laittomat kaislahameet liehuvat syystuulessa.
Kyseessä ovat nämä kepun panderollit,joita on laitettu luvattomasti valtateiden varsille.
Vanhasen
9
277
Vastaukset
- on tutkinna ja toenna
et laillissii ovat.
Jote piä sie taas ukko piänempää suuta.
Mik sinnuu riapoo joka suatanan piävä.
Mee liäkäriin.- KolkkoHyypiö
j.jussiW-T kirjoitti:
on kyllä sanonut,että ovat laittomia.
ne oli?! Itse ihmettelin, että mitä sukkahousuja siellä roikkuu narulla...
- ku ei valavo
j.jussiW-T kirjoitti:
on kyllä sanonut,että ovat laittomia.
lakia täs muas.
ku ei valavo kirjoitti:
lakia täs muas.
suomea äläkä väännä savvoo,kyllähän se pitää olla tielaitokselta lupa näiden kaislahameiden heiluttamiseen tievarsilla.
- uso jo tokkiinsa.
j.jussiW-T kirjoitti:
suomea äläkä väännä savvoo,kyllähän se pitää olla tielaitokselta lupa näiden kaislahameiden heiluttamiseen tievarsilla.
Omil maillee sua pistää mitä lystää pellolle.
Ei kuulu tiänpitäjäl.
Polliisi sano ettei kuulu heil.
Tienpitäjä sano ettei ol laitont. Kun ei ol kuvia eikä kirjoituksia.
Tienarsil on suojaettäisyyvet joit nouatettava.
Nää ei kuulu siihe katekoriaa koska on vaa jottai tuuliviuhkoi eikä häirite kettää muut ku sua. uso jo tokkiinsa. kirjoitti:
Omil maillee sua pistää mitä lystää pellolle.
Ei kuulu tiänpitäjäl.
Polliisi sano ettei kuulu heil.
Tienpitäjä sano ettei ol laitont. Kun ei ol kuvia eikä kirjoituksia.
Tienarsil on suojaettäisyyvet joit nouatettava.
Nää ei kuulu siihe katekoriaa koska on vaa jottai tuuliviuhkoi eikä häirite kettää muut ku sua.Kaleva-lehdessä oli juttu,jossa tiejohtaja Erkki
Myllylä oli määrännyt poistettavaksi nämä Vanhasen viirit,joten se siitä asiasta.- Keskustaemäntä
j.jussiW-T kirjoitti:
Kaleva-lehdessä oli juttu,jossa tiejohtaja Erkki
Myllylä oli määrännyt poistettavaksi nämä Vanhasen viirit,joten se siitä asiasta.Höpöhöpö, sinä et edes tiedä mistä puhut. Viirit ovat laillisesti maanomistajien mailla, pelloilla, metsänreunoissa, ym. Eivät ole tiehallinnon alueella, joten niitä ei tarvitse poistaa.
Itse olen henkilökohtaisesti jokaisen viirin pystytykseen pyytänyt maanomistajalta luvan, jolloin viirin on saanut laillisesti pystyttää. Tarkat ohjeet viirin pystytyksestä on jaettu, ja niitä huolellisesti noudatettu.
Kyseessä ei ole "Vanhasen viirit" vaan Vihreä tuuli -kampanja, jonka sisältö selviää tarkemmin tuonnempana. Keskustaemäntä kirjoitti:
Höpöhöpö, sinä et edes tiedä mistä puhut. Viirit ovat laillisesti maanomistajien mailla, pelloilla, metsänreunoissa, ym. Eivät ole tiehallinnon alueella, joten niitä ei tarvitse poistaa.
Itse olen henkilökohtaisesti jokaisen viirin pystytykseen pyytänyt maanomistajalta luvan, jolloin viirin on saanut laillisesti pystyttää. Tarkat ohjeet viirin pystytyksestä on jaettu, ja niitä huolellisesti noudatettu.
Kyseessä ei ole "Vanhasen viirit" vaan Vihreä tuuli -kampanja, jonka sisältö selviää tarkemmin tuonnempana.Erkki Myllylän haastattelu,niin tiedät enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025