Iskipä tänään eräs femakkotyyppi mieleen. Nämä "poikkeuksellisen älykkäät ihmiset". Eli katkerat.
Nämä femakot jotka ovat katkeroita elämään, toetoisella tai tiedostamattomalla tasolla, ja kokevat että heidän "älykkyyttä" on "vähätelty" koska ovat naisia.
Tuttu juttu? ;D
Syy on tietenkin "patriarkaatissa" että "poikkeuksellinen älykäs femakko ei ole yhteiskunnan johtotehtävissä, tai edes yliopiston dekaani. Heh.
Kuinkahan monta palstan femakkoa menee tähän joukkoon. Vielä tuohon sekoitukseen pari epäonnistunutta avioliittoa niin johan alkaa olla kunnon prototyyppi ready.
Prototyyppi femakosta
2
213
Vastaukset
- t.i.ruskeepaa
Kyynikko tietää mitä vikaa asioissa on, ja optimisti tietää miten asioita voidaan parantaa. Älykkäät ihmiset eivät ole pelkästään kyynikkoja, eivätkä tyhmät varsinkaan ole oikeassa!
- I.Loyola
Mainio esittely feminatsien raivotautisista vaahtoiluista tuo kirjoituksesi.
"'poikkeuksellinen älykäs femakko"
Eipä ole tullut tähän päivään saakka vastaan yksisarvista eikä "(poikkeuksellisen) älykästä" femakkoa.
"Kuinkahan monta palstan femakkoa menee tähän joukkoon"'
Varmaan vähintään 101 prosenttia. Feminatsit eivät ole kovin lahjakkaita matematiikassa. ;)
"Munankarvankasvattaja"
Onko tuo nimi-idea sattumoisin Härmän epävakaan naisen innoittama. Se muistaakseni jossain vaahtoiluissaan käytti kyseistä nimitystä. Tosin femakkoja vastaan kannattaa taistella aseella, jota ne itse eivät osaa käyttää -huumorilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057