Kuka on Terhinatorin

seuraava uhri

kun Minna on pudonnut ensi sunnuntaita? Selvä suuntaus ensin savusti Iinan ulos, sitten Hannan ja nyt Minnan mutta kuka on Terhinatorin seuraava uhri? Köysissä manipuloi Pertun puolelleen ja tänään Timon.

18

1674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami_

      Iinaa Terhi savusti ihan selvästi ja kun Iina lähti niin heti oli Hannasta sanomista. En tullut nyt ajatelleeksi että hiillostiko Minnaa...

    • ???????

      ...älykkäästi pelaa peliä =Terhi.

    • Koska melkoisella tarkkuudella on terhi pudonneiksi joutuneita nimennyt. Pk-huoneessa jo itsekkin vähän ihmetteli asiaa:

      -Ensimmäisessä Janille 1p
      -Toisessa Antti S:lle 1p
      -Kolmannessa Iinalle 2p
      -Neljännessä Hannalle 2p
      -Nyt viidennessä Minnalle 2p

      Eli jokaisella kierroksella on putoajan nimennyt, saaden samanaikaisesti kaikissa nimeämisissä yhteensä 3pistettä! (Mikalta, Timolta ja Hannalta kultakin yhden pisteen). Terhi laukoo kaikkein kovimpia sanoja, ja silti on sovittelijan roolissa muiden silmissä. Ei mikään turha peluri. Voisiko olla että Terhillä on yllättävän suuri vaikutus talon tapahtumien kulkuun?

      • Sami_

        Terhi laukoo lähinnä päiväkirjahuoneessa, josta muilla kilpailijoilla ei ole mitään aavistusta. Kilpailijoiden kesken yrittää manipuloida paljon hienovaraisemmin kuten tänäänkin. Kun arvostelu ei sytyttänyt keskustelukumppania, niin arvelikin ehkä vain "skitsoilevansa".


      • ReissuLasse
        Sami_ kirjoitti:

        Terhi laukoo lähinnä päiväkirjahuoneessa, josta muilla kilpailijoilla ei ole mitään aavistusta. Kilpailijoiden kesken yrittää manipuloida paljon hienovaraisemmin kuten tänäänkin. Kun arvostelu ei sytyttänyt keskustelukumppania, niin arvelikin ehkä vain "skitsoilevansa".

        Terhi on käärme! Erittäin ärsyttävä ihminen joka ensin puhuu jengistä seläntakana pahaa ja seuraavana on halaamassa henkilöä josta juuri on jauhanut skeidaa! TERHI ULOS!!!


    • kun se on

      mielestäni valas.

      • Sari

        ..pelaava nainen. HYVÄ TERHI!!!!!!!


      • jälkikäteen
        Sari kirjoitti:

        ..pelaava nainen. HYVÄ TERHI!!!!!!!

        kun kaikki on ulos talosta ja pääsevät näkemään terhin kaikki juonittelut ja pk-huonepuheet,eipä taida olla terhillä juuri ystäviä tämän jälkeen kuin tikkuprinsessa.


      • Malla
        Sari kirjoitti:

        ..pelaava nainen. HYVÄ TERHI!!!!!!!

        Joo, kyllä hän se pelaa, mutta on se niin monessa asiassa niin v***n tyhmäkin! Saa oikein karvat nousemaan pystyyn ja hampaat narskumaan, kun on niin ärsyttävä ja kaksinaamainen ämmä!


      • caitlin
        Malla kirjoitti:

        Joo, kyllä hän se pelaa, mutta on se niin monessa asiassa niin v***n tyhmäkin! Saa oikein karvat nousemaan pystyyn ja hampaat narskumaan, kun on niin ärsyttävä ja kaksinaamainen ämmä!

        tyttö tuo terhi,kaikki ovat kauhean kiinnostuneita hänestä,taitaa riittää sutinaa kun joskus on ulkona.useimmat teistä eivät näe metsää puilta,uhratkaa vaan energiaa terhin metsästykseen,se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa!!!!!!!!terhi on kuningatar .


    • Go Terhi go!

      Eipä Terhi yksin pysty vaikuttamaan siihen, ketkä joutuvat yleisöäänestykseen. Jo pois äänestetyt ja äänestysuhan alla olevat saivat ääniä useilta kyrsiintyneiltä kilpailijoilta ja ihan syystä.

    • tympis

      ....TERHI ITSE JOUTUU ULOS!!!!
      Heh, ei pähän tarttis sen valittaa, et vituttaa sen ja sen naama.Se kaivaa noilla puheillaan itelleen lähtökuoppia!

      • Mutsis on

        Et ole tainut ymmärtää kisan ideaa. Onneksi teinit ja pissikset eivät päätä, ketä seuraavaksi joutuu yleisöäänestykseen.

        Ne muutamat Terhin mollaajat ovat kovin yksin mielipiteittensä kanssa.


      • tympis
        Mutsis on kirjoitti:

        Et ole tainut ymmärtää kisan ideaa. Onneksi teinit ja pissikset eivät päätä, ketä seuraavaksi joutuu yleisöäänestykseen.

        Ne muutamat Terhin mollaajat ovat kovin yksin mielipiteittensä kanssa.

        teini en oo, pissis saatan olla....mut omapa o pääni!:)
        Vaikka olisin yksin mielipiteeni kanssa se ei siitä miksikään muutu et Terhi kaivaa kuoppaa itelleen...vaikka se on Terhi fanien vaikea hyväksyä!
        Ei kannata alkaa fanittaa ketää jos silmät sulkeutuu näkemästä mitää muuta..


      • vihataan
        Mutsis on kirjoitti:

        Et ole tainut ymmärtää kisan ideaa. Onneksi teinit ja pissikset eivät päätä, ketä seuraavaksi joutuu yleisöäänestykseen.

        Ne muutamat Terhin mollaajat ovat kovin yksin mielipiteittensä kanssa.

        sankoin joukoin.


      • LOL
        vihataan kirjoitti:

        sankoin joukoin.

        Höpö,höpö,se,että täällä pari aivoista kehityksen kesken jäänyttä kirjoittelee idioottimaisia haukkumisia terhistä, ei todellakaan ole "sanoin joukoin".

        Jos terhi joskus joutuu äänestykseen,olen aivan varma,että enemmän on terhistä pitäviä, kuin sitä vihaavia,eli kyllä terhi jää vielä taloon ja on voittaja-ainesta:)


      • :-)
        LOL kirjoitti:

        Höpö,höpö,se,että täällä pari aivoista kehityksen kesken jäänyttä kirjoittelee idioottimaisia haukkumisia terhistä, ei todellakaan ole "sanoin joukoin".

        Jos terhi joskus joutuu äänestykseen,olen aivan varma,että enemmän on terhistä pitäviä, kuin sitä vihaavia,eli kyllä terhi jää vielä taloon ja on voittaja-ainesta:)

        sä nyt oot kuule ihan pihalla...


    • Joutsen

      Terhihän on suorastaan kihissyt raivosta, kun talon miehet ovat keskittyneet huomioimaan Katia suhteellisen runsaasti. Eikö se manipuloiva ämmä joudu ollenkaan pudotusäänestykseen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe