"tekosyitä" miksi en juo??

bileet tiedossa

Hei kaikille!
itse olen raskauden alkuvaiheilla enkä siis halua kertoa vielä kenellekkään.

nyt jo kuitenkin alkaa mietityttämään millaisia syitä keksisin "miksen juo"...
Tähän asti olen onnistunut sopimaan kaikki ystävien ja sukulaisten tapaamiset lounasaikaan niin on ollut helppoa. Seuraavana muutamana viikkona tulee eteen yhet bileet ja muutamat illalliset missä viiniä otetaan, ja ystävät tuntevat minut suurena viinin ystävänä...

mitkä olis vakuuttavia syitä???? ;-)

8

1858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilliputti

Moikka!

Mää oon kavereille sanonut ettei voi nyt oikeen juoda, ku ei oikeen oo tota rahaa lähtee mihkään. sit teen viikonlopputöitä ni on hyvä laittaa sen piikkiin että huomenna töitä ei voi lähtee mihkään. ja voithan sää sanoo et oot lähössä sukulaisten luo ni ei viitti siellä olla darrassa. tai keksi vaikka et oot kipee ja jäät kotia sairastaan. koita nyt jotain keksiä.

• :_:_:_:_:_:_:_:_:

sanot, että oot lääkekuurilla, jonka kanssa ei saa ottaa pisaraakaan alkoholia. semmoista mä ainakin käytin, kun pari kertaa ennen paljastusta jouduin tilanteeseen. tietty lääkekuuri ei voi kestää kauheen pitkään, tai sitten on joku tosi paha tauti...

• Tillukas

Aina voi vedota antibiootti- tai särkylääkekuuriin, myös eräät voiteet aiheuttavat voimakasta kasvojen punoitusta alkoholin kanssa. Noissa sisäisissä lääkkeistä paitsi että teho voi heiketä tai vahvistua liikaa, voi saada myös antabusreaktion, mikä ei ole yhtään kivaa. Nauti siinä sitten viinistä ja seurasta, kun paikat hakkaa, oksettaa ja huimaa. Virtsatietulehdus on hyvä 'alibi', ainakin Nitrofur-C -lääkekuuri on aivan järkyttävä alkoholin kanssa. Jos satut vahingossa olemaan jonkun ystäväsi kanssa yhteydessä hieman ennen bileitä (alle 5 päivää), voit vaikka kertoa kauhesita pissaamiskivuista. Virtsatietulehduksessa on alibina se hyvä puoli, että se uusii helposti ja voit käyttää sitä useammankin viikonlopun tekosyynä ja vaikka kertoa saaneesi estolääkkeen tulehduksiin (estolääkitys 3-6kk), jonka jälkeen kukaan ei enää ihmettele, miksi ei alkoholi maistu.

• sentään

voi reppanoita kaikkea sitä joutuukin selittelemään
        menee kuule vielä pitkä aika kun et pääse lipittään
        onneksi itselläni ei ole samanlainen maine

• pipsamami.

sulla on antibioottikuuri poskiontelon tulehdukseen :) minä käytin tuota.

• Piitu

Itse käytin tekosyynä kovaa päänsärkyä aiemmin päivällä (olen ottanut lääkettä, joten en viitsi juoda nyt mitään:)...ainakin minulla toimi!

• ehdottaja

Olen autolla on hyvä tekosyy... ja jos on mies usein kuskina niin siihen voi vielä lisätä että tehtiin miehen kanssa tälläinen sopimus että hän saa tänään juoda ja minä sitten ajan...

• alk.per.

hyviä vinkkejä tuli kasapäin, kyllä näillä selvitään siihen asti kun uutiset kerrotaan :))

kiitos teille kaikille jotka ehdotitte mainioita tekosyitä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      193
      2430
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1325
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1187
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1078
    6. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1059
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      97
      1049
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1038
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      985
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      982
    Aihe