Cesar oletko ???????

Sanna

Oletko Katin kannattaja kun poistat asialliset viestit??? En löytänyt Sellaista otsikkoa ja kirjoituksia, missä olisi puhuttu Katin ulos lähdöstä suoraan. Haukkumaviestit näkymä on täällä mielestäsi parempia. Haluan vastauksen sinulta. KIITOS.

12

1539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

      Perun tämän aloituksen??????

      • Että viestisi ei tullut näkyviin sen jälkeen kun olit tehnyt avauksen? Näin käy joskus ja silloin kannattaa ensin päivittää sivu ja katsoa josko silloin ilmestyisi :)


    • En ole Katin kannattaja.. äänestin häntä siinä pudotuksessa missä oli ehdokkaana ensimmäistä kertaa.

    • xxs

      juuri laitoin sefulle kiitoksia, oletatko että hän ei lue sitä? miksi et voinut laittaa kritiikkiä siihen alle vaan piti_taas_tehdä_uusi_aloitus.

      ja tämä sefu on jo näyttänyt että on reilu ja asiallinen, aina jollakin on jotain valittamista. harmittaa tuollainen, kiitäisitte joskus!

      • Sanna

        ....hiilly suotta, mutta se viesti ei tosiaan ensin näkynyt. Olen itse myös kiittänyt sefua monesti, mutta se siitä.


      • xxs
        Sanna kirjoitti:

        ....hiilly suotta, mutta se viesti ei tosiaan ensin näkynyt. Olen itse myös kiittänyt sefua monesti, mutta se siitä.

        julkinen anteeksipyyntöni tässä sinulle sanna, joskushan käy näin..
        ..joskus täällä liikkuu niitä oikeita typeryksiäkin..


      • Sanna
        xxs kirjoitti:

        julkinen anteeksipyyntöni tässä sinulle sanna, joskushan käy näin..
        ..joskus täällä liikkuu niitä oikeita typeryksiäkin..

        ....olit tosi kohtelias ja tulit pyytää anteeksi. HYVÄ!!! Jos mies niin suukkoja saat kohteliaisuudesta.


      • xxs
        Sanna kirjoitti:

        ....olit tosi kohtelias ja tulit pyytää anteeksi. HYVÄ!!! Jos mies niin suukkoja saat kohteliaisuudesta.

        ..no valitettavasti en siis olen kyllä nainen eikä sattumalta ole samanlaisia harrastuksia kun minnalla vaikka olisinkin viiniä nauttinut..;-)


      • myrkkynainen
        xxs kirjoitti:

        ..no valitettavasti en siis olen kyllä nainen eikä sattumalta ole samanlaisia harrastuksia kun minnalla vaikka olisinkin viiniä nauttinut..;-)

        Minunkin viestini hävisi kuin tuhka tuuleen!


      • ------------------------
        myrkkynainen kirjoitti:

        Minunkin viestini hävisi kuin tuhka tuuleen!

        aivan oikein.ihme ettei kaikkia sun viestejä ole poistanut.antaisinn itse sulle porttikiellon tänne jos vain voisin.


      • Peikko-R
        ------------------------ kirjoitti:

        aivan oikein.ihme ettei kaikkia sun viestejä ole poistanut.antaisinn itse sulle porttikiellon tänne jos vain voisin.

        Sun tyylisi tympii niin että pitää välillä käydä oksentamassa.Olet idiootti.Jos voisin niin et juhlisi näillä palstoilla!TYYLISI TODELLA TYMPII!


    • cool@gang

      kävi. Cesar poisteli viestini ja jopa viestin jossa kyselin miksi ensimmäinen poistettiin! Ensimmäinen viestini ei sisältänyt muuta kuin ilmoitin ketä aion äänestää! Eipä taida olla sefu tehtäviensä tasalla, tai ainakin palsta muuttuu kuolleeksi ja kuivaksi ellei ylläpito älyä vapauttaa sitä tehtävistään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe