Sauli

...

Kertokaapa mulle että missä päin maailmaa tämä Eero Tommila oikein asuu? Helsingissäkö? Vaiko jossain muualla..eikös se espoosta ole alkuaan...? nii ja jos joku osais sanoo minkä pitunen se poika on? Ollaan kavereiden kanssa lyöty vetoa, ois nyt kiva tietää oikea vastaus :D

7

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aaron "ihailija"

Vertaa Aaroon: Lehtilän Teemu on 176 cm, joten katsopa tarkkaan seuraavan kerran kun he ovat nokakkain.

• mun

frendi oli nähny sen stadis ihan livenä=) on aaroa vähäsen lyhyempi

• oikeest oo
        mun kirjoitti:

sun frendi, se on vaan sillon sun kaveri, ku sul on rahaa päällä.

• julia
        mun kirjoitti:

sitä on näkyny millon missäkin..eikös se ole kuitenkin melkein rikun pitunen ja riku on 178?

• nollitsa91

ZAU!!
      Mun mielestä Sauli asuu Hesas!!Onko sauli teijän mielestä komee???Mun mielest on!!Tiedättekö kuinka vanha Sauli on???Mä en tiedä,ja olis kiva tietää!!!

• ...

sauli ei oo erityisen komee, mut söötti on erittäin paljon :) oikea ihanuus.
        mutta pituus olsi kiva tietää. saulihan..siis eero on 84 syntynyt eli taitaa olla 21 vuotta.
        sarjassa tosin näyttelee reilusti nuorempaa..

• tyttö_14
        ... kirjoitti:

sauli ei oo erityisen komee, mut söötti on erittäin paljon :) oikea ihanuus.
        mutta pituus olsi kiva tietää. saulihan..siis eero on 84 syntynyt eli taitaa olla 21 vuotta.
        sarjassa tosin näyttelee reilusti nuorempaa..

Zau Zau!!!

Saulin pituudesta en tiedä ollenkaan, kerran näin sen, oisko ollu jotain 170-175!Toi oli vaan veikkaus, siitä kun näin sen kadulla kävelemäs!
        Onhan se sööttikin!Ai Sauli siis Eero on 21,siin ohjelmas se kyl on reippaasti nuorempi!(:No kiitti tiedost vaan!!Thanks!!(:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe