retkeltä kotiin taas ja hauskaa oli siellä missä vietin ikimuistoisen viikonlopun:=) Sen kunniaksi pikku runo sinne johonkin:=)
Minä Rakastin metsää ja maailmaa, nyt rakastan häntä:=)
oli minullakin pieni onni, mutta minun mielestä se oli suuri, koska se oli mun onneni juuri.
palasin
66
1628
Vastaukset
- jeffjeff
kippari kauniisti sanottu ja onnellinen puolestasi:=)))
- kippari
sinulle kippari onkin onnellinen mies nyt:=)
- jeffjeff
kippari kirjoitti:
sinulle kippari onkin onnellinen mies nyt:=)
onni tuli oikealle henkilölle kaikkien kärsimyksien jälkeen:=)))
- kippari
jeffjeff kirjoitti:
onni tuli oikealle henkilölle kaikkien kärsimyksien jälkeen:=)))
niitä ajattelee niin ihanaa siinä suhteen viellä kun saa itsensä lopullisesti kuntoo niin sit olen mailama onnellisin kippari:=)
- yksitypy evk
Oletko se tosiaan sinä kippari???
Jos olet, niin jo on mies muuttunut :=)))))
Tuotako se rakkaus teettää. Alkaa runosuoni sykkimään jne...
Onneksi olkoon sinulle :=))))- kippari
se sama hullu kippari täällä on:=)Rakkaus teettää kaikea kummaa:=)
- yksitypy evk
kippari kirjoitti:
se sama hullu kippari täällä on:=)Rakkaus teettää kaikea kummaa:=)
naisilla sitten olekin melkoinen taito :=)))))
Saadaan mieskin muuttumaan yhdessä viikonlopussa.
Hitsi että olen sun puolesta hyvilläni :=)))
Nyt voikin mennä tyytyväisenä nukkumaan.
Hyvät yöt sinulle. Ja älähän nyt muistele liikaa viikonloppua, että unen saat, vaikka tais se uni jäädä niin vähiin että sammut kun saunalyhty :=)))))))) - kippari
yksitypy evk kirjoitti:
naisilla sitten olekin melkoinen taito :=)))))
Saadaan mieskin muuttumaan yhdessä viikonlopussa.
Hitsi että olen sun puolesta hyvilläni :=)))
Nyt voikin mennä tyytyväisenä nukkumaan.
Hyvät yöt sinulle. Ja älähän nyt muistele liikaa viikonloppua, että unen saat, vaikka tais se uni jäädä niin vähiin että sammut kun saunalyhty :=))))))))ihmeelistä kun alkaa jo paranemaan kaikesta muustakin sillä voimalla:=)Hyvää yötä sinulle typy:=)
- Anneli
Kylläpäs kipparia hymyilyttää
- kippari
tunne sinuu,mut eikös kipparillekin suoda joskus jotain hyvääkin:=)
- varatartsan
Onnesi loistaa tännekkin saakka, vaikka kaukana olen! Kiitos soundeista! Onnellinen olen, kun olet noin onnellinen!!! :o))))))))))
- kippari
sinulle myös nyt on kiva fiilis taas elämä alkaa lopulta hymyilemään:=)Koitan sulle vastaa,mut sun posti on varmaan täynnä kun viesti palasi takasin mulle:=(
- varatartsan
kippari kirjoitti:
sinulle myös nyt on kiva fiilis taas elämä alkaa lopulta hymyilemään:=)Koitan sulle vastaa,mut sun posti on varmaan täynnä kun viesti palasi takasin mulle:=(
tuli, ja kuunnellut usampaan kertaan jo sen John Mayallin biisin. :o) Kiitän siitä, eikä riitäkkään...:o))))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
tuli, ja kuunnellut usampaan kertaan jo sen John Mayallin biisin. :o) Kiitän siitä, eikä riitäkkään...:o))))
muutakin hyvää musaa kyllä,mut sun pitää tyhjentää se sun posti kun viestikään siis tää uusi ei tullut perille.
- varatartsan
kippari kirjoitti:
muutakin hyvää musaa kyllä,mut sun pitää tyhjentää se sun posti kun viestikään siis tää uusi ei tullut perille.
Heitän Sulle uuden osoitteen huomenna...ja sinne en sitten muuta tarviikkaan, kuin hyvää musaa...:o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
Heitän Sulle uuden osoitteen huomenna...ja sinne en sitten muuta tarviikkaan, kuin hyvää musaa...:o)))
sinne joku toinen os.niin voin etsiä hyvää musaa sulle koneelta:=))
- varatartsan
kippari kirjoitti:
sinne joku toinen os.niin voin etsiä hyvää musaa sulle koneelta:=))
mä teen niin huomenna ja ilmoitan osoitteen, antaa vaan sitten tulla...täällä odotan...:o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
mä teen niin huomenna ja ilmoitan osoitteen, antaa vaan sitten tulla...täällä odotan...:o)))
et sulla on siellä tilaa sit postilaatikossa ettei meen tukkoon:=))No katselaan sit lähetän sulle jotain hyvää musaa sinne:=)
- varatartsan
kippari kirjoitti:
et sulla on siellä tilaa sit postilaatikossa ettei meen tukkoon:=))No katselaan sit lähetän sulle jotain hyvää musaa sinne:=)
ja hoitelee isomman postilaatikon. :o)))
- kippari
varatartsan kirjoitti:
ja hoitelee isomman postilaatikon. :o)))
sellainen 100mt vähintään et saadaan sinne musaa sit:=))
Soma punaposki kipparin polvelle istumaan:)))
- kippari
noita somia ollut tossa,mut tässä oli jotain sit kun kipparin sai sekasin:=)
- Doe-01
kippari kirjoitti:
tietää tunteen,ja senkin miksi Doe vähän väliä matkustelee satoja kilometrejä ympäri Suomea;=))
- kippari
Doe-01 kirjoitti:
tietää tunteen,ja senkin miksi Doe vähän väliä matkustelee satoja kilometrejä ympäri Suomea;=))
kummalisia juttuja ne naiset:=)No eiköhän me ole ansaittu itselle sellainen ihminen jo lopulta:=)
kippari kirjoitti:
Kyllä sinä oman punaposkesi ansaitset ja nyt on kivempi leipookin kun on joku jolle antaa tuoretta nisua ja lämmintä maitoa:)))
- kippari
tuputuu kirjoitti:
Kyllä sinä oman punaposkesi ansaitset ja nyt on kivempi leipookin kun on joku jolle antaa tuoretta nisua ja lämmintä maitoa:)))
tässä jo olekin ansainnut sellaisen ihmisen:=)No mun tekemää pullaa en uskalla kenellekään syöttää,mut ruokaa kyllä sen sijaan:=))
kippari kirjoitti:
tässä jo olekin ansainnut sellaisen ihmisen:=)No mun tekemää pullaa en uskalla kenellekään syöttää,mut ruokaa kyllä sen sijaan:=))
paljon ja just sillain kuin parhaalta tuntuu, meille naisille kannattaa olla aina oma itsensä. Kunhan vaan hyvänä pidät:)))
- kippari
tuputuu kirjoitti:
paljon ja just sillain kuin parhaalta tuntuu, meille naisille kannattaa olla aina oma itsensä. Kunhan vaan hyvänä pidät:)))
hyvänä ja olen aina sellainen ihminen kuin oikeasti olen:=)
- Doe-01
kippari kirjoitti:
kummalisia juttuja ne naiset:=)No eiköhän me ole ansaittu itselle sellainen ihminen jo lopulta:=)
100% varma:))) Tällaisen rankan menneisyyden omaavat ovat ainakin mun mielestäni jo ansainneet onnea ja rakkauttakin:=))
- kippari
Doe-01 kirjoitti:
100% varma:))) Tällaisen rankan menneisyyden omaavat ovat ainakin mun mielestäni jo ansainneet onnea ja rakkauttakin:=))
sellaista elämää tässä kaipaa ja kuuluuhan rakkaus kaikille hyville ihmisille:=)))
kippari kirjoitti:
hyvänä ja olen aina sellainen ihminen kuin oikeasti olen:=)
Olet varmasti oikea hänelle ja olen onnellinen puolestasi, minulla haku vielä jatkuu. Ehkä minäkin jonain päivänä sitten laulelen onnellisena huuhaalla:)))
- kippari
tuputuu kirjoitti:
Olet varmasti oikea hänelle ja olen onnellinen puolestasi, minulla haku vielä jatkuu. Ehkä minäkin jonain päivänä sitten laulelen onnellisena huuhaalla:)))
sinulle myös et läöydät sen oikean ihmisen ja saat nauttia elämästä sellaisen seurassa:=)))
kippari kirjoitti:
sinulle myös et läöydät sen oikean ihmisen ja saat nauttia elämästä sellaisen seurassa:=)))
nikkaillut silmää yhdelle huuhaatyypille ja uskalsin antaa jopa pusun poskelle, täytyy vaan pitää varansa täällä kun miehet saattaa osoittautua täydeksi huuhaaksi:)))
- kippari
tuputuu kirjoitti:
nikkaillut silmää yhdelle huuhaatyypille ja uskalsin antaa jopa pusun poskelle, täytyy vaan pitää varansa täällä kun miehet saattaa osoittautua täydeksi huuhaaksi:)))
elämässä kanssa et voi tulla vaan niitä huuhaata vastaan:=)
kippari kirjoitti:
elämässä kanssa et voi tulla vaan niitä huuhaata vastaan:=)
huuhaa-asenteella mutta olis se kiva löytää joku joka ei oo huuhaata.
- kippari
tuputuu kirjoitti:
huuhaa-asenteella mutta olis se kiva löytää joku joka ei oo huuhaata.
pitää ottaakin huuhaa asenteella,mut kyllä se ei huuhaa sinullekin löytyy ihan varmasti:=)))
kippari kirjoitti:
pitää ottaakin huuhaa asenteella,mut kyllä se ei huuhaa sinullekin löytyy ihan varmasti:=)))
Lähden kohta kaupungille kun mulla vuoroduunarilla on vapaata, toivottavasti sunnuntainakin on jotain eloa kaupungissa:)))
- kippari
tuputuu kirjoitti:
Lähden kohta kaupungille kun mulla vuoroduunarilla on vapaata, toivottavasti sunnuntainakin on jotain eloa kaupungissa:)))
tarkkana siellä kaupungissa jos vaikka sieltä löytyy jotain mikä ei olisi huuhaata:=)Huuhaa on täällä:=)))
kippari kirjoitti:
tarkkana siellä kaupungissa jos vaikka sieltä löytyy jotain mikä ei olisi huuhaata:=)Huuhaa on täällä:=)))
ja tiedän kyllä missä huuhaan pitää pysyä:)) Muisku sulle niin anna sitten monta muiskua sille punaposkellesi:)))
- kippari
tuputuu kirjoitti:
ja tiedän kyllä missä huuhaan pitää pysyä:)) Muisku sulle niin anna sitten monta muiskua sille punaposkellesi:)))
vaan tarkkana niin ei tiedä jos tulee vastaan sulle se ma kulta siellä:=))
- quistis
Onnellinen nainen..on varmasti olatava:o))
- kippari
rakkaalle olla kaunis runo:=))))
- Doe-01
että hän on onnellinen;=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
rakkaalle olla kaunis runo:=))))
kauniisti ajateltu:o)))
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
että hän on onnellinen;=)))
Me naiset ollaan ihan hulluina runoihin..Siis aivan varmasti hän on onnellinen:o)
- kippari
quistis kirjoitti:
kauniisti ajateltu:o)))
eteen pitää tehdä paljon niin paljon:=))
- Doe-01
quistis kirjoitti:
Me naiset ollaan ihan hulluina runoihin..Siis aivan varmasti hän on onnellinen:o)
Minäkin lähetän kullalleni välillä runoja *punastuu*
- quistis
kippari kirjoitti:
eteen pitää tehdä paljon niin paljon:=))
vaalia....Siis sitä toista ihmistä unohtamatta itseään...Rakkauskin on kaksisuuntainen tie:o))
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
Minäkin lähetän kullalleni välillä runoja *punastuu*
on tosi romanttisia ja ihania:o)))) Niin olette te:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
vaalia....Siis sitä toista ihmistä unohtamatta itseään...Rakkauskin on kaksisuuntainen tie:o))
monimutkainen juttu,mut sinää onnistuu kun tekee kovasti työtä ja ajattelee sitä toistakin ihmistä ja myös itseensä:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
monimutkainen juttu,mut sinää onnistuu kun tekee kovasti työtä ja ajattelee sitä toistakin ihmistä ja myös itseensä:=))
Rakkauteen kuuluu niin paljon kaikenlaista...Ei aina niin kivaa kaikki,mut rakkaus voittaa vastoinkäymiset...Mut vain ,jos ihmiset itse sitä haluu;o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
Rakkauteen kuuluu niin paljon kaikenlaista...Ei aina niin kivaa kaikki,mut rakkaus voittaa vastoinkäymiset...Mut vain ,jos ihmiset itse sitä haluu;o)))
huomannut että rakkaus auttaa moneen vaivaan kun kipparikin jo alkaa paranemaan kivuistakin sen johdosta:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
huomannut että rakkaus auttaa moneen vaivaan kun kipparikin jo alkaa paranemaan kivuistakin sen johdosta:=))
hieno asia..siis todella upea:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
hieno asia..siis todella upea:o))
edes suomen lääkäritkään tahdo saada kipparia kuntoon,mut se jokin saa ainakin jo pikkusen paremmaksi minuu olo on jo paljon parempi kuin kesällä oli:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
edes suomen lääkäritkään tahdo saada kipparia kuntoon,mut se jokin saa ainakin jo pikkusen paremmaksi minuu olo on jo paljon parempi kuin kesällä oli:=)))
on rakkaus...sekö??
- kippari
quistis kirjoitti:
on rakkaus...sekö??
kuule siinä ihmisen elämässä niin tärkeä asia et on sellainen ihminen joka sinusta välittää ja saa itsekkin sitä oikeeta rakkautta:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
kuule siinä ihmisen elämässä niin tärkeä asia et on sellainen ihminen joka sinusta välittää ja saa itsekkin sitä oikeeta rakkautta:=))
mikään pikkujuttu...:o)))))
- kippari
quistis kirjoitti:
mikään pikkujuttu...:o)))))
olekaan se on suuri asia elämässä jota pitää myös vaalia:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
olekaan se on suuri asia elämässä jota pitää myös vaalia:=))
Vaaliminen oltava molemminpuolista:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Vaaliminen oltava molemminpuolista:o))
on ja se rakkauskin pitää olla myös molemminpuolista se on myös tärkeää:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
on ja se rakkauskin pitää olla myös molemminpuolista se on myös tärkeää:=)
onnetonta räytyä,jos ei saisi vastarakkautta:o/
- kippari
quistis kirjoitti:
onnetonta räytyä,jos ei saisi vastarakkautta:o/
sattuu ja se ei ole kivaa olenkaan:=(
- AMR-52
...et siul pyyhkii piinallisen kesän jälkeen hyyyvin,kaikil rintamil..))) jatkukoon onnesi loputtomiin.. tuo on miul uutta siusta,jotta runotkin hallitset..)) mie sil saral aikas tumpelo..(( mukavee syssyy ja talven ootteluu..)))
- kippari
runot ole kipparin alaa paitsi et luen sellaisia joskus toikin jostain tuli vastaan:=)Kaikee hyvää sinulle toivon kanssa et sinulle menisi kaikki elämässä oikein hyvin Antza :=)
- AMR-52
kippari kirjoitti:
runot ole kipparin alaa paitsi et luen sellaisia joskus toikin jostain tuli vastaan:=)Kaikee hyvää sinulle toivon kanssa et sinulle menisi kaikki elämässä oikein hyvin Antza :=)
...menos aikas hyvin...kaidal tiel pysytty..))) ja matkusteltu myös on...))) nyt Hyvää Yötä kippari, mie löllölleen..))))
- kippari
AMR-52 kirjoitti:
...menos aikas hyvin...kaidal tiel pysytty..))) ja matkusteltu myös on...))) nyt Hyvää Yötä kippari, mie löllölleen..))))
homma et kaikki ok.sinulle ja koitappa jaksella olla kanssa vai mitä:=)))Hyvää yötä sinulle sinne:=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958