Jos tämä nyt onnistuisi! Conanista siis.... Nyt on ollut niiiin paljon juttua siitä että tämä Rakas Jokapäivänpiristäjämme olisi tulossa Suomeen... luin jonkun haastattelun missä Conan kyllä tosiaan sanoi heidän suunnitelleen sellaista reissua, mikä ON todella kiva homma. :) Mutta mitä se ihan oikeesti merkitsee/tarkoittaa meille suomalaisille? Hehkutetaanko sitä "vain" siitä syystä, että saataisiin maatamme enemmän esille maailmalla, ja että näytettäisiin olevan amerikkalaisten suosiossa? Se on aivan varmasti suurin syy. Mutta mitä ihmettä se merkitsee itse Conanille??? Uskon kyllä, että jos (ja kun) herra saapuu Suomeen, häntä odottaisi hyvin miellyttävä (ja kai yllättävä) vastaanotto... iso kasa kummallisia ihailijoita. :) Saattaisi mies ihan hämmentyä.... Mitä mieltä olette asiasta? Suomalaisille tuntuu olevan niin uskomattoman tärkeä juttu, että yksi kuuluisa amerikkalainen (no, siis irkkuamerikkalainen:) mainostaa meitä, maatamme ja tuntuu jopa aidosti pitävän meistä. Miksi? En väitä, että siinä olisi jotain ihmeellistä että meistä ja maastamme pidetään (hih!), mutta aivan yhtä pienenä ja syrjäisenä maamme pysyy kuitenkin, vaikka Conan kuinka tulisi tänne sketsejä tekemään... Ja jos joku Conan esimerkiksi innostuisi muuttamaan tähän maahan, se olisi muualla maailmassa ihan sama kun se haihtuisi savuna ilmaan. Ei jonkun ajan päästä kukaan edes muistaisi sitä kun pieni kylmä suomenmaa nielaisisi sen... Eikä tässä tekstissä ole mitään päätä eikä häntää mikä ei ole mikään ihme kun olen taas sattumoisin valvonut koko yön ja ihmetellyt tällasia täysin turhia asioita. Mutta!! Olen itse aina pitänyt Conanista valtavan paljon, ja ainoa syy miksi minä toivoisin hänen tulevan suomeen, on että hän edes kerran näkisi ja pääsisi lähemmäksi hulluja suomalaisia ihailijoitaan, ja voisi ehkä todeta mistä ihailumme johtuu. :) Näin. Nyt nukkumaan!!!!
CONEZONE
*ei-yhtään-valvonut-taas*
2
301
Vastaukset
- hohhoijjaa
Lopettakaas se conanista sekoilu jo. Ei voi ymmärtää tämmöistä sekoilua pelkän typerän jenkkiohjelman takia...
- yado
Niin, toivoa kai sopii että Conan "laughs with us, not at us" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025