Miksi naisilla vaikeaa?

bbb

Mietin, että mix naisilla tuntuu olevan paljon vaikeempaa kun miehillä? Onko sinne valittu vaan valittaja naisia vai mitä? Ainoastaan Hanna ei valittanu oikeestaan mistään.
Miesten pinnan alla taitaa kiehua, kun eivät sano mitä oikeesti ajattelevat? Paitsi ehkä Perttu.

6

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipu

      vaan ollaan sellasii kamalii ja vaikeita ..puhutaan pahaa toisen selän takana ja ollaan itse olevinaan niin täydellisiä. Miehet suorempia ja reiluja jos joku mättää niin uskaltavat sanoa päin naamaa.Töissäkin parhaat esimiehet ovat ikävä kyllä miehiä. BB:ssä toivottavasti joku miehistä voittaa hyvä ehdokas =PERTTU tai MIKA

    • Jo työelämän puolelta todistettu asia että naisyhteisö on kaunaisempi kuin miesyhteisö. Miesten ja naisten tapa käsitellä asioita on erilainen ja miesten tapa toimii ryhmässä paremmin. Ainakaan pelkästään se että miehet ovat käyneet armeijan ja "tottuneet" ryhmäkuriin ja yhteistoimintaan ei mielestäni selitä tätä eroa.

      • tiedän ainakin

        yhden työpaikan missä on vaan miehiä ja siellä on aivan hirveetä juoruilua ja kädenvääntöä!!

        Mutta tietty naiset on pahempia!


    • Nimetön

      Mielestäni se on niin että naiset ainakin yrittävät jutella asioista ja selvitellä niitä, ainakin fiksut niinkuin Terhi, mutta miehethän ovat tunnetusti sitä että eivät puhu eikä pussaa vaan turpaan heti kun pinna tarpeeksi täys.
      Onnettomia surkimuksia.

      • tipu

        ennen ollut miehiä pomoina ja aina voinut mennä juttelemaan ku iloja tai suruja nyt naispomo ja juttelemaan ei kannata menna jos tietty ilme naamassa, paras vaan todeta et huomenta hyvin menee. Toi Minna on just sellanen et enpä viihtys alaisena...


      • Nimetön
        tipu kirjoitti:

        ennen ollut miehiä pomoina ja aina voinut mennä juttelemaan ku iloja tai suruja nyt naispomo ja juttelemaan ei kannata menna jos tietty ilme naamassa, paras vaan todeta et huomenta hyvin menee. Toi Minna on just sellanen et enpä viihtys alaisena...

        viihtyisinkö minä, siis en päivääkään. Onneksi minulla miesvaltainen ala ja mukavat työkaverit.
        En ymmärrä todellakaan tollaisia naisia...ja en kyllä miehiäkään, mutta niitä ei ole juuri kohdalleni sattunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe