Hectorin Kissojen yö...............

quistis

Kuulostaa hyvälle kovaa soitettuna....tää fiilis....
Arki koitaa....Kissojen yö....Tuokauu jo pakkanen:o)
Näinkö mä unta vaan....:o))))

Heh..ai hulluko...Jep..sitä juuri:o))

100

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrueLady

iltadisko alko *fiilistelee* heh.. aikansa kesti mut löytyhän tää kuultavaks.

• quistis

olekkin mahtava biisi;o)))

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

olekkin mahtava biisi;o)))

onneks löyty =)) Vois sitä Hectoria laittaa enemmänkin =)) Juuh mä kuuntelenkin Piironginjalka seuraavaks =)) Sit viimestään o tunnelma katossa.

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

onneks löyty =)) Vois sitä Hectoria laittaa enemmänkin =)) Juuh mä kuuntelenkin Piironginjalka seuraavaks =)) Sit viimestään o tunnelma katossa.

eikä mulla ole rahaa:o( No heh...nyt sit juodaan viinaa;o))) Onks tää nyt sitä huuhaata mitä kirjoitellaan,,,??

• >^.^<
        quistis kirjoitti:

eikä mulla ole rahaa:o( No heh...nyt sit juodaan viinaa;o))) Onks tää nyt sitä huuhaata mitä kirjoitellaan,,,??

vaikka kaikki jutut, missä mainitaan kissa, onki vähintäänki arveluttavia...siis huuhaata ;))

• quistis
        >^.^< kirjoitti:

vaikka kaikki jutut, missä mainitaan kissa, onki vähintäänki arveluttavia...siis huuhaata ;))

Huojentavaa tietää,et tää kaikki sitä...Varsinkin nää jutut,jotka kertoo kissoista;o)

• ei ole
        quistis kirjoitti:

Huojentavaa tietää,et tää kaikki sitä...Varsinkin nää jutut,jotka kertoo kissoista;o)

huuhaata!

• quistis
        ei ole kirjoitti:

huuhaata!

eikäs kissatkaan..:o/

• naiset yleensä
        quistis kirjoitti:

eikäs kissatkaan..:o/

hulluimpia,huuhaata!

• quistis
        naiset yleensä kirjoitti:

hulluimpia,huuhaata!

Kissalliset naiset...Hmm..myöskin...
        Minulla ei VALITETTAVASTI kissaa,mut vielä joku päivä on:o)))

• kissanomistaja
        quistis kirjoitti:

Kissalliset naiset...Hmm..myöskin...
        Minulla ei VALITETTAVASTI kissaa,mut vielä joku päivä on:o)))

nainen olet!

• varatartsan

Oli aamu jonkun Suomi-filmin,
      joka kulisseilta näyttää vaan.
      Kuljit itkettynein silmin,
      herrat söivät aamusuolaisiaan.

Huusin: "Minne sut vien,
      pyyhit pois sen tien
      sä niinkuin peitevärit sateeseen.
      On enää ennallaan ristiriidat,
      joita kannat edelleen,
      yli kissojen yön..."

Hän särkee seinämaalauksen,
      jossa lapset rokkaa arkuissaan.
      Vanha nainen kuiskaa peilille arvoituksen:
      "Ken on kaunein farkuissaan?"

Torin laitaan jään, katson ystävään,
      joka sadan vuoden tuskaa myy.
      Halpaa se on; kun silmät nään,
      on alla naamionsa kyy.
      Ja kissojen yö...

Niin mä kerron, minkä kuulin:
      "puisen laivan on nähty uppoavan."
      Hän tulee viereen, on se tuuli.
      Kaikki särkyi ja tiedän taas alkavan
      kissojen yön...

Pian aamu on ja hän on jälleen
      kädet ristissä niin peloissaan.
      Ja hän purkautuu kuin lapsi ystävälleen:
      "näinkö unta mä vaan?"

Mutta myrkyt liikkuu kun tuuli käy.
      Kohta alkaa täälläkin pakastaa.
      Voit mennä pois tai vielä hetken nukkua
      tai rakastaa.
      Yli kissojen yön...

• quistis

Tässä ko biisissä kuitenkin pelkkä musa se mahtava:o))

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Tässä ko biisissä kuitenkin pelkkä musa se mahtava:o))

niin on toi musa tässäkin biisissä...hmmm, mullakin soi nyt ;o)))...Mitä Quulle kuuluu? Pitkästä aikaa? Ei ole huuhaata, mutta kysyn silti! :o)))

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

niin on toi musa tässäkin biisissä...hmmm, mullakin soi nyt ;o)))...Mitä Quulle kuuluu? Pitkästä aikaa? Ei ole huuhaata, mutta kysyn silti! :o)))

kummempaa:o/ Siis ihan hyvää...Kuuntelen musaa ja vietän sunnuntai-iltaa...:o)))

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

kummempaa:o/ Siis ihan hyvää...Kuuntelen musaa ja vietän sunnuntai-iltaa...:o)))

vaan kiinnosti kuulumiset. ;o) Täällä kans musaa ja huuhaata. Tänään vaan palstalla kovat keskustelut, mikä on huuhaata...sovitaan, että tämäkin on huuhaata, tai sitten ei...tai on...tai ei...;o)))

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

vaan kiinnosti kuulumiset. ;o) Täällä kans musaa ja huuhaata. Tänään vaan palstalla kovat keskustelut, mikä on huuhaata...sovitaan, että tämäkin on huuhaata, tai sitten ei...tai on...tai ei...;o)))

Joko taas?? Onksd joku onneton menny puhumaan rakkaudesta?? No heh..Tää on kuules ihan ehtaa huuhaata;o)Ja taas soi kissojen yö;o)

• Kuunkulkija

soitetaan ja lauletaan huuhaapirskeissä! Mulla olis aika hauskandramaattiset soinnutukset kun ollaan joskus sitä soitettu. Harvoin muuten kuulee missään livenä. Olen tehnyt myös karaokelevyn tuosta mutta siihen tulee vielä muutama biisi lisää ennenkuin voi julkaista.

Koskas ne pirskeet olis?

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Joko taas?? Onksd joku onneton menny puhumaan rakkaudesta?? No heh..Tää on kuules ihan ehtaa huuhaata;o)Ja taas soi kissojen yö;o)

rakkausjutut huuhaata, niistä ei saa huuhaalla puhua...jotkut luulee, että ihan oikeesti täällä tunteista kerrotaan...Kerrotaanhan sitä...taas taisi tulla huuhaata...;o) Otappas selvää...:o)))

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

rakkausjutut huuhaata, niistä ei saa huuhaalla puhua...jotkut luulee, että ihan oikeesti täällä tunteista kerrotaan...Kerrotaanhan sitä...taas taisi tulla huuhaata...;o) Otappas selvää...:o)))

kirjoitat;o)) Jatka vain samaan malliin...Olethan huuhaalla;o))))) Hui...Kauhea epäilys iski....Onks huuhailu vain harvojen etuoikeus...Hui...Nyt ei enää kivaa....Huuhaa on pahempi kuin oahin keskitysleiri ja kaikki natsit yhteensä...Nyt Quu itkee..yhhhhyyy..jatkuu...

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

kirjoitat;o)) Jatka vain samaan malliin...Olethan huuhaalla;o))))) Hui...Kauhea epäilys iski....Onks huuhailu vain harvojen etuoikeus...Hui...Nyt ei enää kivaa....Huuhaa on pahempi kuin oahin keskitysleiri ja kaikki natsit yhteensä...Nyt Quu itkee..yhhhhyyy..jatkuu...

ja unohtaa...ei Quu itke! :o| Quun pitää olla sama iloinen Quu, kuin ennenkin. :o)))

Sorry kaikille, tämä ei nyt ollu huuhaata, tulipahan vaan sanottua. Yritän kyllä sitten sitä huuhaatakin... :o)

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

ja unohtaa...ei Quu itke! :o| Quun pitää olla sama iloinen Quu, kuin ennenkin. :o)))

Sorry kaikille, tämä ei nyt ollu huuhaata, tulipahan vaan sanottua. Yritän kyllä sitten sitä huuhaatakin... :o)

Tässä hymy:o)))))))))) Huomaatkos nyt....En uhohde sitä narria milloinkaan...Nyt se soi juuri...Hyvä biisi..kokonaisuudessaan ja nyt taas..yyyyyhh...Ei..huijasin vain;o))

• tavaraa
        quistis kirjoitti:

-Pitäis tietenkin silloin miettiä kannattaako väkisinkään huuhailla jos ei ole huuhailumielellä eikä löydä uusia huuhaa-aiheita ????-

• quistis
        tavaraa kirjoitti:

-Pitäis tietenkin silloin miettiä kannattaako väkisinkään huuhailla jos ei ole huuhailumielellä eikä löydä uusia huuhaa-aiheita ????-

Niimpä..Olet ihan oikeassa...Kaikki sanat sanottu jo aiemmin...mun ja jopa sunkin:o))

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Tässä hymy:o)))))))))) Huomaatkos nyt....En uhohde sitä narria milloinkaan...Nyt se soi juuri...Hyvä biisi..kokonaisuudessaan ja nyt taas..yyyyyhh...Ei..huijasin vain;o))

laitoin sen biisin soimaan ainakin sata kertaa ja sanat esille ruutuun ja lauloin mukana...auts...kyllä sattui...huuh...oli vaan sellaiset fiilikset...sovitaan, että huuhaafiilikset, että voi huuhaalla kertoo sen...;o) Kiitos hymystäsi...:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

laitoin sen biisin soimaan ainakin sata kertaa ja sanat esille ruutuun ja lauloin mukana...auts...kyllä sattui...huuh...oli vaan sellaiset fiilikset...sovitaan, että huuhaafiilikset, että voi huuhaalla kertoo sen...;o) Kiitos hymystäsi...:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

No välillä meillä jokaisessa sellaiset "huuhaafiilikset" :o)))))

• Kuunkulkija
        tavaraa kirjoitti:

olen monasti saanut rypyt pois otsalta kiristämällä 10cm pitkillä aidoilla ja alkuperäisillä puisilla pyykkipinnoilla tukkani tiukasti taakse. Hyvä puoli on että rypyt häviävät, huonoja puolia on että silmät venyvät sivusuuntaan mikä on kauhean näköistä mutta hyvänä puolena on että kun silmät ovat kapeana rakosena niin syvyysterävyysnäkö paranee,
        vrt. kaivinkone ja traktori; toisella voi tehdä kuopan ja ajaa sinne, toisella vain ajaa sinne.

• varatartsan
        tavaraa kirjoitti:

ootkos tullu polliisiksi tälle palstalle? Jospas sovittais, että MoM hoitais ne hommat, vai mitä??? Mikäs nyt sulla mättää? Kerro vaan reilusti, vai oliko tuo kans jotain huuhaata??? :o) Rauhoituppas nyt, äläkä ota elämäntehtäväksesi toisten juttujen tutkimista. Mehän huuhaillaan. :o)))

• rataa
        Kuunkulkija kirjoitti:

olen monasti saanut rypyt pois otsalta kiristämällä 10cm pitkillä aidoilla ja alkuperäisillä puisilla pyykkipinnoilla tukkani tiukasti taakse. Hyvä puoli on että rypyt häviävät, huonoja puolia on että silmät venyvät sivusuuntaan mikä on kauhean näköistä mutta hyvänä puolena on että kun silmät ovat kapeana rakosena niin syvyysterävyysnäkö paranee,
        vrt. kaivinkone ja traktori; toisella voi tehdä kuopan ja ajaa sinne, toisella vain ajaa sinne.

Otetaan me muutkin mallia.

• quistis
        Kuunkulkija kirjoitti:

ole vaarana tulkita asioita ihan väärin...kapeanäköisesti....Heittää paskaa sinne minne sitä ei tarvita;o/

• kuulisi kolinaa
        varatartsan kirjoitti:

ootkos tullu polliisiksi tälle palstalle? Jospas sovittais, että MoM hoitais ne hommat, vai mitä??? Mikäs nyt sulla mättää? Kerro vaan reilusti, vai oliko tuo kans jotain huuhaata??? :o) Rauhoituppas nyt, äläkä ota elämäntehtäväksesi toisten juttujen tutkimista. Mehän huuhaillaan. :o)))

http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=772&gid=0

• Kuunkulkija
        rataa kirjoitti:

Otetaan me muutkin mallia.

ette halua minun elämääni. Pelkästään tänään tapahtui että tein naiselle lihapullia ja perunoita ja katoin ne ulos. No, siellähän satoi joten ei niitä voinut syödä, vetisiä kaikki tyynni. Toisaalta muusiin tuli puolet liian vähän nestettä, lihapullat olivat kuin lenkkumipalloja ja kastike sitä Rainbowia mikä maistuu ihan hirveeltä. Käytin sitten sitä muusia sinitarrana lasitaululle joka kuitenkin tippui vähän ajan kuluttua seinältä rikkoen akvaarion. Nainen oli jo lähtenyt siinä vaiheessa onneksi.
        Pannuhuoneesta hajosi 5000L boileri ja vedet pitkin lattiaa. Ulko-oven lukko meni rikki, no pääsihän sitä sitten sisään kahden tunnin kuluttua kuitenkin mikä ei pahemmin lämmitä koska boileri on rikki ja lämmitys ei toimi.
        Saunassa on kiva lämmitellä mutta pesumahdollisuus rajoittuu kylmään veteen koska boileri ei toimi.
        Nyt joutuu lämmittelemään koko yön television ja tietokoneen ääressä, onneksi 3GHz:n prosessori kehittää edes jonkun verran lämpöä.
        Flunssa päällä ja kuumetta, nokka valuu kuin keuhkotautisella hyeenalla, ei edes disperiiniä kotona.
        Alkaa oikein pelottaa mitä tänään voi vielä sattua.
        Jos jotakuta kiinnostaa niin voi tulla meille seikkailulomalle luonnon armoille ja olla kuin reality-tv:ssä. Tervetuloa elämääni!

• quistis

• varatartsan

• jeffjeff

kuis siun viikonloppuis on mänt wink wink;o)))

• quistis

ilman huuhaata:o)) Huipsan...täälhän on niin hyytävä ilmapiiri...Quu on ihan qummissaan;o)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

ilman huuhaata:o)) Huipsan...täälhän on niin hyytävä ilmapiiri...Quu on ihan qummissaan;o)

huuhaata;o) joops täällä on näemmä tänään jotain
        kummaa ilmassa en viitsi edes lukea:(
        yöllä sua olis tarvittu tänne kun typyn kanssa
        lauluja heiteltiin:o)

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

huuhaata;o) joops täällä on näemmä tänään jotain
        kummaa ilmassa en viitsi edes lukea:(
        yöllä sua olis tarvittu tänne kun typyn kanssa
        lauluja heiteltiin:o)

sen kivan:o/

En ole mäkään lukenu noita juttuja,mut tuntuu vaikuttavan kaikkeen kirjoitteluun...Harmillista..missäs on oikea ja kunnon huuhaameininki...;o))????

• yksitypy
        quistis kirjoitti:

En ole mäkään lukenu noita juttuja,mut tuntuu vaikuttavan kaikkeen kirjoitteluun...Harmillista..missäs on oikea ja kunnon huuhaameininki...;o))????

eiköhän se niin, että sunnuntai-ilta tekee huuhaan usein hiljaiseksi. Ei siinä sen kummenpaa varmaan :=)))) Luulen et ens viikolla on taas vauhti päällä.
        Ja jos tämän hetken huuhaalaiset jostain ovat ottaneet nokkiinsa eivätkä ilmaannu, niin ei voi mitään. Luulen että uusia kyllä tulee :=))))

Joo. Eilen laulettiin itsemme petiin. Ja sinäkin varmaan lauloit tai ainakin nauroit :=)))))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

kadonnut kesänmyötä ikävää:(
        nyt tulee oikein urakalla noita winkkejä heh;o)
        mutta toisaalta mitä niistä jatketaan niin kuin ennenkin:o)))
        jotkut vaan ovat tainneet ottaa itseensä aivan suotta:o)

• quistis
        yksitypy kirjoitti:

eiköhän se niin, että sunnuntai-ilta tekee huuhaan usein hiljaiseksi. Ei siinä sen kummenpaa varmaan :=)))) Luulen et ens viikolla on taas vauhti päällä.
        Ja jos tämän hetken huuhaalaiset jostain ovat ottaneet nokkiinsa eivätkä ilmaannu, niin ei voi mitään. Luulen että uusia kyllä tulee :=))))

Joo. Eilen laulettiin itsemme petiin. Ja sinäkin varmaan lauloit tai ainakin nauroit :=)))))

Ihan kaikkeen:o)))) Ei sen enempää..voi joku taas Quulle pillastua:o/ Mut Typy kyl täällä on kalsea ilmapiiri...Sen ihan asitii...Harmillista:o/

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

suanks mie nyt huastella tälviisii vaih;=)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

kadonnut kesänmyötä ikävää:(
        nyt tulee oikein urakalla noita winkkejä heh;o)
        mutta toisaalta mitä niistä jatketaan niin kuin ennenkin:o)))
        jotkut vaan ovat tainneet ottaa itseensä aivan suotta:o)

rautalangasta...winki,winki)

Jatketaan vaan ihan niinkuin ennenkin...Ollaan hemmetin hauskoja..tietenkin;o))

• yksitypy
        jeffjeff kirjoitti:

suanks mie nyt huastella tälviisii vaih;=)))

vain :=))) Typy on kuulolla nyt :=)))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

rautalangasta...winki,winki)

Jatketaan vaan ihan niinkuin ennenkin...Ollaan hemmetin hauskoja..tietenkin;o))

vääntää:o) typy ei tykänny ku mie huastelin
        kaik murtehii sekasii epäilkii minnuu iha
        jokskii muuks;o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

vääntää:o) typy ei tykänny ku mie huastelin
        kaik murtehii sekasii epäilkii minnuu iha
        jokskii muuks;o)))

No tietysti sä olet sä...Kylhän Quu sen tietää...;o)) Niin ei tarvitsekkaan vääntää rautalangasta...Quu tietää;o)

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

vain :=))) Typy on kuulolla nyt :=)))

panitkii epäille miun kiel taitojain et sie
        oikee tykänt vai miksköhää;=)
        mie ain huastelin siel potilas tuval sil viisii
        mutku ennää ei oo koko tupast:(((

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

No tietysti sä olet sä...Kylhän Quu sen tietää...;o)) Niin ei tarvitsekkaan vääntää rautalangasta...Quu tietää;o)

mie tahtont typyy sekottaap:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

mie tahtont typyy sekottaap:o)))

Typyn pään pyörälle;o) Voihan...;o)

• yksitypy
        quistis kirjoitti:

Ihan kaikkeen:o)))) Ei sen enempää..voi joku taas Quulle pillastua:o/ Mut Typy kyl täällä on kalsea ilmapiiri...Sen ihan asitii...Harmillista:o/

kalsee ilmapiiri, niin mitään syytä en kyllä sellaseen näe. Sefulle kait suuttuivat. Ja suuttuahan voi jos suututtaa. Räiskähtää kerralla ja unohtaa. Se on mielstäni paras tapa. En itse ole koskaan pitkävihainen. Siitä kun ei ole mitään hyötyä. :=))))
        Ja tämä huuhaa-porukka näyttää myös vetävän yhtä köyttä asiassa. Hiljenivät kaikki kuin yhdestä sopimuksesta. Ei mielestäni oikein ole aikuismaista :=((((
        Mutta jospa se siitä :=))))

• yksitypy
        jeffjeff kirjoitti:

panitkii epäille miun kiel taitojain et sie
        oikee tykänt vai miksköhää;=)
        mie ain huastelin siel potilas tuval sil viisii
        mutku ennää ei oo koko tupast:(((

epäile. Sinulla on varmaan ihan hyvä kielitaito :=)))
        Minä en kait kovin monesti ehtinyt siellä tuvalla käydäkään. Mutta olikohan siellä niin huono hoito, kun se loppu. Vai mikähän syy sen loppumiseen oli? :=)))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Typyn pään pyörälle;o) Voihan...;o)

mut tällee et typy luuli mua vallan toiseksi;)
        *nyt nauraa* typy pyysi että puhuisin suomen kieltä;o)))

• quistis
        yksitypy kirjoitti:

kalsee ilmapiiri, niin mitään syytä en kyllä sellaseen näe. Sefulle kait suuttuivat. Ja suuttuahan voi jos suututtaa. Räiskähtää kerralla ja unohtaa. Se on mielstäni paras tapa. En itse ole koskaan pitkävihainen. Siitä kun ei ole mitään hyötyä. :=))))
        Ja tämä huuhaa-porukka näyttää myös vetävän yhtä köyttä asiassa. Hiljenivät kaikki kuin yhdestä sopimuksesta. Ei mielestäni oikein ole aikuismaista :=((((
        Mutta jospa se siitä :=))))

Quu liian onnellinen..Ei jaksa riidellä...heh enhän mä muutenkaan koskaan!!
        Muuten suuttuminen on ihan hyvä tunne...Suuttumus myös elettävä pois...Ja taas ollaan kamuja....Miten se menikään...ookkonä..eikun alakkona mun kaa??? Heh..tais mennä persukkeelleen:o/

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

epäile. Sinulla on varmaan ihan hyvä kielitaito :=)))
        Minä en kait kovin monesti ehtinyt siellä tuvalla käydäkään. Mutta olikohan siellä niin huono hoito, kun se loppu. Vai mikähän syy sen loppumiseen oli? :=)))

keväällä oma hoito lähti pois ja kai me kaikki
        potilaiset sitten karattiin;=)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

mut tällee et typy luuli mua vallan toiseksi;)
        *nyt nauraa* typy pyysi että puhuisin suomen kieltä;o)))

huuhaakieltä. Se hauskaa;o))
        Ai mä luulin et sä silleen;o)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

huuhaakieltä. Se hauskaa;o))
        Ai mä luulin et sä silleen;o)

sillee ossaakkaa;o)
        mut asijaa nyt pitäiskii suaha hätäsee meil uus
        oma hoito eihää täst tuu mittää joskos ei
        huuhaal oo potilas tuppaa:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

sillee ossaakkaa;o)
        mut asijaa nyt pitäiskii suaha hätäsee meil uus
        oma hoito eihää täst tuu mittää joskos ei
        huuhaal oo potilas tuppaa:o)))

oikein on??? Mitä hänelle on tapahtunut....??

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

tietäiskii mish hää oikee huiteleep:(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

tietäiskii mish hää oikee huiteleep:(

Ei omaa hoitoa ei sairastupaa....Quu voi toimia sen ajan sijaisena:o)) Jookosta joo:o))))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Ei omaa hoitoa ei sairastupaa....Quu voi toimia sen ajan sijaisena:o)) Jookosta joo:o))))

aineskii sen paankii hyväksyin Quu hyvä oma hoito:o)))
        mut miul ompkii huol mis kaik potilaiset omp
        koht tulloop kauhiat pakkasetkii niih:(((

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

aineskii sen paankii hyväksyin Quu hyvä oma hoito:o)))
        mut miul ompkii huol mis kaik potilaiset omp
        koht tulloop kauhiat pakkasetkii niih:(((

ulkosalla?? Voihan,,...Miks ne ei tule pois sieltä??
        Voihan:o/ Hoitovirhe se on:o/

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

ulkosal ku ei oo ennää tuppaakaa:)
        nyt taiskii miult pallaa käämit höh:(((

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

ulkosal ku ei oo ennää tuppaakaa:)
        nyt taiskii miult pallaa käämit höh:(((

uudet käämit käden käänteessä:o)) Ei hätää ei mitään...Miks sulta käämit paloi??

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

uudet käämit käden käänteessä:o)) Ei hätää ei mitään...Miks sulta käämit paloi??

tein tänään konetukselle huoltoa kaikki ok.
        nyt meinasin kuunnella tässä sammalla yhden
        jazz nauhan niih miun nauhuri vaa ulisee:(((
        mikähää sillekkii omp tullunna taas remppa alkaa:(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

tein tänään konetukselle huoltoa kaikki ok.
        nyt meinasin kuunnella tässä sammalla yhden
        jazz nauhan niih miun nauhuri vaa ulisee:(((
        mikähää sillekkii omp tullunna taas remppa alkaa:(

se konetusrikko ei...Harmi...se yhteinen sävel niin nautittavaa:o)

• jeffjeff

tän yönä soi mie vaik ravistan enne käyttöö
      jos ei muu auta;o)))

• quistis

vaan....Varmasti auttaa;o)

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

vaan....Varmasti auttaa;o)

toiseen....
        meidän hyvä tv ohjaajamme poistui täältä maanpäältä:(
        ohjasi esim. kaikki Pori-Jazzit ja paljon, paljon muuta:(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

toiseen....
        meidän hyvä tv ohjaajamme poistui täältä maanpäältä:(
        ohjasi esim. kaikki Pori-Jazzit ja paljon, paljon muuta:(

ole huomannu koko asiaa,,,:o( Surullinen tapaus...en mä vaan se pois nukkuminen:o(

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

ole huomannu koko asiaa,,,:o( Surullinen tapaus...en mä vaan se pois nukkuminen:o(

sitä päivää hetkeä emme tiedä koska lähtö tulee:(
        oli tv2 ohjaajia jo 3 poistunut sieltä ½-vuoden
        sisällä:(
        nämä ei kyllä taida kuulua oikein huuhaa palstalle
        mutta tulipahan nyt mainittua:(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

sitä päivää hetkeä emme tiedä koska lähtö tulee:(
        oli tv2 ohjaajia jo 3 poistunut sieltä ½-vuoden
        sisällä:(
        nämä ei kyllä taida kuulua oikein huuhaa palstalle
        mutta tulipahan nyt mainittua:(

puhua elämän nurjistakin puolista...realiteeteistä...Huuhaana kai helpompi käsitellä vaikeitakin asioita:o) Niin et äläpäs nyt kuule....Mukava et mainitsit asian:o)))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

puhua elämän nurjistakin puolista...realiteeteistä...Huuhaana kai helpompi käsitellä vaikeitakin asioita:o) Niin et äläpäs nyt kuule....Mukava et mainitsit asian:o)))

Quu on taas oikeassa:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

Quu on taas oikeassa:o)))

kuulostaa tosi tylsältä:o/ Quu onkin tantta!! Apua JJ sä paljastit mut:o/

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

kuulostaa tosi tylsältä:o/ Quu onkin tantta!! Apua JJ sä paljastit mut:o/

sä vaan kannustit minua että en tehnyt väärin;o)))
        tantta pöh höh pöh sanoo jeffjeff:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

sä vaan kannustit minua että en tehnyt väärin;o)))
        tantta pöh höh pöh sanoo jeffjeff:o)))

sanottu...pöh...Ihanasti suorastaan:o)))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

sanottu...pöh...Ihanasti suorastaan:o)))

nyt ravistelemaan tota toosaa jos alkais pelittää;o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

nyt ravistelemaan tota toosaa jos alkais pelittää;o)))

ne sävelet liian ihania..kurja jos se toosa loukkaantuis;o))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

ne sävelet liian ihania..kurja jos se toosa loukkaantuis;o))

nyt hellät ravistelut eikä muutkaan:(((
        se vaan mouruaa kuin kissat huom! K ei Q kuutamolla:o)))
        toivottaa Quulle hyvää yötä ja kauniita unia:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

nyt hellät ravistelut eikä muutkaan:(((
        se vaan mouruaa kuin kissat huom! K ei Q kuutamolla:o)))
        toivottaa Quulle hyvää yötä ja kauniita unia:o)))

Mut hyvää yötä Sinulle JJ:o)) Kauniit unoset ja hyvät hyrinät....vaik ne ihanat sävelet unessa:o))))

• kippari

kissojen yö:=)No kipparillakin oli jokin yö tuossa täällä en viitsi sanoo mikä;=)

• jeffjeff

se ollu kipparien yö;o)))

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

se ollu kipparien yö;o)))

se aika yö:=)Oli sit mikä oli;=)))

• quistis

Sut tuntien ei ainakaan liskojenyö;o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

Sut tuntien ei ainakaan liskojenyö;o)

taakse jäännyttä elämää nyt näkee yöllä kuvia siitä mun ihanasta:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

taakse jäännyttä elämää nyt näkee yöllä kuvia siitä mun ihanasta:=)

Sä näät siis ihania yökuvia;o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Sä näät siis ihania yökuvia;o))

menneitä aikoja olleen aikoja sit,mut nyt uudet kujeet ja siksi nyt onnelinen kippari olen:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

menneitä aikoja olleen aikoja sit,mut nyt uudet kujeet ja siksi nyt onnelinen kippari olen:=)))

Kipparin puolesta;o))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Kipparin puolesta;o))))

kiitos vaan on kivaa olla onnellinen:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

kiitos vaan on kivaa olla onnellinen:=)

Elämä ihan hymyilee;o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Elämä ihan hymyilee;o)))

elämässä voi olla parempaa kuin elämä hymyilee siis elämä on ihanaa:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

elämässä voi olla parempaa kuin elämä hymyilee siis elämä on ihanaa:=)))

se on parhaimmillaan inanaa:o))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

se on parhaimmillaan inanaa:o))))

laulussakin sanotaan elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

laulussakin sanotaan elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa:=)))

tuli munkin mieleen..Siis sitä positiivista ajattelua;o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

tuli munkin mieleen..Siis sitä positiivista ajattelua;o))

toinen laulu mikä kuuluu kipparin juttuun on.Et jokainen ihminen on laulun arvoinen:=)Se on minusta todella tärkeä asia elämässä:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

toinen laulu mikä kuuluu kipparin juttuun on.Et jokainen ihminen on laulun arvoinen:=)Se on minusta todella tärkeä asia elämässä:=)))

hyvä kaikkien muistaa....Munkin;o))

• kippari
        quistis kirjoitti:

hyvä kaikkien muistaa....Munkin;o))

on monia asioita mitä pitäs muistaa jokaisen niin kipparinkin:=)))

• jeffjeff
        kippari kirjoitti:

se aika yö:=)Oli sit mikä oli;=)))

myös hyvää yötä ja kivoja unikuvia:=)))

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

myös hyvää yötä ja kivoja unikuvia:=)))

kiitti ja hyvää yötä sinulle sinne johonkin myös ja palataan asiaan:=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

on monia asioita mitä pitäs muistaa jokaisen niin kipparinkin:=)))

Olet niin huomaavainen ja empaattinen mies:o))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

Olet niin huomaavainen ja empaattinen mies:o))))

olla sellainen ihminen toiselle se kuuluu vaan mun luonteeseen:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe