Mikäs olikaan se sivusto, josta voi tarkistaa yrityksen vastuu- ja johtohenkilöiden nimiä. Ytj:stä löytyy kyllä jotain mutta ei esim. tj:n nimeä ym... Pitäisi päästä tarkistamaan erään yhtiön tietoja ennen mahdollista kauppaa.
mistä löytyy
6
454
Vastaukset
kaupparekisteriote?
- n.n.n.n.n.n.n
Tuskin noita tietoja maksutta saa mistään. Maksamalla kaupparekisteristä.
- hmmm....
eipä tarvinnu paljon rahaa laittaa näihin tietoihin, mitä hain... ;)
Kato joku tietää, joku ei. Joku luulee joku ei.
- TJ_P
Ilmainen palvelu mitä itse olen käyttänyt on www.inoa.fi Sieltä näkee esim. tj:n, hallituksen jäsenet ja taloustietoja mikäli yrittäjä/yritys on maksanut niistä (näin ainakin olen käsittänyt).
- hmmm....
Kiitos paljon. muistelin että kyllä tämmönen saitti on olemassa.
hmmm.... kirjoitti:
Kiitos paljon. muistelin että kyllä tämmönen saitti on olemassa.
Löytyyköhän Inoasta ajantasainen tieto? Aina on olemassa ei niin rehellisiä yrittäjiä, Inoasta löytynee tiedot, jotka yritys on puhelimitse kuitannut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750