Viime viikolla se iski tajuntaan, nähtyäni jotain. 'Ei hemmetti, en taidakkaan koskaan saada sinua, vaikka niin olen unelmoinut, tahtonut. Sinun pitää löytää joku muu nyt, mutta kun en halua'.
Pakko tukahduttaa viimeinenkin toive unelmasta ja kohdella sinua kuin ketä tahansa ihmistä. En voi enää katsoa sinua/ silmiisi tämän takia. Tai pakkohan se on, mutta sen teen rauhallisen viileästi ettet saa mitään kuvaa tunteistani, jotka sisälläni jyskyttävät. Sinä senkin.
Todellisuus taisi lyödä avokämmenellä..
7
1483
Vastaukset
- kenties
valaista asiaa? Mitä näit?
- .....
vain seurassasi. Olipas hauskaa. Minulla ei ollut. En halua nähdä enää sellaista. Olisi pitänyt tietää ettet kai sittenkään ole vapaa.
- missä
..... kirjoitti:
vain seurassasi. Olipas hauskaa. Minulla ei ollut. En halua nähdä enää sellaista. Olisi pitänyt tietää ettet kai sittenkään ole vapaa.
kun en nähnyt sua..sellasta se elämä on..kyllä sun olis pitäny tietää että jos mä en saa sua, niin yritän jotain muuta, koska se tuntuu niin pahalta, ja vaikka se tuntuu pahalta!!! Mä puhun muuten asiaa.
- tullut joukkoon
..... kirjoitti:
tai tullut minulle juttelemaan! Mutta ei.
- jos käytökseni
..... kirjoitti:
loukkasi. Se ei missään nimessä ollut tarkoitus.
Innostuin vähän liikaa.
- sydämmessäni
jyllää ja ajatuksissani olet, mutten sitä näytä!
Et tiedä ollenkaan. Olen kuin viilipytty kun taas kohdataan. Joskus. - vaan että
molemmat on tyytyväisiä tilanteeseen, mä sanon sulle, että mä oon yksinäinen, ja haluan enemmän kun mulla on nyt, muuten en sun peräs roikkuis.
mutta jos sä et usko, että mäkin oon pelkuri..
no eihän me nähdäkään paljon, että minkään ei oikeestaan tarvii muuttua..mä jatkan etsintää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155