Pakolaisten rikosaalto

Veteraani

Miten on mahdollista että Suomeen näinä aikoina otetaan vastaan näitä niinkutsuttuja pakolaisia? Jälleen saimme nähdä päivälehtiemme sivuilta mitkä ovat seuraamukset, rikoksia, rikoksia ja lisää rikoksia ja sekasortoa! Eikö olisi hyvä aika miettiä kuinka tällaisia "pakolaisia/siivelläeläjiä" tulisi kohdella jottei tämä maa mene täysin pilalle. Mielestäni Suomesta "turvapaikan" saaneet rikoksia tekevät pakolaiset tulisi samantien karkoittaa sinne mistä ovat tulleetkin, jolloin nämä järjettömät rikoksetkin voisivat vähentyä!

13

347

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punisher

Miten saisi nämä taparikolliset, joita on 95% kaikista maamme manneista, kunnioittamaan lakia. Sillä aikaa kun penskat kaahaa autolla aiheuttaen hengenvaara tilanteita (iltalehti 15.7.), isommat ammuskelevat toisiaan niinkin yleisellä paikkalla kuin Mikkelin tori. Jos on pakko toisiaan tappaa, niin menis sinne ärhentelemään missä ei sivulliset joudu vahingossakaan tulilinjalle. Onhan niitä hulluja ihan perussuomalaisissakin, mutta ei noin korkeaa prosenttia... ja kaikkihan ton tietää. Missä kaupassa ei tehosteta vartiointia aina sillon kun mannet tulee ostoksille? ei missään. Kyllä niitä aika tarkkaan kytätään. Itekki oon kerran käräyttänyt yhden kaljavaras lauman, jotka kaikki pelasivat niin hienosti yhteen. eivät vaan tajunneet että näin kaikki niiden touhut, ja haukkuivat vasikaksi sen jälkeen. Säälittävää. Ruotsinlaivallakin ne pitää sellaista meteliä että häiritsee kaikkia muita. Oikeen maailman omistajia... kuinkahan moni niistäkin tekee oikeeta työtä? en tunne yhtään.
      Ei yhtään huonompi ajatus lähettää kaikki rikolliset takaisin kotimaahansa.. rötöstelköön siellä.

• -

Tuli vaan tosta sun ruotsinlaivajutusta mieleen ku olin itse ruotsinristeilyllä ni mannet pölli tavaraa hytistä ja ku menin kyselemään ni tuliki turpaan.

Oon sitämieltä että noista varastelevista ja sikailevista manneista pitäis kyllä päästä jotenki pysyvästi eroon. En ole rasisti mutta niistä ei ole Suomelle ja Suomalaisille mitään muuta kuin haittaa.

• R

Totta puhut! Vaikuttaa tosiaan siltä että suomalaiset eivät saa enään rauhassa liikkua pääkaupunkinsa kaduilla ilman että kaikenmaailman pakolaiset tulevat ryöstämään ja haastamaan riitaa. Pahimmassa tapauksessa saattaa tulla moraa ilman mitään syytä. Kyse ei todellakaan ole vain muutamista yksittäistapauksista.

Ongelma korostuu suurten juhlien aikaan kun on paljon ihmisiä liikkeellä. Esimerkkinä voisi mainita vapun, jolloin oli runsaasti syntyperältään ei-suomalaisten tekemiä pahoinpitelyjä ja puukotuksia. Pahoinpitelyjen kohteeksi joutuu usein täysin ulkopuolisia suomalaisia. Poliisille ulkomaalaisten riehuminen ei tule yllätyksenä.

Kaiken huippu on kun vielä tiettyjen tahojen toimesta pyritään korvaamaan maamme vieraanvaraisuudesta nauttivien pakolaisten rötöstelyt, jotteivat vaan joutuisi edes vankilaan.

Eikö tätä sikailua ole nähty jo tarpeeksi? Olisiko liikaa pyydetty että suomessa saisivat tavalliset suomalaiset liikkua rauhassa? En pidä itseäni rasistina, mutta sanomattakin on selvää että asialle on tehtävä jotakin. Eikö mitenkään olisi mahdollista että rikoksen tehneet ulkomaalaiset joutuisivat luopumaan suomen vieraanvaraisuudesta ja että heidät karkoitettaisiin suomesta takaisin sinne mistä ovat tulleetkin?

• XZ

Vähäisestä rikoksesta tuomittu, koneeseen ja kotimaahansa. Vankilatuomion saaneet, lusikoon ensin, ja sitten ulos. Jos lähetetään vain takaisin, on ne kohta uudestaan. Sukulaiset kun lähettää sossurahoistaan niille matkarahat. Ne lentää ensin Ruotsiin, ja tulee sitten salaa Suomeen. Ja taas on turvapaikkahakemus kuukausia vireillä. Henkilöllä on tietysti erinimellä oleva väärennetty passi.

• XZ
        XZ kirjoitti:

Vähäisestä rikoksesta tuomittu, koneeseen ja kotimaahansa. Vankilatuomion saaneet, lusikoon ensin, ja sitten ulos. Jos lähetetään vain takaisin, on ne kohta uudestaan. Sukulaiset kun lähettää sossurahoistaan niille matkarahat. Ne lentää ensin Ruotsiin, ja tulee sitten salaa Suomeen. Ja taas on turvapaikkahakemus kuukausia vireillä. Henkilöllä on tietysti erinimellä oleva väärennetty passi.

Olen työskennellyt ulkomailla, monien pakolaisten kanssa. Pääsääntöisesti he ovat ahkeria, ja tunnollisia työntekijöitä. Eivätkä turhista valita. Kun ei ole tarjota työpaikkaa, osa siirtyy rikolliselle polulle. Siksi pakolaiskiintiöt tulisikin suhteuttaa, tarjollaolevien työpaikkojen määrään. Taitais kiintiö pienentyä sopivasti.

• taina
        XZ kirjoitti:

Olen työskennellyt ulkomailla, monien pakolaisten kanssa. Pääsääntöisesti he ovat ahkeria, ja tunnollisia työntekijöitä. Eivätkä turhista valita. Kun ei ole tarjota työpaikkaa, osa siirtyy rikolliselle polulle. Siksi pakolaiskiintiöt tulisikin suhteuttaa, tarjollaolevien työpaikkojen määrään. Taitais kiintiö pienentyä sopivasti.

Kaikki pakolaiskiintiöt pitää suhteuttaa veronmaksajien kykyyn maksaa nämä ylläpidettävät Ja rikoksentekijät takasin vaan, mistä ovat tulleet.Mannetkin on sekopäisiä jo sen takia että naivat pelkästään sukulaisiaan, kyllä se näkyvissä,rappeutuminen.Rahallakaan ei enää pääse eroon somaleista, vaikka otettin lainakin. Nyt Vantaan kaupunki rakennutti vuokratalon vier. tontille ja se täynnä manneja ja somaleita

• järki on jättänyt

ja vauhti on sen kuin kiihtynyt sillä saralla

• niin just

ja helevetin kauas Suomesta

• Tosimies.

Samat asiat ovat ajankohtaisia kuin 11v sitten ja pahemmaksi menee koko ajan.
      Islam on hulluutta, miksi meidän pitää kärsiä siitä?

• Manner ja kuukerit

Mannet ja pakolaiset vois asuttaa hyvin ahvenanmaalle tai vaikkapa turkuun. Kuhan ei olisi täällä ihmisten ilmoilla.

• Veljeys, tasa-arvo

Vaikka maahantulevat olisivatkin rikostaustan omaavia , ei se anna meille oikeutta heitä syrjiä.
      He ovat saattaneet kotimaassaan hairahtua rikokseen köyhyyden ja puutteen takia joka perustuu pohjimmiltaan valkoisten harjoittamaan imperialismiin ja kolonialismiin.

Suomessa meidän on annettava heille mahdollisuus uuteen elämään. Meidän tulee antaa heille taloudellista tukea niin paljon että heidän elintasonsa vastaa meidän elintasoa.
      Myös kulttuuriset tarpeet on pystyttävä tyydyttämään.

Meillä onneksi mm. Sosiaalidemokraattisissa naisissa on luovaa naisenergiaa, jota voidaan käyttää verorahojen kohdentamisessa humaanisti.

Suomi on pinta-alaltaa suuri harvaanasuttu maa. Vaikka tänne otettaisiin Afrikasta 50miljoonaa maahanmuuttajaa, Suomen asukastiheys olisi vain keskivertoluokkaa maailmalla.

• kauniita sanoja

ehdotankin heille uudeksi asuinalueeksi Inari järven jäätä.

• Sarkasmimerkki

Suomi. Vanha imperialistimaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe