Tilitys

Ex-palstalainen

Palstasta on tullut surkea. Surullista. Oikein tilityksen paikka. :(

Muistan vielä innolla niitä älyllisiä pohdintoja jotka palstalla on joskus käyty jorojukan ja cisman kanssa.

;D

15

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Macho'

"Palstasta on tullut surkea."

Joo täällä on aika paljon femakoita vouhottamassa.

"Muistan vielä innolla niitä älyllisiä pohdintoja jotka palstalla on joskus käyty jorojukan ja cisman kanssa"

Noissa pohdinnoissa varmaan oli osallisena joku ei-feministi. Itse en ole lukenut arvon eukoilta vielä yhtään järkevää sanaa.

• Ex-palstalainen

Tai ehkä "et tajua" älykästä ja asiallista keskustelua.

Vissiin oot amislaisia. Hehee..

:D

• Macho'
        Ex-palstalainen kirjoitti:

Tai ehkä "et tajua" älykästä ja asiallista keskustelua.

Vissiin oot amislaisia. Hehee..

Tietenkin tajuan, kuten myös sen, että ei sellaista keskustelua femakoilta irtoa vaikka kiskois traktorilla suuvärkkiä irti. :D

• Ex-palstalainen (original)
        Macho' kirjoitti:

Tietenkin tajuan, kuten myös sen, että ei sellaista keskustelua femakoilta irtoa vaikka kiskois traktorilla suuvärkkiä irti. :D

Oletko koskaan tullut pohtineeksi kuinka usein ihmiset puhuvat vastapuolesta tyhmänä, järjettömönä tai hulluna kun itseasiassa tarkoittavat hänen olevan eri mieltä kanssansa?

• avecMaria
        Ex-palstalainen (original) kirjoitti:

Oletko koskaan tullut pohtineeksi kuinka usein ihmiset puhuvat vastapuolesta tyhmänä, järjettömönä tai hulluna kun itseasiassa tarkoittavat hänen olevan eri mieltä kanssansa?

Juuri hetki sitten kirjoitin vastineen eräälle feministille joka alkoi feminismistä kirjoittamani ajatuksen pohjalta sättiä minua, ollenkaan puhumatta enään aiheesta eli feminismistä. Minähän se ihan varmaan olin syypää tähän touhuun, siis siihen, että hän alkoi arvostella ensimmäisestä viestistään lähtien minua arvostelukyvyttömäksi ja vähätellä älyä, itsetuntoani ja minua ihmisenä...

Minä koen tämän nykyisen tilanteeen niin, että palstalla on nykyisin paljon heitä (antifem.), jotka antavat vain samalla mitalla takaisin.

Palsta ei pysy aiheessaan kun feminismin kannattajat menevät mieluummin henkilökohtaisuuksiin kuin puhuvat asiaa. Ja tietenkin vastapuoli saa syyt koko jutusta, kun toimii samoin...Itseäänhän ei saa puolustaa. Pitää olla "ohut" itsetunto...:))

• jorojukka-kukka
        avecMaria kirjoitti:

Juuri hetki sitten kirjoitin vastineen eräälle feministille joka alkoi feminismistä kirjoittamani ajatuksen pohjalta sättiä minua, ollenkaan puhumatta enään aiheesta eli feminismistä. Minähän se ihan varmaan olin syypää tähän touhuun, siis siihen, että hän alkoi arvostella ensimmäisestä viestistään lähtien minua arvostelukyvyttömäksi ja vähätellä älyä, itsetuntoani ja minua ihmisenä...

Minä koen tämän nykyisen tilanteeen niin, että palstalla on nykyisin paljon heitä (antifem.), jotka antavat vain samalla mitalla takaisin.

Palsta ei pysy aiheessaan kun feminismin kannattajat menevät mieluummin henkilökohtaisuuksiin kuin puhuvat asiaa. Ja tietenkin vastapuoli saa syyt koko jutusta, kun toimii samoin...Itseäänhän ei saa puolustaa. Pitää olla "ohut" itsetunto...:))

Sinähän se siinä.

• avecMaria
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Sinähän se siinä.

Oletko oppinut lukemaan?

• tilannetiedotus
        avecMaria kirjoitti:

sait syyt kuten jo aikoja ennen tiesit.
        Kummallisen ennalta-arvattavaa joukkoa nämä femakot.

• jorojukka-kukka
        avecMaria kirjoitti:

Oletko oppinut lukemaan?

Ja vielä kun sinä oppisit ymmärtämään viestien sisältöjä...

• avecMaria

Ja vielä kun sinä oppisit ymmärtämään viestien sisältöjä...

Sitten kun sinä saat juonen päästä kiinni ja sisällöt alkaa selvitä itsellsi, ehkäpä sitten autat minua?

• Ex-palstalainen
        avecMaria kirjoitti:

Sitten kun sinä saat juonen päästä kiinni ja sisällöt alkaa selvitä itsellsi, ehkäpä sitten autat minua?

....että aloitus oli satiiria.

• jorojukka-kukka

Ei sentään viskoosia!!! ;D

• jorojukka kakkonen

Ei sentään viskoosia!!! ;D

Skool!

Röyh!

;D

• jorojukka-kukka

Ai en arvannut vai? Luehan viestini uudelleen tähän ketjuun. Sulla on muuten hauska tyyli: Ensin aloitus ja jossakin vaiheessa selitykset perään.;)

• Nainen _29_

Ai en arvannut vai? Luehan viestini uudelleen tähän ketjuun. Sulla on muuten hauska tyyli: Ensin aloitus ja jossakin vaiheessa selitykset perään.;)

Kyllähän jorojukka on selvästi palstan älyllisestä kärkipäästä!

Sanoi sovakkopossut mitä vaan. Ja tiukkaa asiaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe