Miten helluntailaisuudessa suhtaudutaan demonien piiritykseen?
Uskotteko että uskovassa voi olla Demoneja?
Jos ette,lukekaa Gordon ja Emily Binningin kirja-Olkaa JUmalalle alamaiset!!--suosittelen-
Demonit
4
309
Vastaukset
- Ex-Baalinpalvoja
Koska nykyään hengelliset kirjat ovat roskaa..
- Pegasus
Miksi uskovan pitäisi lukea kaikkea roskakirjallisuutta?
On Howardin oppia
Toronton huuhaata
On sitä sun tätä ja vielä tota!!
Ja sitten nämä riivaajat ja demonitkirjailijat.
Sekö kiinnostaa uskovia, jos nyt ovatkaan sitä, tiedä häntä?
Aloituksen kysymykseen vastaan:
Kristuksen omassa ei voi olla demoneja.
Mutta voi kyllä ottaa vastaan väärän hengen, jos menee eksyttäjän käsien alle "siunattavaksi".
Siitä pääsee vain tekemällä parannuksen, tunnustamalla syntinä sen, että otti vastaan baalin, epäjumalan tarjoamaa. - Sirpale*
siellä on raamantun kohdat suomen kielellä.itse olen saanut parhaan avun Eilyn ja Gordonin tilaisuuksista.
Ja olen ollut useissa niissä.
Gordon on hyvin lähellä Jeesusta samoin Emily.
He elävät totuudessa.Mutta olen huomannut että ihmiset eivät kestä totuutta,eivät näköjään helluntailaiset.
Olen hyvin pettynyt siihen että kielletään saatanan olemassa olo ja demonit ja eletään kuin itse halutaan ja saastutetaan itsemme siinä tapauksessa lihan himoilla ym.eikä tahdota uskoa että se ei ole jumalan tahto että pyhää temppeliämme-siis ruumistamme-annetaan käyttää hyväksi ja saastutetaan silloin jumalan pyhyyttä.
on vain opittava olemaan jumalalle alamaiset. tämä koskee jokaista.
ja demonit on totta.ja ne asustavat juuri meidän rikkinäisyydessämme..esim.jos seksuaalisuuden alue on rikki jos on mm.taipumusta homoseksuaalisuuteen niin se on merkki siitä että demonit asuu siellä rikkinäisyydessä.mutta kun puhutaan avoimesti ongelmistamme niin demonit eivät enää täytä meissä olevaa pimeää aluetta.
aika yksinkertaista sanoisin.ei tarvita kovinkaan kummoista matikkapäätä,eikä akateemista koulutusta:))
- sun-glasses
Olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli hmmm... aika erikoinen. Taisipa vähän korostua tämä demonien esiintyminen, ellen väärin muista.
No en välttämättä tätä kirjaa suosittelisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070