miten osoitan hänelle etää rakastan...

teenangel

Mä oon rakastanut tätä jätkää jo yli vuoden kohta 2 mutta en ole keksinyt miten kerron hänelle rakastavani häntä,olen vielä nuori mutta rakastan silti,käyn hänen kanssaan hitailla kun olemme bailuissa.. mitä teen rakastan häntä todella paljon!!!

4

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUMALA

JAA-A UNOHDA KOKO PASKA... ETSI ITSELLESI TYTTÖYSTÄVÄ... JA TANSSI SEN KANSSA HITAITA...

• angel

Mä en voi unohtaa tää on niin söde...pliis hyvät ihmiset auttakaa mulla on tosi vaikeeta kun tää jätkä ai huomaa mua...miten teen itteni sille näkyväksi???

• Tupakkamies
        angel kirjoitti:

Mä en voi unohtaa tää on niin söde...pliis hyvät ihmiset auttakaa mulla on tosi vaikeeta kun tää jätkä ai huomaa mua...miten teen itteni sille näkyväksi???

Hmmm, tapaus kuulostaa todella kimurantilta, joten on syytä ottaa äärimmäiset keinot käyttöön. Tässä tapauksessa suosittelisin, joskin tietenkin omalla vastuullasi, Oulun murteen käyttämistä.

Oulun murre on vaikeissa tapauksissa yleensä ainoa tapa saada vastapelurissa oikeanlainen kiinnostus heräämään, mutta väärinkäytettynä sillä voi olla myös kohtalokkaat seuraukset. Pienikin virhe ääntämisessä, oikeaoppisessa lauseenmuodostuksessa tai poikkeama perinteikkäästä oulalaisesta ilmeilystä voi paljastaa sinut ja aiheuttaa vastapuolessa agressiivisen reaktion, joka pahimmassa tapauksessa voi purkaantua väkivaltaisena käyttätymisenä.

Tämän vuoksi on syytä harjoitella "alakkonäämunkaa" -lausetta ja oululaisen mentaliteetin mukaisia ilmeitä etukäteen peilin edessä useita päiviä, jollei jopa viikkoja! Oulun murre oikein käytettynä tuottaa sataprosenttisella varmuudella halutun lopputuloksen.

Onnistumisia toivoen:

• epätoivoinen..

Tietsä että mulla on ihan just toi sama
      ongelma.Mä ihastuin 2 vuotta sitten yhteen
      poikaan. Sitte pikkuhiljaa se alko muutuu
      rakkaudeks. Me jopa vähä tutustuttiinki, mutta ei
      sen enempää..Mä en pääse siitä yli millään.Kaiken
      lisäks se aina kattelee mua, mut ei silti tee
      enempiä alotteita.Mä en uskalla kysyy siltä et
      mitä se musta ajattelee, mut ois kiva tietää..Me
      oollaan kans tanssittu bileissä yms. mut aina se
      jäi siihen!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4691
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2648
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2533
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2455
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1837
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      60
      1428
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82