ja suuttuahan voi jos suututtaa. Räiskähtää kerralla ja unohtaa. Se on mielstäni paras tapa. En itse ole koskaan pitkävihainen. Siitä kun ei ole mitään hyötyä. :=))))
Ja tämä huuhaa-porukka näyttää myös vetävän yhtä köyttä asiassa. Hiljenivät kaikki kuin yhdestä sopimuksesta. Ei mielestäni oikein ole aikuismaista :=((((
Mutta jospa se siitä :=)))) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
panitkii epäille miun kiel taitojain et sie
oikee tykänt vai miksköhää;=)
mie ain huastelin siel potilas tuval sil viisii
mutku ennää ei oo koko tupast:(((epäile. Sinulla on varmaan ihan hyvä kielitaito :=)))
Minä en kait kovin monesti ehtinyt siellä tuvalla käydäkään. Mutta olikohan siellä niin huono hoito, kun se loppu. Vai mikähän syy sen loppumiseen oli? :=))) - jeffjeff
quistis kirjoitti:
Typyn pään pyörälle;o) Voihan...;o)
mut tällee et typy luuli mua vallan toiseksi;)
*nyt nauraa* typy pyysi että puhuisin suomen kieltä;o))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
kalsee ilmapiiri, niin mitään syytä en kyllä sellaseen näe. Sefulle kait suuttuivat. Ja suuttuahan voi jos suututtaa. Räiskähtää kerralla ja unohtaa. Se on mielstäni paras tapa. En itse ole koskaan pitkävihainen. Siitä kun ei ole mitään hyötyä. :=))))
Ja tämä huuhaa-porukka näyttää myös vetävän yhtä köyttä asiassa. Hiljenivät kaikki kuin yhdestä sopimuksesta. Ei mielestäni oikein ole aikuismaista :=((((
Mutta jospa se siitä :=))))Quu liian onnellinen..Ei jaksa riidellä...heh enhän mä muutenkaan koskaan!!
Muuten suuttuminen on ihan hyvä tunne...Suuttumus myös elettävä pois...Ja taas ollaan kamuja....Miten se menikään...ookkonä..eikun alakkona mun kaa??? Heh..tais mennä persukkeelleen:o/ - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
epäile. Sinulla on varmaan ihan hyvä kielitaito :=)))
Minä en kait kovin monesti ehtinyt siellä tuvalla käydäkään. Mutta olikohan siellä niin huono hoito, kun se loppu. Vai mikähän syy sen loppumiseen oli? :=)))keväällä oma hoito lähti pois ja kai me kaikki
potilaiset sitten karattiin;=))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
mut tällee et typy luuli mua vallan toiseksi;)
*nyt nauraa* typy pyysi että puhuisin suomen kieltä;o)))huuhaakieltä. Se hauskaa;o))
Ai mä luulin et sä silleen;o) - jeffjeff
quistis kirjoitti:
huuhaakieltä. Se hauskaa;o))
Ai mä luulin et sä silleen;o)sillee ossaakkaa;o)
mut asijaa nyt pitäiskii suaha hätäsee meil uus
oma hoito eihää täst tuu mittää joskos ei
huuhaal oo potilas tuppaa:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
sillee ossaakkaa;o)
mut asijaa nyt pitäiskii suaha hätäsee meil uus
oma hoito eihää täst tuu mittää joskos ei
huuhaal oo potilas tuppaa:o)))oikein on??? Mitä hänelle on tapahtunut....??
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
oikein on??? Mitä hänelle on tapahtunut....??
tietäiskii mish hää oikee huiteleep:(
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
tietäiskii mish hää oikee huiteleep:(
Ei omaa hoitoa ei sairastupaa....Quu voi toimia sen ajan sijaisena:o)) Jookosta joo:o))))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Ei omaa hoitoa ei sairastupaa....Quu voi toimia sen ajan sijaisena:o)) Jookosta joo:o))))
aineskii sen paankii hyväksyin Quu hyvä oma hoito:o)))
mut miul ompkii huol mis kaik potilaiset omp
koht tulloop kauhiat pakkasetkii niih:((( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
aineskii sen paankii hyväksyin Quu hyvä oma hoito:o)))
mut miul ompkii huol mis kaik potilaiset omp
koht tulloop kauhiat pakkasetkii niih:(((ulkosalla?? Voihan,,...Miks ne ei tule pois sieltä??
Voihan:o/ Hoitovirhe se on:o/ - jeffjeff
quistis kirjoitti:
oikein on??? Mitä hänelle on tapahtunut....??
ulkosal ku ei oo ennää tuppaakaa:)
nyt taiskii miult pallaa käämit höh:((( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
ulkosal ku ei oo ennää tuppaakaa:)
nyt taiskii miult pallaa käämit höh:(((uudet käämit käden käänteessä:o)) Ei hätää ei mitään...Miks sulta käämit paloi??
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
uudet käämit käden käänteessä:o)) Ei hätää ei mitään...Miks sulta käämit paloi??
tein tänään konetukselle huoltoa kaikki ok.
nyt meinasin kuunnella tässä sammalla yhden
jazz nauhan niih miun nauhuri vaa ulisee:(((
mikähää sillekkii omp tullunna taas remppa alkaa:( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
tein tänään konetukselle huoltoa kaikki ok.
nyt meinasin kuunnella tässä sammalla yhden
jazz nauhan niih miun nauhuri vaa ulisee:(((
mikähää sillekkii omp tullunna taas remppa alkaa:(se konetusrikko ei...Harmi...se yhteinen sävel niin nautittavaa:o)
- jeffjeff
tän yönä soi mie vaik ravistan enne käyttöö
jos ei muu auta;o)))- quistis
vaan....Varmasti auttaa;o)
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
vaan....Varmasti auttaa;o)
toiseen....
meidän hyvä tv ohjaajamme poistui täältä maanpäältä:(
ohjasi esim. kaikki Pori-Jazzit ja paljon, paljon muuta:( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
toiseen....
meidän hyvä tv ohjaajamme poistui täältä maanpäältä:(
ohjasi esim. kaikki Pori-Jazzit ja paljon, paljon muuta:(ole huomannu koko asiaa,,,:o( Surullinen tapaus...en mä vaan se pois nukkuminen:o(
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
ole huomannu koko asiaa,,,:o( Surullinen tapaus...en mä vaan se pois nukkuminen:o(
sitä päivää hetkeä emme tiedä koska lähtö tulee:(
oli tv2 ohjaajia jo 3 poistunut sieltä ½-vuoden
sisällä:(
nämä ei kyllä taida kuulua oikein huuhaa palstalle
mutta tulipahan nyt mainittua:( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
sitä päivää hetkeä emme tiedä koska lähtö tulee:(
oli tv2 ohjaajia jo 3 poistunut sieltä ½-vuoden
sisällä:(
nämä ei kyllä taida kuulua oikein huuhaa palstalle
mutta tulipahan nyt mainittua:(puhua elämän nurjistakin puolista...realiteeteistä...Huuhaana kai helpompi käsitellä vaikeitakin asioita:o) Niin et äläpäs nyt kuule....Mukava et mainitsit asian:o)))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
puhua elämän nurjistakin puolista...realiteeteistä...Huuhaana kai helpompi käsitellä vaikeitakin asioita:o) Niin et äläpäs nyt kuule....Mukava et mainitsit asian:o)))
Quu on taas oikeassa:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
Quu on taas oikeassa:o)))
kuulostaa tosi tylsältä:o/ Quu onkin tantta!! Apua JJ sä paljastit mut:o/
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
kuulostaa tosi tylsältä:o/ Quu onkin tantta!! Apua JJ sä paljastit mut:o/
sä vaan kannustit minua että en tehnyt väärin;o)))
tantta pöh höh pöh sanoo jeffjeff:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
sä vaan kannustit minua että en tehnyt väärin;o)))
tantta pöh höh pöh sanoo jeffjeff:o)))sanottu...pöh...Ihanasti suorastaan:o)))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
sanottu...pöh...Ihanasti suorastaan:o)))
nyt ravistelemaan tota toosaa jos alkais pelittää;o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
nyt ravistelemaan tota toosaa jos alkais pelittää;o)))
ne sävelet liian ihania..kurja jos se toosa loukkaantuis;o))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
ne sävelet liian ihania..kurja jos se toosa loukkaantuis;o))
nyt hellät ravistelut eikä muutkaan:(((
se vaan mouruaa kuin kissat huom! K ei Q kuutamolla:o)))
toivottaa Quulle hyvää yötä ja kauniita unia:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
nyt hellät ravistelut eikä muutkaan:(((
se vaan mouruaa kuin kissat huom! K ei Q kuutamolla:o)))
toivottaa Quulle hyvää yötä ja kauniita unia:o)))Mut hyvää yötä Sinulle JJ:o)) Kauniit unoset ja hyvät hyrinät....vaik ne ihanat sävelet unessa:o))))
- kippari
kissojen yö:=)No kipparillakin oli jokin yö tuossa täällä en viitsi sanoo mikä;=)
- jeffjeff
se ollu kipparien yö;o)))
- kippari
jeffjeff kirjoitti:
se ollu kipparien yö;o)))
se aika yö:=)Oli sit mikä oli;=)))
- quistis
Sut tuntien ei ainakaan liskojenyö;o)
- kippari
quistis kirjoitti:
Sut tuntien ei ainakaan liskojenyö;o)
taakse jäännyttä elämää nyt näkee yöllä kuvia siitä mun ihanasta:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
taakse jäännyttä elämää nyt näkee yöllä kuvia siitä mun ihanasta:=)
Sä näät siis ihania yökuvia;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Sä näät siis ihania yökuvia;o))
menneitä aikoja olleen aikoja sit,mut nyt uudet kujeet ja siksi nyt onnelinen kippari olen:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
menneitä aikoja olleen aikoja sit,mut nyt uudet kujeet ja siksi nyt onnelinen kippari olen:=)))
Kipparin puolesta;o))))
- kippari
quistis kirjoitti:
Kipparin puolesta;o))))
kiitos vaan on kivaa olla onnellinen:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
kiitos vaan on kivaa olla onnellinen:=)
Elämä ihan hymyilee;o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
Elämä ihan hymyilee;o)))
elämässä voi olla parempaa kuin elämä hymyilee siis elämä on ihanaa:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
elämässä voi olla parempaa kuin elämä hymyilee siis elämä on ihanaa:=)))
se on parhaimmillaan inanaa:o))))
- kippari
quistis kirjoitti:
se on parhaimmillaan inanaa:o))))
laulussakin sanotaan elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
laulussakin sanotaan elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa:=)))
tuli munkin mieleen..Siis sitä positiivista ajattelua;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
tuli munkin mieleen..Siis sitä positiivista ajattelua;o))
toinen laulu mikä kuuluu kipparin juttuun on.Et jokainen ihminen on laulun arvoinen:=)Se on minusta todella tärkeä asia elämässä:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
toinen laulu mikä kuuluu kipparin juttuun on.Et jokainen ihminen on laulun arvoinen:=)Se on minusta todella tärkeä asia elämässä:=)))
hyvä kaikkien muistaa....Munkin;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
hyvä kaikkien muistaa....Munkin;o))
on monia asioita mitä pitäs muistaa jokaisen niin kipparinkin:=)))
- jeffjeff
kippari kirjoitti:
se aika yö:=)Oli sit mikä oli;=)))
myös hyvää yötä ja kivoja unikuvia:=)))
- kippari
jeffjeff kirjoitti:
myös hyvää yötä ja kivoja unikuvia:=)))
kiitti ja hyvää yötä sinulle sinne johonkin myös ja palataan asiaan:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
on monia asioita mitä pitäs muistaa jokaisen niin kipparinkin:=)))
Olet niin huomaavainen ja empaattinen mies:o))))
- kippari
quistis kirjoitti:
Olet niin huomaavainen ja empaattinen mies:o))))
olla sellainen ihminen toiselle se kuuluu vaan mun luonteeseen:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841