Meillä oli musta coccerspanieli jolla oli valkoinen kuononpää valkoinen paita ja liikuttava valkoinen pilkku niskassa.Se jouduttiin piikittämään kolmisen vuotta sitten kun jo ikääntyneenä takapää halvaantui.Se oli iloinen hännänheiluttaja josta on tullut perheessämme lähes legenda.Emme ennen koiranpitoa tienneet kuinka läheinen perheenjäsen siitä voi tulla.
Koira
11
669
Vastaukset
- ani_liini
Emma oli Ruotsin lapinpystykorva.
Emma eli yli 16-vuotiaaksi.
Jäi sellainen kaipaus pientä pikinokkaa kohtaan että kahden vuoden jälkeenkin käy päivittäin mielessä.
Emma halvaantui myös takapäästään.
Se yritti hypätä viereeni sänkyyn ja putosi pahasti kun ei päässytkään.
Mitään ei ollut tehtävissä.
Siinä meni paras ystäväni.On kyllä tosi ystävä ja kuinka pyyteetöntä sen ystävyys on.Kun tulet kotiin onko sen parempaa vastaanottoa kun koiran.Siitä on jo yli 10v kun jouduimme luopuman ystävästämme ,mutta kyllä vieläkin tulee mieleen.
muori67 kirjoitti:
On kyllä tosi ystävä ja kuinka pyyteetöntä sen ystävyys on.Kun tulet kotiin onko sen parempaa vastaanottoa kun koiran.Siitä on jo yli 10v kun jouduimme luopuman ystävästämme ,mutta kyllä vieläkin tulee mieleen.
vitsausta tuskin pystyt naapurillesi hankkimaan kuin koiran. Jos et jaksa naapuriasi haukkua mielestäsi riittävästi, ota järjetön luontokappale hoitamaan homma. Se kyllä jaksaa! Samantien voit opettaa sen paskomaan naapureittesi pihalle. Muille kulkureiteillehän se jo luontojaan osaakin paskoa. Kai sillä paremmat sapuskatkin on kuin perheenisällä?
muori67 kirjoitti:
On kyllä tosi ystävä ja kuinka pyyteetöntä sen ystävyys on.Kun tulet kotiin onko sen parempaa vastaanottoa kun koiran.Siitä on jo yli 10v kun jouduimme luopuman ystävästämme ,mutta kyllä vieläkin tulee mieleen.
ihana Tiibetin spanieli, kolmetoistavuotiaana jouduin nukuttamaan.
Kaipaan sitä vieläkin ja jos kohdalle sattuisi ottaisin uuden.- no tipsu
SkillaN kirjoitti:
ihana Tiibetin spanieli, kolmetoistavuotiaana jouduin nukuttamaan.
Kaipaan sitä vieläkin ja jos kohdalle sattuisi ottaisin uuden.Meillä oli tipsu liki 16 v.Tuli vanhuus ja dementia.Jouduimmu nukuttamaan ja hautaamaan tipsun omalle tontille.(Kivikin on).
Onneksi olimme hankkineet uuden tipsun 2 vuotta aijemmin.Eihän toinen koira korvaa toista,mutta se helpottaa ikävää.Jokainen on yksilö.
Kohta voi taas tulla luopuminen koiran ikää on jo 12v ja näkö on mennyt toisesta silmästä.Muuten vielä eloisa. - inka
sitroen kirjoitti:
vitsausta tuskin pystyt naapurillesi hankkimaan kuin koiran. Jos et jaksa naapuriasi haukkua mielestäsi riittävästi, ota järjetön luontokappale hoitamaan homma. Se kyllä jaksaa! Samantien voit opettaa sen paskomaan naapureittesi pihalle. Muille kulkureiteillehän se jo luontojaan osaakin paskoa. Kai sillä paremmat sapuskatkin on kuin perheenisällä?
Koiran voi hyvin opettaa toimittamaan asiansa ojaan.
Itse olen hyvin yksinäinen ja varmasti en liikkuisi yhtään jos en omistaisi koiria.
Minulla on kaksi koiraa ja molemmat ovat oppineet, että piha-alueille ei tarpeita tehdä. Kävelemme n. 300 m josta alkaa metsikkö ja sitten vasta koirat saa toimittaa tarpeensa.
Se on omistajasta kiinni miten koiransa opettaa. inka kirjoitti:
Koiran voi hyvin opettaa toimittamaan asiansa ojaan.
Itse olen hyvin yksinäinen ja varmasti en liikkuisi yhtään jos en omistaisi koiria.
Minulla on kaksi koiraa ja molemmat ovat oppineet, että piha-alueille ei tarpeita tehdä. Kävelemme n. 300 m josta alkaa metsikkö ja sitten vasta koirat saa toimittaa tarpeensa.
Se on omistajasta kiinni miten koiransa opettaa.kyllä, että jopa koirakin oppii.
Olen nähnyt koiran oppivan paskomaan ja kusemaan minun ja muitten koirattomien naapureitten pihoille, kun omistaja on opettanut.
Jotkut koirat eivät luonnostaan pasko omalle pihalleen, toiset paskovat. Opetuksesta en näissä tapauksissa tiedä. En myöskään sitä, saako kyseisen elukan opetettua halutessaan hiljaiseksi. Kovin harva lienee edes yrittänyt, pahimmat häiriköt vain kertovat haukkumisen olevan koiran työtä. Millaisia ovatkaan sitten näitten työnantajat!- inka
sitroen kirjoitti:
kyllä, että jopa koirakin oppii.
Olen nähnyt koiran oppivan paskomaan ja kusemaan minun ja muitten koirattomien naapureitten pihoille, kun omistaja on opettanut.
Jotkut koirat eivät luonnostaan pasko omalle pihalleen, toiset paskovat. Opetuksesta en näissä tapauksissa tiedä. En myöskään sitä, saako kyseisen elukan opetettua halutessaan hiljaiseksi. Kovin harva lienee edes yrittänyt, pahimmat häiriköt vain kertovat haukkumisen olevan koiran työtä. Millaisia ovatkaan sitten näitten työnantajat!Kyllä koiran saa opetettua olemaan myös hiljaa.
Omat koira ovat terriereitä ja kun ne pennusta asti opetetaan, että ei haukuta niin silloin ei myöskään haukuta.
Oikeastaan koiran saa oppimaan melkein mihin vaan jos vain omistajat näkevät hieman vaivaa. - Tyynentyttö
no tipsu kirjoitti:
Meillä oli tipsu liki 16 v.Tuli vanhuus ja dementia.Jouduimmu nukuttamaan ja hautaamaan tipsun omalle tontille.(Kivikin on).
Onneksi olimme hankkineet uuden tipsun 2 vuotta aijemmin.Eihän toinen koira korvaa toista,mutta se helpottaa ikävää.Jokainen on yksilö.
Kohta voi taas tulla luopuminen koiran ikää on jo 12v ja näkö on mennyt toisesta silmästä.Muuten vielä eloisa.Minulle tulee ajoittain kova koirakuume kun näen karvaturreja tuolla kadulla-varsinkin musta cocceri saa sen roihuamaan.Mies toppuuttelee.Sanoo että mites sitten jos kuollaan tai sairastutaan niin kuka koiran hoitaa.Olen siihenkin jo keinon keksinyt.Miniä lupaantui hoitamaan jos emme enää pysty.Kyllä se sellainen kaveri on.Vie pakosti lenkille ja sitä on hoidettava.Ajatuksetkin pakosti siirtyy omista vaivoista muualle.
- Hintriika
Mitenkähän nyt suut pannaan koirankakkakeskustelussa, kun muuan saksalaismies aikoo rikastua keräämällä koirankakkaa! Hän on rekisteröinyt patentin ja aikoo ruveta valmistamaan kakasta poltettavia (hajuttomia) brikettejä ja rakennusmateriaalia. Viranomaiset ovat jopa hyväksyneet patentin, joten turhaa ei tämä 57-vuotias Karl-Friedrich myhäile: "Kun näen kadulla koirankakkaa, se on minulle painonsa arvosta kultaa."
Ja minäkin onneton kannoin näitä kultaharkkoja roskiin omakotitalon pihalta siihen aikaan, kun meillä oli "yksi hassu karvunaama"...- hau-hau
Ei saa haukkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096