auta jeesus

vihaa täynnä

en jaksa enää tätä uskomis leikkiä ,missä olet jumalani ,yritän rukoilla yritän vaikka miten päin ,paska sisälläni vaan kasvaa ,voin niin pahoin että voisin räjähtää kaikesta kiukusta ,vihasta, en jaksa edes itkeä , kaikki on yhtä suurta paskaa,hirttäisin ihteni jos minulla riittäisi rohkeus ,siinäkin olen kelvoton ,en saa edes henkeä itseltäni ,kaikki kaatuu päälle, jos on joku joka ymmärtää tämmöstä paskaan hukkumista ,niin rukoilkaa puolestani jos teillä on uskoa.

5

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut samanlaista

nyt vain olen enkä ajattele mitään.. teen vain mikä on itsestä kivaa.. oli sitten oikein tai väärin.. en jaksa ajatella muita..

• rukoilija

Sano Jumalalle, tässä on, ota se! Huuda vaikka jos mielesi tekee! Sitten vain annat sen olla. Tuo paska elämässäsi ei ole enää sinun murheesi vaan Jumalan, Hän huokehtii siitä sen jälkeen. Sinun ei tarvitse muuta kuin uskoa.
      Uskominen on uskomattoman helppoa. Kun et enää muuta jaksa kuin maata lattialla ja olla, uskominen tapahtuu siinä vaiheessa ikään kuin itsestään. Silloin ei nimittäin jaksa edes epäillä. Ja ennekuin huomaatkaan, asiat alkavat pikku hiljaa mennä parempaan suuntaan. Eräs minulle läheinen henkilö on elävä esimerkki tämän toimimisesta. Hän olisi mielisairaalassa tai pahimassa tapauksessa jopa kuollut tällä hetkellä jos tämä ei toimisi.

Rukoilen puolestasi.

Ja kaikella ystävyydellä ja kunnioituksella: psykologilla/psykiatrilla käymisessä ei ole mitään hävettävää, eikä se ole uskovaiseltakaan kiellettyä. Ammattiauttajistakin (sielunhoitajat mukaanlukien) on apua ahdistukseen ja masennukseen, usko pois. Ja ahdistus ja masennus eivät myöskään ole kiellettyjä tunne/olotiloja. Niitä ei tarvitse hävetä.

Tunnet olevasi luuseri? Jeesus RAKASTAA luusereita! Ole siis rauhallisin mielin, Jeesus rakastaa sinua vaikka mikä olisi!

Niin syvää kuilua ei olekaan, mistä Jeesus ei sinua ylös nostaisi. Siis huomaa: HÄN nostaa sinut, sinun ei tarvitse yksin kiivetä, sillä silminnähden et sitä edes jaksaisi. Kukaan ei jaksaisi. Vain Jeesus.

Kaikkea hyvää sinulle:

T: kanssaeläjä

• harrat

Ensiapu ohjeita.Rauhoitu ja heti aluksi kokeile vaikka tätä.Lopeta ensin kaiken surkeuden puhuminen.Se on olemassa mutta sen JATKUVA puhuminen ja julkituominen aina vain pahentaa tilannetta.Sen sijaan jos jaksat sano hiljaa tai kovaa mielessäsi tämä rukous tai rukoustunnustus:KIITOS JEESUS SINÄ ANNAT MINULLE VOITON KAIKESTA SIITÄ MIKÄ MINUA PAINAA ALAS.KIITOS ETTÄ ANNAT MINULLE UUDEN VOIMAN NOUSTA YLÖS.RAKASTAN SINUA JEESUS JA HALUAN RAKASTAA ELÄMÄÄ.VALITSEN ELÄMÄN JA KIITOS ETTÄ ANNAT MINULLE ELÄMÄN JA YLTÄKYLLÄISYYDEN.PÄÄSTÄ MINUT PAHASTA ANNA MINULLE RAUHASI JA SISÄINEN LEPO.AAMEN .Jatka eteenpäin rohkeasti.Siunausta sinulle ja voittoa kristuksen veren kautta.

• vihaa täynnä

kiitos teille jotka rukoilitte puolestani, on jo parempi olo, sain pyytä syntini anteksi ja synninpäästön eilen illalla, pyydän anteksi kielen käyttöäni,olin niin täynnä tuskani, onneksi Jeesus myös näki avuttomuuteni ja itsetuho ajatukseni ja pysäytti minut.

En tiedä on vaan yritettävä etenpäin nöyrällä mielellä,ja rukoiltava johdatusta tähän pimeään aikaan joka vallitsee,onneksi risti loistaa sydämessä kiitos Jeesuksen.

• Beliar

Mitäpä minä sinua kuopista varoittelisin, koska näköni tuskin on sinua parempi. Hyvä kuitenkin, jos jaksat rukoilla. Silloin on vielä edes toivoa.

Älä kuitenkaan unohda, että elämä on elettävä. Kotona rukoillessasi olet kotona - mitään tekemättä ja kädet ristissä. On yksi asia mitä Jumala ei puolestasi tee. Hän tosin teki paljon, eli ja kuoli vuoksesi, mutta sinun elämää ei voi kukaan muu puolestasi elää. Kun valeveljet tai hyvää tarkoittavat hölmöt - niitäkin löytyy uskovissa - hokevat rukouksen voimasta, ole rehellinen itsellesi, ole luja!

Joku voi antaa sinulle tekohengitystä, tai painalluselvytystä, mutta kestävä ratkaisu se ei ole. Sinun on itse käytettävä niitä mahdollisuuksia, jotka olet lahjoiksi saanut. Itse sinun on suusi avattava, ajateltava tietyt asiat itseksesi läpi ja tehtävä ne teot mihin olet kykenevä.

Muista, että viha itsessään ei ole paha asia; Jumalakin vihaa. Viha on tunne, ja sen voi kääntyä sisuuntumiseksi tai kestävyydeksi. Voi olla, että tiedät kuten minäkin, mitä on tuntea suunnatonta vihaa elämää, itseä, kanssaihmisiä, saatanaa ja Jumalaa kohtaan. Se on kaikki ihan okei, paitsi että Jumala on ainoa joka sen kestää.

Vaikka nuo tunnemyrskyt ovat ehkäpä myös persoonallisuuden kanssa naimisissa, ja se pahana päivänä tuntuu tuomiolta, niin parempina hetkinä voit tuntea ehkäpä myös syvempää onnea kuin moni muu. Impulsiivisuus tekee elämästä raskaan mutta kokemuksellisesti rikkaan.

Toivon sinulle kaikkea Jumalan hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe