Kathy ei ehkä lähdekään!!!

Kathy-fani

Juuri 24/7-lähetyksestä kuulin kun Perttu kertoi, että pojat olivat saaneet Kathyn suostuteltua jäämään ainakin Pertun bileisiin asti!!! :):)

JEE HYVÄ KATHY!

Kyllä sä Kathy tästä vielä piristyt. Koita kestää. Ei oo varmasti helppoa olla tuollaisessa paikassa nuorimpana!

8

2179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annetaan nyt hetki olla tämä jos vaikka totta olisikin... Missä olivat ja mitä muuta tapahtui kun puhuivat?

      • Kathy-fani

        TUolla ruokapöydän ääressähän he ovat ja söivät sitä tiikerikakkua. BB pyysi Kathyn päiväkirjahuoneeseen ja tällä välin Perttu kertoi tämän pöydässä muille istujille. Tämän jälkeen Kathy tuli takaisin pöytään. Eli kävi päivittämässä BB:lle tietoa asiasta...


      • tasku___

        Mielialat menee vuoristorataa vaan. Kyllä se taas kohta on niin mielellään jäämässä taloon, eikä noita lähtemispuheita muista edes puhuneensa.


      • Perttu go go

        Kuulin kyseisen keskustelun, mutta ei Perttu kovin uskottavalta kuulostanut, hän vain oletti että Kathy on muuttanut mieltään..


      • toinen Kathy-fani

        Perttu sanoi jotain tuollaista Kathyn noustessa pöydästä pk-huoneeseen illalla joskus 21 aikoihin tai jälkeen. Mun mielestä ainakin kuulosti siltä, että olisi voinut olla ihan totta.. Toivottavasti jäisi Kathy tosiaan edes bileisiin!

        Vaikka alkoi kuulemma pakata laukkujaan jo :(


    • Sami_

      Syöpäkääryleet on loppu ja paniikki iskee, vähistä ruokahahoista tupakkia ostella.

    • se että

      ne muut ei edes huomioi sen mielipiteitä. ne muut torppaa sen ajatukset heti koska se on nuorin ja vielä näyttääkin omituiselta! ei ne edes tuuajatelleksi josko katin mielipiteissä yms olis jotain järkeä! se katia vituttaa. tuntee olevansa ulkopuolinen... ja vielä päälle se että joutuu oleen ilman röökiä. itekkin tupakoitsijana tiedän että on tosi vittumaista joutuia oleen ilman röökiä. varsinkin jos vituttaa joku asia. toivottavasti kati kuitenkin jostain löytää kipinän jatkaa

      • itse...

        taas toivon että lähtee..Ei ollut ensimmäinen kerta kun on lähtöä tekemässä..Mutta kun talossa oli muutenkin apea tunnelma Kathy maksimoi sen omalla draamallaan..Jos ei ihmisellä ole parempaa tapaa päteä tuolla kuin kyseinen tapa joutaa ulos ja heti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe