USKOVIEN YLÖSTEMPAUS
Kirjoittanut: harrat 24.10.2005 klo 11.31
Siitä on kirjoitettu mm Paavalin kirje Tessalonikalaisille 4:13-18 Sekä Jeesus itse sanoi että on kaksi ihmistä vuoteella(myös pellolla) toinen otetaan ja toinen jätetään Luuk.17:34-36.JEESUS ITSE LUPASI NÄIN :MINÄ MENEN VALMISTAMAAN TEILLE SIJAA .JA VAIKKA MINÄ MENEN VALMISTAMAAN TEILLE SIJAA, TULEN MINÄ TAKAISIN JA OTAN TEIDÄT TYKÖNI ETTÄ TEKIN OLISITTE SIELLÄ MISSÄ MINÄ OLEN JOH 14:2-3.Jeesuksen tulemuksessa on kaksi eri vaihetta.1 vaihe.Kristus tulee ensin noutamaan omansa. elossa olevat uskovat muuttuvat silmänräpäyksessä ja Kristuksessa kuolleet herätetään, ja molemmat temmataan ylös,tästä kerrotaan myös Paavalin ensimmäinen kirje korinttolaisille 15:51-57.Sitten alkaa 7 vuotinen ahdistuksen aika (antikristillinen aika Jumalan viha vuodatetaan maan päälle)2 vaihe .Kristus saapuu omiensa kanssa kun tämä seitsämän vuotta on ohi ,ja lopettaa antikristuksen vallan.Saatana sidotaan ja Kristus perustaa tuhat-vuotisen rauhanvaltakunnan tänne maan päälle ja pyhiensä kanssa hallitsee maan päällä 1000 vuotta.USKOVIA EI KOHTAA VIIMEINEN TUOMIO VAAN HEIDÄT PALKITAAN KRISTUKSEN TUOMIOISTUIMESSA JOKA TARKOITTAA PALKAN MAKSAMISTA USKOLLISUUDESTA JA MUUSTA HYVÄSTÄ.KRISTUKSESSA OLEVILLE EI OLE MITÄÄN KADOTUSTUOMIOTA.VIIMEINEN TUOMIO KOHTAA VAIN NIITÄ JOTKA OVAT HYLJÄNNEET KRISTUKSEN JA ARMON.HEIDÄT TUOMITAAN VALKOISEN VALTAISTUIMEN EDESSÄ KUN 1000 VUOTINEN RAUHANVALTAKUNTA ON LOPPUNUT.Tässä lyhyesti joitakin paikkoja Jotka kertovat että on YLÖSTEMPAUKSESTA JOKA ON RAAMATUN YDIN-TOTUUS JA SISÄLTYY JUMALAN PELASTUS SUUNNITELMAAN.
TULEVA USKOVIEN YLÖSTEMPAUS
3
192
Vastaukset
- taram
raamatunkohtaa.
Esim. tuosta seitsemästä vuodesta ensin.
Muuten tuntuu että puhut omiasi.- harrat
Tämä seitsemän vuotta on aika yleinen ja käytetty tulkinta siitä ahdistuksen tai vihan ajan kestosta.Se pystytään laskemaan mm Ilmestyskirjasta,jossa kerrotaan näitä ajanjaksoja.Näitä paikkoja on Ilm 11:2,3 ja Ilm 12:6,14.Danielin kirjasta voi myös ajanjaksoja löytää.En kyllä omasta päästä lähte näitä juttuja kirjoittamaan,vaan perustanani on kaikessa raamattu.Se on tärkeää että kaikki voi tutkia pitääkö opetus paikkansa.
- Jekku
harrat kirjoitti:
Tämä seitsemän vuotta on aika yleinen ja käytetty tulkinta siitä ahdistuksen tai vihan ajan kestosta.Se pystytään laskemaan mm Ilmestyskirjasta,jossa kerrotaan näitä ajanjaksoja.Näitä paikkoja on Ilm 11:2,3 ja Ilm 12:6,14.Danielin kirjasta voi myös ajanjaksoja löytää.En kyllä omasta päästä lähte näitä juttuja kirjoittamaan,vaan perustanani on kaikessa raamattu.Se on tärkeää että kaikki voi tutkia pitääkö opetus paikkansa.
Niinkuin hyvä työmies, hän ei kelloa katsele työmaalla. Hänellä on mielessään ne tehtävät jotka hänellä on juuri nyt tehtävänään.
Tämä päivä on se josta meidän tulee pitää nyt huolta.Se on parasta varautumista tulevaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697