Okeesti ettiä sitä just tänkaltaisista palstoista, koska mä ainakin ite löysin uuden kaverin täältä just. :) Aina parempi jos löytää toisen yksinäisen. Ja älkää ajatelko, et teissä on jotain vikaa, jos ootte yksinäisiä, koska se ei pidä paikkaansa. Kaikkihan me ollaan erilaisia. Älkää ajatelko, et tuskin kukaan haluu olla teiän kaa, koska se ei pidä paikkaansa. Kaikki ollaan ihmisiä, ei kessään oo mitään vikaa, tajutkaa se! :)
Jos ystävää kaipaatte niin...
7
1030
Vastaukset
- zxzx
Ahaa, millai sitä vois tutustuu täällä kun ei viitti ossujakaan oikeen jaella julkiseen =)
- katoskun
Ensin tutustutaan sähköpostin välityksellä ja sitten ehkä joskus tavataan jollain julkisella paikalla, jossa on muita jos jotain vaikka sattuu... :)
- m82
tere
yleensä toisen yksinäisen ihmisen kanssa kaveeraminen ei ole hyvästä. kummatkin ovat ehkä tosi ujoja ja sisäänpäin vetäytyneitä, eli parempi olis jos toinen osapuoli ois se jolla on sosiaalisempi ympäristö jne. olen huomannut tämän itsekin...- samaa mieltä
Mäkin oon samaa mieltä, yksinäisten kannattaa hakeutua niiden seuraan joilta kavereiden saaminen ja pitäminen onnistuu :)))
- ujo mieki
samaa mieltä kirjoitti:
Mäkin oon samaa mieltä, yksinäisten kannattaa hakeutua niiden seuraan joilta kavereiden saaminen ja pitäminen onnistuu :)))
Mielestäni kaksi ujoakin voi hyvin tutustua toisiinsa, vaikka sähköpostien välityksellä ensin ja hiljalleen tutustua, sillä harva ujo on läheistensä seurassa kuitenkaan ujo ja viestien kautta siitä ujoudestakin saattaa päästä.
samaa mieltä kirjoitti:
Yritetty ja failattu... =D
Tiedä sitte mistä johtuu...- 8+8
idompsu kirjoitti:
Yritetty ja failattu... =D
Tiedä sitte mistä johtuu...Uusi yritys kehiin vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1133471EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202497Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141935Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491772Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521157Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu67957- 109879
Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18835Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p25786Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty68723