Toi Kathy kun valittelee oloaan ja sanoo ettei kukaan kuuntele sitä, että kun hän tulee ja alkaa puhuu kukaan ei kuuntele.
Saattaapi olla että Kathyn jutut on vähän erinlaisia mitä muut haluais jutella.
Kathy on ehkä hiukan huomion kipeä ja kieltämättä välillä sen jutut hyppii laidasta laitaan.
Joskus sen tempauksetkin on hiukan outoja ja äkkipikaisia.
Hienosti tuo Terhi kuitenkin jaksaa tsempata.
Kyllähän kaikki on tuolla valitellut oloaan, ja ei ihmekkään, olis se vaan aikamoista tuolla kameroitten alla elellä.
Ja kaikilla on tyylinsä purkaa sitä vi...taan, kuka on hiljaa kuka antaa tulla ääneen.
Kathyn paha mieli
4
693
Vastaukset
Toiset tsemppaavat jatkamaan. Kyllä tuo taitaa olla enempi sellasta fiiliksen nostatusta kuin todellista lähtemisen pohtimista (tällä hetkellä pinkissä makkarissa).
Kaikki kokoontuivat kuuntelemaan "vakavaa asiaa" pinkkiin huoneeseenja Katille vakuuteltiin että kyllä hänestä pidetään.. Mika mm heitti kannustavia kommentteja. Lopuksi naiset tekivät kimppahalin ja Katilta pikku itkukin pääsi, ja mieli koheni. Kyllä tämä tästä taas...
- Elikkäs oppinut
Cesar kirjoitti:
Kaikki kokoontuivat kuuntelemaan "vakavaa asiaa" pinkkiin huoneeseenja Katille vakuuteltiin että kyllä hänestä pidetään.. Mika mm heitti kannustavia kommentteja. Lopuksi naiset tekivät kimppahalin ja Katilta pikku itkukin pääsi, ja mieli koheni. Kyllä tämä tästä taas...
varmaan Minnalta miten haetaan huomiota, kivaa kun lapset jotain opitte!!
- Regina
että kenellä ahdistuskohtaus iskee ekana!!
Etenkin kun heillä on ollut tosi vähän tekemistä ja nytkin noin tylsä tehtävä, siin rupee ahistaan heikompia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405