Mä oon rakastanut tätä jätkää jo yli vuoden kohta 2 mutta en ole keksinyt miten kerron hänelle rakastavani häntä,olen vielä nuori mutta rakastan silti,käyn hänen kanssaan hitailla kun olemme bailuissa.. mitä teen rakastan häntä todella paljon!!!
miten osoitan hänelle etää rakastan...
4
539
Vastaukset
- JUMALA
JAA-A UNOHDA KOKO PASKA... ETSI ITSELLESI TYTTÖYSTÄVÄ... JA TANSSI SEN KANSSA HITAITA...
- angel
Mä en voi unohtaa tää on niin söde...pliis hyvät ihmiset auttakaa mulla on tosi vaikeeta kun tää jätkä ai huomaa mua...miten teen itteni sille näkyväksi???
- Tupakkamies
angel kirjoitti:
Mä en voi unohtaa tää on niin söde...pliis hyvät ihmiset auttakaa mulla on tosi vaikeeta kun tää jätkä ai huomaa mua...miten teen itteni sille näkyväksi???
Hmmm, tapaus kuulostaa todella kimurantilta, joten on syytä ottaa äärimmäiset keinot käyttöön. Tässä tapauksessa suosittelisin, joskin tietenkin omalla vastuullasi, Oulun murteen käyttämistä.
Oulun murre on vaikeissa tapauksissa yleensä ainoa tapa saada vastapelurissa oikeanlainen kiinnostus heräämään, mutta väärinkäytettynä sillä voi olla myös kohtalokkaat seuraukset. Pienikin virhe ääntämisessä, oikeaoppisessa lauseenmuodostuksessa tai poikkeama perinteikkäästä oulalaisesta ilmeilystä voi paljastaa sinut ja aiheuttaa vastapuolessa agressiivisen reaktion, joka pahimmassa tapauksessa voi purkaantua väkivaltaisena käyttätymisenä.
Tämän vuoksi on syytä harjoitella "alakkonäämunkaa" -lausetta ja oululaisen mentaliteetin mukaisia ilmeitä etukäteen peilin edessä useita päiviä, jollei jopa viikkoja! Oulun murre oikein käytettynä tuottaa sataprosenttisella varmuudella halutun lopputuloksen.
Onnistumisia toivoen:
- epätoivoinen..
Tietsä että mulla on ihan just toi sama
ongelma.Mä ihastuin 2 vuotta sitten yhteen
poikaan. Sitte pikkuhiljaa se alko muutuu
rakkaudeks. Me jopa vähä tutustuttiinki, mutta ei
sen enempää..Mä en pääse siitä yli millään.Kaiken
lisäks se aina kattelee mua, mut ei silti tee
enempiä alotteita.Mä en uskalla kysyy siltä et
mitä se musta ajattelee, mut ois kiva tietää..Me
oollaan kans tanssittu bileissä yms. mut aina se
jäi siihen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929