Fundamentalistit syvältä!

pilaavat maailman

Se on nähty että hallelujaat vaan saavat kaikki riitelemään joka paikassa.

Fundamentalismi ei vaa toimi katsokaa ympärille.

8

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin

uskiksia tänä päivänä. Ne kyttäävät ja luulevat olevansa ainoita oikeita valittuja .Jokainen tietää mitä tarkotan.Ei idoliksi ainakaan. Omissa ympyröissä menestyköön miten vaan.

• miten pelottavaa

Ajatella jos Henna voittaakin koko skapan. Miten maailman silloin käy!!!!

• fundamentalistien
        miten pelottavaa kirjoitti:

Ajatella jos Henna voittaakin koko skapan. Miten maailman silloin käy!!!!

ehdoillaohraisesti. Luonto kostaa valituilla ja siksi julistautuneille.

• näin tuon kohdan
        fundamentalistien kirjoitti:

Luonto kostaa valituille ja siksi julistautuneille.

Katsokaa miten.

Täällä tarvitaan nyt järkeä ei mitää hallelujaa hommaa.

• kertoisitko minkä
        fundamentalistien kirjoitti:

ja kenen ryhmän omaperäistä teologiaa tuo on. " Valituille kostetaan..." HEH.

• se tapahtuu
        kertoisitko minkä kirjoitti:

ja kenen ryhmän omaperäistä teologiaa tuo on. " Valituille kostetaan..." HEH.

Jumalan mieheksi itsensä julistanut Bush kieltäytyi Ilmastosopimuksen allekirjoittamisesta ja Valkoinen talo vääristeli raporttiaan.

Katso miten....? Luonto kostaa ns.

• minähän en ihan
        se tapahtuu kirjoitti:

Jumalan mieheksi itsensä julistanut Bush kieltäytyi Ilmastosopimuksen allekirjoittamisesta ja Valkoinen talo vääristeli raporttiaan.

Katso miten....? Luonto kostaa ns.

heti tajunnutkaan, että se Bush on noin tärkeä jätkä. Että siis kaikille, jotka ajattelevat olevansa oikeassa, kostetaan Bushin tekemisten takia..!!
        Tuli täs vaan mieleen, että ethän sä vaan nyt ajattele olevasi okeassa... meinaan vaan, ettei käy hullusti.

Niin ja sä unohdit kertoa minkä ryhmittymän teologiaa tuo julistus on.

• et minulle
        minähän en ihan kirjoitti:

heti tajunnutkaan, että se Bush on noin tärkeä jätkä. Että siis kaikille, jotka ajattelevat olevansa oikeassa, kostetaan Bushin tekemisten takia..!!
        Tuli täs vaan mieleen, että ethän sä vaan nyt ajattele olevasi okeassa... meinaan vaan, ettei käy hullusti.

Niin ja sä unohdit kertoa minkä ryhmittymän teologiaa tuo julistus on.

Tähän kysymykseesi vastaan heittämällä sinut peilin eteen. Miettimään itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4124
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      93
      3552
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3279
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2765
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2279
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      36
      2058
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      1992
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1514
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1460
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1456
    Aihe