Saatanan Kätyrit

KirkonRitari

Ateistit yrittävät käännyttää kunnon ihmisiä uskomaan jumalattomuuteen. Mutta, onneksi Jumala on vahva eikä luovuta sieluja SAATANAN kätyreille, joita myös ateisteiksi kutsutaan.

Tietäkää kätyrit, että joudutte helvettiin KUOLEMANNE JÄLKEEN.

Ottakaa kaste ja hyvyys sydämmiinne.

19

1294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

hienoa tekstiä.yksi pieni virhe vain..sano yksi syy miksi uskovaista joku yrittäisi käännyttää?

• JSS

Kakara.

BTW. Mitä sanookaan Raamattu toisten tuomitsemisesta?:

Matt. 7
      1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
      2 Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan."

• Lullaati-lullaa

"Menepäs nukkumaan Kakara."

(JSS:n profiili: Ikä: 17)

• Jussi

päivän selvä asia että pitää todella olla uskovainen jotta sitä ei tajua.

• Pilkunnuss....

Joka TOISEN sanan kirjoittaminen ISOILLA KIRJAIMILLA on HUONO tehokeino. Ilman turhia kikkailuja viesti vaikuttaa asiallisemmalta ja menee varmemmin perille.

• Jetro-

Ei vittu apua!!! Joudunko mä johonkin saatanan
      hevilettiin? kiasus sentään mä oonkin SAATANAN
      kätyri! argh, nyt kyllä vituttaa. Lopetan heti
      uskovaisten käännyttelyn ja menen ottamaan
      paikalliselta papilta kyrpää suuhun ja perseeseen.
      Kai mä sillä pääsen schaibaaseen.

• Poistakaa tuo edellinen

Kirjoitat todella rumasti. Mene hoitoon !

• KirkonRitari
        Poistakaa tuo edellinen kirjoitti:

Kirjoitat todella rumasti. Mene hoitoon !

Tuossa nähtiin minkälaisia ATEISTIT ovat.

• jeesuksen seuraaja
        KirkonRitari kirjoitti:

Tuossa nähtiin minkälaisia ATEISTIT ovat.

Hirveitä ihmisiä nuo ateistit. Sanonpa, että
        Ne pitäisi väkisin raiskata ennen kuin ne
        ehtivät vapaaehtoisesti ottaa sitä melaa suuhun
        tai anaaliin. Sen jälkeen ne tulisi polttaa
        roviolla. Niin Jumala minulle on minulle sanonut.

Ateistit täytyisi kaikki tappaa ennen kuin ne
        onnistuvat tuhoamaan kristinuskon.

• paljon

Nyt alkaa valjeta mitä se pappi tarkoitti sillä "Ottakaa kaste ja hyvyys sydämmiinne." No sen takiakko mulla on perse hellänä?

• Äitisi-

Taasko sinä olet lukenut iso-isän antiikkiraamattua ja kiusannut naapurin lapsia?! Nyt hetipaikalla huoneeseesi siitä ja nukkumaan! Ja ensiviikonlopun huvipuistoreissun ja mökkireissun voit unohtaa ja samaten 3kk viikkorahat!

Eikö se nyt jo mene sinne kakaran kalloosi, ettei toisia saa pelotella fantasiasaduilla?! Odotahan kun isäsi tulee kotiin niin saat mattopiiskasta takapuolellesi!

Tuhma poika! Hyi hyi!

• herra

Ilon ja riemun löytäminen siitä, että seuratessaan Jeesusta löytää samalla miljoonia ja miljoonia saatanan kätyreitä mielestäni kuulostaa kovin perverssiltä. Tämä mielestäni kertoo jotakin siitä implisiittisestä vihamielisyydestä erilaisuutta kohtaan, siitä piilotetusta vihamielisyydestä ihmistä ja elämää kohtaan. Universalismi ei ole koskaan ollut huono keino alistaa, kristinusko on yksi tämän aatteen vahvimpia seuraajia, se kykenee alistamaan ihmiset omalla marttyyriudellaan.

Posken kääntäminen ei ollutkaan muuta kuin erinomainen keino, sillä kuten esimerkiksi Orwell sen oivalsi, ei riitä, että toinen (vääräuskoinen, pakana jne..) saadaan tapettua. Ei riitä myöskään se, että toinen saadaan myöntämään olleensa väärässä. Jotta toinen voidaan kukistaa, hänen ITSENSÄ täytyy olla sitä mieltä, että hän todella oli väärässä. Kristitty tuskin on koskaan marttyyriuden aikakaudella todennut itse itselleen olleensa väärässä.

Ja onhan se nyt jo tiedossa, kristityt vihaavat siinä missä muutkin, he pukevat sille vain kaunaisen kaavun. He kykenevät kyllä rakastamaan lähimmäisiään, mutta eivät vihollisiaan, Jeesuksen vakuutteluista huolimatta. Tämä rakkaus vihollista kohtaan on juuri tähän "oikeassaoloon" suhteutettavissa, ja mitäpä rakkautta on sellainen, joka tunnustaa toisen vain väärässäolevana, jonakin, jolle tulisi anteeksiantaa? Eikö anteeksianto ja armo ole suurimpia alistamisen keinoja? ¨

He tuntevat itsensä... Jumalaksi... He eivät enää ole yhteydessä Jumalaan. He OVAT Jumala.

• Kiltti ateisti

...rumasti kirjoittaa, niin nämä kristityt, jotka julistavat kuolemaa ateisteille.

Meneekö kalloon, että ateisti EI USKO JUMALAAN EIKÄ SAATANAAN. Siispä hän ei voi olla saatanan kätyri.

Harva ateisti tosissaan yrittää ketään käännyttää. Tiedän useita kymmeniä ateisteja enkä tiedä kenenkään koskaan yrittäneen ketään käännyttää. Minulle henkilökohtaisesti on täysin yhdentekevää, kuka mihinkin uskoo. Mutta se on vähän niin kuin että elä ja anna toistenkin elää. Jos minä en usko jumalaan, vahingoittaako se Sinua? Ei vahingoita. Jos sinä uskot jumalaan, vahingoittaako se minua? Ei. Mutta jos Sinä levität väärää tietoa lähimmäisestäsi... kuule, eikö Kymmenen käskyäsikin juuri sano, että väärän todistuksen antaminen toisesta on väärin, ja paha? No, käyttäydy sen mukaiseksi, koska minä ateistina kunnioitan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kristinuskon ihanteita. Nämä, joita rikon, liittyvät yllätys, yllätys, jumalaan ja hänen palvelemiseensa.

Oikeastaan juuri ateismi saa minut elämään hyvin, yrittäen olla tekemättä pahaa. Juuri siksi, koska minulle on selvää, että tämä on ainoa elämäni, ja myös kaikille muille sellainen, joten toisen elämään negatiivisesti vaikuttaminen ei ole oikein.
      Kaikki ateistit, jotka tunnen, ovat erittäin positiivisia ja lämpimiä ihmisiä, jotka eivät halua loukata tai vahingoittaa muita ihmisiä millään tavoin. Tosin tällaisia ovat myös uskovaiset parhaimmillaan. Täällä riehuvat uskovaiset eivät sellaisia tosiaankaan ole.

• veecat

Ateistit eivät jouvu helvettiin, koska he eivät sellaiseen usko eivätkä usko myöskään teijän uskisten pikku taivaaseen. Joku neropatti on vain keksinyt hyvän keinon saada ihmisiä elämään moraalisesti moitteettomasti tekasemalla selaset verukket kuin taivas ja helvetti.

• veecat

uskoisin saatanaan kuin jumalaan.

• animagus

Minä en ainakaan yritä käännyttää ketään. Pakko tosin myöntää, että en liioin rohkaise ketään tulemaan uskoon. Mutta se, että leimaat minut saatanan kätyriksi ja huonoksi/pahaksi ihmiseksi sen perusteella, että en usko 2000 v. vanhaan kirjaan ilman että vaatisin kunnollisia todisteita sen väitteiden tueksi, se kertoo paljon sinusta ja ehkä myös uskiksista yleensä. Olen hämmästynyt siitä, kuinka jyrkkiä, tuomitsevia ja epäsuvaitsevaisia monet (en sano että kaikki) uskovaiset ovat.

• Isaskar Keturi

Yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää.... ei edes ateistin. Minä en ole sellainen, mutta en myöskään ehdoitta usko jumalan, jeesuksen, joulupukin, keijukaisten, enkeleiden, saatanoiden, perkeleiden, menninkäisten, peikkojen, merenneitojen, tonttujen tai muiden sellaisten olemassaoloon. Saati sitten ryhtyisin sellaisia palvomaan.

Oletetaan, että niitä olisi. Ei ole silti mitään järkisyytä ruveta uskomaan niihin ilman ainuttakaan sitovaa todistetta. kuulopuhe, huhu, kirjoitettu teksti, "todistajien" hurmoshenkinen vakuuttelu tms. ei ole tarkoittamani todiste.

Ainoa syy sokeaan uskoon on itsekkyys. Uskova haluaa suggeroida itsensä varmuuteen OMASTA pelastuksestaan (mikä h...n pelastus??). Tässä hänellä on apunaan runsaasti pappeja, saarnaajia ja muita hihhuleita, joille siinä sivussa rahakin näyttää hyvin kelpaavan.

Miksi muuten yliopistot antavat valtion varoilla teologista koulutusta? Siinä myös yksi noista asioista, joita en koskaan kykene käsittämään.

• Ensin kirjoitetaan saatnan kätyreistä ja helvetistä. Sitten puhutaan hyvyydestä sydömessä. Tässä on pikkuisen ristiriitaa, eikö vain? Jos arvoisalla kirkon ritarilla olisi hyvyys sydämessään, hän ei herjaisi tuolla tavoin.

• Archie

No onpa taas jollakin helvetin hihhulilla ollut hauskaa :) Saatanan kätyrit... Yeah right. Ateistit EIVÄT käännytä muita "jumalattomuuteen", ateistit vain sattuvat ajattelemaan OMILLA aivoillaan, eivät kirkonisien ja Diana Diakonissojen. MIettikääpä ihmiset taas vähän, ennen kuin kirjoittelette jotain tällaista paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe