Palstasta

Taatelinpolkija

Tämä oli joskus ihan hauska palsta, ennenkuin meni puolenkymmenen tyypin henkilökohtaiseksi spammaus/ilmoitustauluksi. Ei enää hauskaa. Pelkästään tylsää. Miten tuollaisista novellin mittaisista päästöistä saa minkäänlaista keskustelua aikaan? Tosin eihän näillä ole tarkoistuskaan keskustella, vaan julistaa. Saarnata. Yäk.

14

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmestyskirja 21:8

Olet ihan oikeassa.
      Toisaalta tajuan sillä profetoiminen on tosi vaikeaa.
      Kun on saanut asioita sydämelle, niin niiden ulosanti on vaikeaa.
      Sitten vielä kun tulee oma itse eli astian maku mukaan, niin kirjoituksista tulee todella sekaisia.
      Tuntuu että muutama täällä kun kirjoittelee niin heidän on joku pakko tuoda aina kaikki mitä sadassa vuodessa heidän sydämelleen tai minne nyt on tullutkin opetuksista ja muista lähteistä esiin.
      Veijonenkin laittaa linkkejä ja koko sivustonsa sisällön.
      Täytyy myöntää sekainen on palsta kuin seinäkello.:).
      Toisaalta olisi kiehtovaa keskustella jonkun muunkin kanssa jolla on profetoimisen armolahja.

• henkilökohtaisen...

profetian, mikäli voisit sen antaa.
        En ole uskossa, ainakaan vielä. Mutta etsin ja haen apua elämääni ja ahdistukseen Jumalasta.
        Olen rukoillut Jeesusta avukseni, mutta vastausta en ole saanut. Oloni ei ole helpottanut yhtään. Olen epätoivoinen elämäni suhteen, enkä tiedä enää mitä uskoa vai uskoako mitään.
        Olen kahlannut ojasta allikkoon, yrittänyt epätoivoisesti parantaa elämäntilannetta ja jaksaa arjen keskellä. Mutta olen toivottoman uupunut niihin ratkaisuihin, joilla luulin korjaavani elämäni kuntoon.
        Yksin en jaksa nousta, enkä uskoa. Parhaani yritän, mutta tarvitsen apua.
        Miksi rukouksiani ei ole kuulla?
        Enkö kuulu siihen joukkoon valittuun vai enkä ole vielä tarpeeksi loppu?
        En toivoisi elämältä muuta kuin saisin terveyteni takaisin ja saisin uuden sydämen rintaani. Entinen on niin tukossa, että siitä ei löydy enää oikein iloa eikä surua. Tunteet olivat, mutta pelkäsin niitä. Ja pelon peitin alkoholilla. Nyt tuntuu, että en tunne oikein mitään taaskaan eli koen paluun entiseen.
        Haluaisin elää ja rakastaa. Tuntea, että olen ja elän. Tunteen, että minuakin varten on jotain elämällä annettavaa.
        Mitään muuta en rukoile enkä toivo kuin sitä, että saisin pelon ja ahdistuksen tilalle vapauttavan uskalluksen ja rakkauden tunteen.
        Siispä kysyn sinulta sekä muilta armolahjan omaavilta, että voiko minun asiaa kysyä Jumalalta?
        Voiko kysyä, mitä niin pahaa olen tehnyt, että tämän ansaitsen? Ja mikä on tämän tarkoitus?
        Ja onko Jumalalla minua varten mitään vai heitänkö aikani hukkaan murehtimalla tätäkin muun lisäksi?
        Haluaisin henkilökohtaisen profetian, koska pelkään, että aikani on kohta ohi enkä saa koskaan vastausta.

• uskossa
        henkilökohtaisen... kirjoitti:

En ole uskossa, ainakaan vielä. Mutta etsin ja haen apua elämääni ja ahdistukseen Jumalasta.
        Olen rukoillut Jeesusta avukseni, mutta vastausta en ole saanut. Oloni ei ole helpottanut yhtään. Olen epätoivoinen elämäni suhteen, enkä tiedä enää mitä uskoa vai uskoako mitään.
        Olen kahlannut ojasta allikkoon, yrittänyt epätoivoisesti parantaa elämäntilannetta ja jaksaa arjen keskellä. Mutta olen toivottoman uupunut niihin ratkaisuihin, joilla luulin korjaavani elämäni kuntoon.
        En toivoisi elämältä muuta kuin saisin terveyteni takaisin ja saisin uuden sydämen rintaani. Entinen on niin tukossa, että siitä ei löydy enää oikein iloa eikä surua. Tunteet olivat, mutta pelkäsin niitä. Ja pelon peitin alkoholilla. Nyt tuntuu, että en tunne oikein mitään taaskaan eli koen paluun entiseen.
        Haluaisin elää ja rakastaa. Tuntea, että olen ja elän. Tunteen, että minuakin varten on jotain elämällä annettavaa.
        Mitään muuta en rukoile enkä toivo kuin sitä, että saisin pelon ja ahdistuksen tilalle vapauttavan uskalluksen ja rakkauden tunteen.
        Siispä kysyn sinulta sekä muilta armolahjan omaavilta, että voiko minun asiaa kysyä Jumalalta?
        Voiko kysyä, mitä niin pahaa olen tehnyt, että tämän ansaitsen? Ja mikä on tämän tarkoitus?
        Ja onko Jumalalla minua varten mitään vai heitänkö aikani hukkaan murehtimalla tätäkin muun lisäksi?
        Haluaisin henkilökohtaisen profetian, koska pelkään, että aikani on kohta ohi enkä saa koskaan vastausta.

kun kerran rukoilet apua Jumalalta. Mutta mitä pyydät? Siis toisaalta ei jakseta olla uskossa vain ei uskota sitäkään mitä on sanottu, että Jumala vastaa aikanaan, onko niinkin että mös kärsivällisyyttäkin koetellaan, et sinä voi määritellä milloin ja mitä opitäis Jumalan vastat tai tehdä. Siis taphtukoon Jumalan tahto ei ihmisen mutta voit olla sellaisessa uskossa,joka näyttää siltä mutta ei siltikään ole. Jokaiselle uskovalle kaikki tapahtumat, jotka vähäänkään viittaa ennustuksiin ovat osa henk.koht. profetia.

Jos olet uskossa mene ja ota kaste. Mutta oletko tehnyt parannus epäuskostasi ja halat tehdä niinkuin Jumala tahtoo.

Koetahan kestää, ei se aina niin helppoa ole.
        Jumala todellakin vielä koettelee Teidänkin uskoa.

Tietysti voin rukoilla puolestasi ja aion muistaa sinua rukouksessa.
        Profetian lahjaa toimii yleensä niin, että Herra antaa jotain sydämelle kun jonkun puolesta rukoilee, mutta joskus ei saa mitään muuta kuin joitain sanoja.
        Minusta sinun tulisi rohkeasti mennä jonnekkin seurakuntaan ja pyytää esirukousta puolestasi.
        Jumalan tahto kohdallesi kuitenkin on HYVÄ.
        Jeesus on ilmestynyt ihmisille pelastukseksi joita kohtaan hänellä on hyvä tahto.
        Henkilökohtainen profetia joillekkin ihmisille tulee joskus näin ihan vaan kun on ja rukoilee itsekseen, mutta yleensä niin, että rukoilee käsien päälle laittamisen kautta.
        Yleensä siinä kokee Hengen jos on iloinen henki tai surullinen tai mitä sitten kokeekin. Mnulla ainakin tulee sellainen tuntu iloitseeko Henki tai joskus alan laulamaan kielillä kun laitan kädet jonkun päälle. Ihminen voi olla surullinen, mutta silti Henki iloitsee henkilössä/ henkilöstä.
        Sitten jos tulee lisäksi profetia, niin sitten olen jakanut sen.
        Näin se minulla toimii, aika ylihengelliseltä varmaan kuullostaa. Joskus tulee jopa henkilön nimi vaikka henkilö ei ole sanonutkaan, samalla kun tulee mieleen sellaisia asioita mitä toinen on tehnyt aiemmin ja mikä toista painaa.
        No ei varmaankaan sinua auta tälläinen kirjoittelu kuinka lahja toimii, mutta sillä vain toivon sinun ymmärtävän, että paras olisi mennä seurakuntaan jossa rukoltaisiin kättenpäälle laittamisen kautta puolestasi.
        Olet oikealla tiellä kun pyydät esirukousta.
        Käytännön neuvo vielä sinulle.
        Kun alat rukoilemaan, niin ensimmäisenä rukouksessa kiitä Jeesusta. Kiitä syntien anteeksi antamisesta hänen veressään joka on vuotanut kaikkien maailman syntien edestä.
        Kiitä siitä lahjasta jonka saat ilman pinnistelemisiä ja ansioita.
        Sitten kiitä kaikesta hyvästä mitä mieleen tulee.
        Sitten ehkä muiden läheistesi puolesta rukoile ja viimeisenä itsesi ja vaikeuksiesi puolesta.
        No voi olla että olet niin ahdistunut että et edes jaksa aloittaa rukousta, mutta pyri tuollaiseen rukoiluun.
        Jeesuksen rakkaus täyttäköön sinut.

• onnellinen

Pysy kaukana kaikista hurmoshenkisistä uskonlahkoista ja muista kaatajajoukoista.

Jos olet jo lapsena kastettu kristitty, niin mene lapsuusseurakuntasi kirkkoon Jumalanpalvelkseen, jossa jaetaan myös Herran Pyhä ehtoollinen. Rauhoitu ja lepää.

Lahkoralli ei tee ketään onnelliseksi. Palaa lapsuuden uskoon, siihen ensirakkauteesi, johon sinut on jo lapsena kastettu nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. Siellä on oikea Jeesus, hyvä paimen. Tulkaa minun tyköni kaikki te työtätekevät ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Tuhlaajapoikakin meni perille asti isän kotiin, josta oli kerran maailmalle lähtenytkin. Sitä tarkoittaa palaaminen kasteen armoon.

onnellinen kirjoitti:

Pysy kaukana kaikista hurmoshenkisistä uskonlahkoista ja muista kaatajajoukoista.

Jos olet jo lapsena kastettu kristitty, niin mene lapsuusseurakuntasi kirkkoon Jumalanpalvelkseen, jossa jaetaan myös Herran Pyhä ehtoollinen. Rauhoitu ja lepää.

Lahkoralli ei tee ketään onnelliseksi. Palaa lapsuuden uskoon, siihen ensirakkauteesi, johon sinut on jo lapsena kastettu nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. Siellä on oikea Jeesus, hyvä paimen. Tulkaa minun tyköni kaikki te työtätekevät ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Tuhlaajapoikakin meni perille asti isän kotiin, josta oli kerran maailmalle lähtenytkin. Sitä tarkoittaa palaaminen kasteen armoon.

Ihan hyviä neuvoja kasteenarmosta kirjoittajalla.
        Lepo ja rauhoittuminen ja ehtoollinen ovat kyllä ihan hyviä ja tarpeellisia.
        Kuitenkin Jeesus sanoi että nämä merkit seuraavat niitä jotka uskovat.
        Sitten on luettelo.
        Puhuvat kielillä, parantavat sairaita,ym.
        Jos ongelma on hengellinen niin joskus se vaatii sanan ylhäältä. Hän lähetti sanansa ja paransi heidät.
        Kaatajajoukot ei minustakaan oikein mukavilta vaikuta, mutta joskus tulee otaa hengellinen auktoriteetti ja käskeä pimeyden väistyä.
        Paavali ja opetuslapset tekivät niin. Jeesus teki niin.
        En nyt tarkoita että niin tulsi aina tehdä, mutta raamatun opetuksen mukaan, joskus voi olla paikallaan käskeä pimeydenvaltojen väistyä.
        Siksi on hyvä mennä seurakuntaan ja pyytää esirukousta, muutakin kuin Herran siunausta.
        Herran siunaus on kyllä ihan hyvä sekin.

• muistutan
        Ilmestyskirja 21:8 kirjoitti:

Ihan hyviä neuvoja kasteenarmosta kirjoittajalla.
        Lepo ja rauhoittuminen ja ehtoollinen ovat kyllä ihan hyviä ja tarpeellisia.
        Kuitenkin Jeesus sanoi että nämä merkit seuraavat niitä jotka uskovat.
        Sitten on luettelo.
        Puhuvat kielillä, parantavat sairaita,ym.
        Jos ongelma on hengellinen niin joskus se vaatii sanan ylhäältä. Hän lähetti sanansa ja paransi heidät.
        Kaatajajoukot ei minustakaan oikein mukavilta vaikuta, mutta joskus tulee otaa hengellinen auktoriteetti ja käskeä pimeyden väistyä.
        Paavali ja opetuslapset tekivät niin. Jeesus teki niin.
        En nyt tarkoita että niin tulsi aina tehdä, mutta raamatun opetuksen mukaan, joskus voi olla paikallaan käskeä pimeydenvaltojen väistyä.
        Siksi on hyvä mennä seurakuntaan ja pyytää esirukousta, muutakin kuin Herran siunausta.
        Herran siunaus on kyllä ihan hyvä sekin.

huomiota ei pidä vain kiinnittää uskoon, joka oikea sellainen on Jumalan teko

riivaajatkin uskovat ja varmaan merkit ja ihmeet seuraa niitäkin, koska ne itse tekee ihmeitä ja merkkejä

älä lähde ihmeiden ja merkkien perään

• merim.raimo

Pietarin ulkopuolella tulee olemaan 100 miljoonan suuruinen armeija.Suomi nostaa molemmat käsivartensa ylös.Nämä ovat siis lyhyet profetiat.Nyt pallo on sinulla,kysele rukouksessa Herralta mitä tämä tarkoittaa.

• merim.raimo
        onnellinen kirjoitti:

minäkin olin tuhlaajapoika,kun lähdin 16 vanhana kotoa seilaamaan,ja vasta 20 v. sen jälkeen menin itseeni, tein parannuksen,sain uskon"uskottelu"ihan eriasia.ja menin uskovien kasteelle.

• Taatelinpolkija
        merim.raimo kirjoitti:

Pietarin ulkopuolella tulee olemaan 100 miljoonan suuruinen armeija.Suomi nostaa molemmat käsivartensa ylös.Nämä ovat siis lyhyet profetiat.Nyt pallo on sinulla,kysele rukouksessa Herralta mitä tämä tarkoittaa.

Ei tämän maan ylijuoksuun tarvita läheskään noin suurta armeijaa. Ei siihen tarvita kuin muutama napinpainallus. Tuo höpötyksesi tarkoittaa vain sitä, että suhteellisuudentajusi on hävinnyt.

• merim.raimo
        Taatelinpolkija kirjoitti:

Ei tämän maan ylijuoksuun tarvita läheskään noin suurta armeijaa. Ei siihen tarvita kuin muutama napinpainallus. Tuo höpötyksesi tarkoittaa vain sitä, että suhteellisuudentajusi on hävinnyt.

Se iso armeija piirittää Pietaria,eikä Suomea.

• Taatelinpolkija
        merim.raimo kirjoitti:

Se iso armeija piirittää Pietaria,eikä Suomea.

Jos venakot omiaan piirittävät?

• merim.raimo
        Taatelinpolkija kirjoitti:

Jos venakot omiaan piirittävät?

Mutta nyt onkin kyse siitä,että tulee sotaisa kansa kaukaa ja niistä riittää jopa senkin verran Pietaria piirittämään.

• rukouksestasi!
        Ilmestyskirja 21:8 kirjoitti:

Tietysti voin rukoilla puolestasi ja aion muistaa sinua rukouksessa.
        Profetian lahjaa toimii yleensä niin, että Herra antaa jotain sydämelle kun jonkun puolesta rukoilee, mutta joskus ei saa mitään muuta kuin joitain sanoja.
        Minusta sinun tulisi rohkeasti mennä jonnekkin seurakuntaan ja pyytää esirukousta puolestasi.
        Jumalan tahto kohdallesi kuitenkin on HYVÄ.
        Jeesus on ilmestynyt ihmisille pelastukseksi joita kohtaan hänellä on hyvä tahto.
        Henkilökohtainen profetia joillekkin ihmisille tulee joskus näin ihan vaan kun on ja rukoilee itsekseen, mutta yleensä niin, että rukoilee käsien päälle laittamisen kautta.
        Yleensä siinä kokee Hengen jos on iloinen henki tai surullinen tai mitä sitten kokeekin. Mnulla ainakin tulee sellainen tuntu iloitseeko Henki tai joskus alan laulamaan kielillä kun laitan kädet jonkun päälle. Ihminen voi olla surullinen, mutta silti Henki iloitsee henkilössä/ henkilöstä.
        Sitten jos tulee lisäksi profetia, niin sitten olen jakanut sen.
        Näin se minulla toimii, aika ylihengelliseltä varmaan kuullostaa. Joskus tulee jopa henkilön nimi vaikka henkilö ei ole sanonutkaan, samalla kun tulee mieleen sellaisia asioita mitä toinen on tehnyt aiemmin ja mikä toista painaa.
        No ei varmaankaan sinua auta tälläinen kirjoittelu kuinka lahja toimii, mutta sillä vain toivon sinun ymmärtävän, että paras olisi mennä seurakuntaan jossa rukoltaisiin kättenpäälle laittamisen kautta puolestasi.
        Olet oikealla tiellä kun pyydät esirukousta.
        Käytännön neuvo vielä sinulle.
        Kun alat rukoilemaan, niin ensimmäisenä rukouksessa kiitä Jeesusta. Kiitä syntien anteeksi antamisesta hänen veressään joka on vuotanut kaikkien maailman syntien edestä.
        Kiitä siitä lahjasta jonka saat ilman pinnistelemisiä ja ansioita.
        Sitten kiitä kaikesta hyvästä mitä mieleen tulee.
        Sitten ehkä muiden läheistesi puolesta rukoile ja viimeisenä itsesi ja vaikeuksiesi puolesta.
        No voi olla että olet niin ahdistunut että et edes jaksa aloittaa rukousta, mutta pyri tuollaiseen rukoiluun.
        Jeesuksen rakkaus täyttäköön sinut.

Toivon todellakin apua elämääni ja olen rukoillutkin.
        Voimia ei ole ollut itselläni nousta ja pelkään, että aika ei enää riitä kohdallani parantumiseen.
        Olen kokenut, että Jumala on minua valmistanut johonkin jo monen vuoden ajan.
        Se tunne on voimakas alitajunnassa oleva tunne.
        Pitäisi olla vahva nousemaan ja voittamaan pelot.
        En haluaisi liittyä mihinkään seurakuntaan, sillä en luota kirkollisiin järjestelmiin, vaikka olenkin evankelisluterilainen.
        Sinä näet, että Jumalan tahto on kohdallani hyvä.
        Toivon todella, että se näin olisi, sillä olen aika pahasti hakoteillä.
        Mitään muuta en toivo kuin sitä, että saisin rauhan ja rakkautta sieluuni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe