Minulla on pieni penis. Eilen mennessäni saunaan siellä oli vahingossa joku nainen. Penikseni alkoi kasvamaan ja säikähdin sitä kamalasti. Nainen sanoi että älä välitä, pannaan se piiloon. Sitten nainen pani penikseni omaan haaraansa ( siis naisilla ei ole penistä ). Penikseni rupesi heti pienenemään ja olin onnellinen. Onko muille käynyt samoin vai oliko tämä joku erikoistapaus.
erikoinen penis
13
3920
Vastaukset
- Petetty mies..
Sitten minua on huijattu ja pahasti! Olenkin ihmetellyt miksi naisen kanssa rakastelu sattuu perseeseen niin hemmetisti.
- Tuulia
Mulla on ihan kyyneleet silmissä ku naurattaa niin! Oon lukenu päivän tenttiin ja oli pakko tulla tuulettamaan ajatuksia tänne. Oi voi, kaikkea sitä oppii matkan varrella. Kiitos!!
- Joopasejoo
jepjep, jos tuo juttu naurattaa jotain niin silloin lienee korvien välissä vikaa.
- jeppe*
Joopasejoo kirjoitti:
jepjep, jos tuo juttu naurattaa jotain niin silloin lienee korvien välissä vikaa.
Eikä ookaan, kyllä tuo muakin nauratti..! :) hehhee... mut jos joku ottaa nää jutut liian tosissaan, niin sillon voi kyllä olla vikaa korvien välissä.
- et silleen
heti velttoni kun sait siään. voi rassukkaa...
silloinhan sen kyydin vasta pitäisi alkaa! ;) - puuttuvavarsi
minulla on sellainen 14cm , mutta siitä on terskaa 11cm, vartta siis 3cm ja terska on isompi kuin biljardipallo kun seisoo.. oletteko nähneet vastaavaaa??
- Pane-mua-suoleen
Ihana kulli.
- transtäti
tuommonen isoterskainen oisi kiva suussa,ei sitä vartta siinä tarvita
- MitatKohdilleen
Juttu ei kuulu palstan aiheeseen millään tavalla. Toivottavasti ylläpito siirtää sen oikeaan osioonsa. Mutta jos tällä jutulla oikesti nainen tuli palstalle, kertokoon hän mikä sen kullin minimi mitta on, että saa parasta nautintoa.
- Blondi176cm
13 - 15cm pitkä, erottuva terska, jossa paksuutta 11-12.5cm ja yläkäyrä malli. Lyhyemmillä naisilla pienempi riittää. Kova erektio.
Blondi176cm kirjoitti:
13 - 15cm pitkä, erottuva terska, jossa paksuutta 11-12.5cm ja yläkäyrä malli. Lyhyemmillä naisilla pienempi riittää. Kova erektio.
Tuollaista normaalikokoista eniten onkin tarjolla. Pienempää harvemmin.
Yläkäyrä on Askon keksintöä. Et vaikuta naiselta. Oletko blondi mies?- Jos-ei-mitata-väärin
15cm ja 12cm paksu on iso.
- MitatKohdilleen
Blondi176cm kirjoitti:
Joo vähän haiskahtaa askon omalle kullille tuo blondin kuvaus ja liian tarkat mitat paljasti oikeastaan valheen. Toinen seikka tuo tosi kova erektio ihmetyttää, kun telkkkarissa naiset kehuneet miten sellainen ei ihan kivikova tosi iso kulli olisi paras.
Mutta olisiko niin, jos ei ole maistanut tuollaista kyytiä niin on tyytyväinen tohon perussuomalaiseen 15cmx12cm kyytiin ja käyryys siinä plussaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1242693Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2402356Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631615Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1871493- 571399
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa731127Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751106- 371081
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39982- 52934