Oli niin huonoja juttuja tuolla palstalla että ajattelin kirjoittaa tämän laulun.=)
Se on koskettanut minua aina.
EI NUOREN MURHE MIELLÄ TARVITSE TAIVALTAA, KUN AINA TAIVAAN TIELLÄ ANTEEKSI SYNNIT SAA.
JA PÄÄNKIN PAINAA RINTAAN SAA RAKKAAN JEESUKSEN MI SYNNIT VERIHINTAAN JO MAKSOI KAIKKIEN.
SILMÄNNE NOSTAKAATTE VAIN USKON ALKAJAAN, KUN IVAA,PILKKAA SAATTE ORJILTA TÄMÄN MAAN.
ON PUHDAS SYDÄN TAIVAS LAPSELLA JUMALAN, JA VAIHTUU MAISET VAIVAS JUHLIHIN KRUUNAAJAAN.
MAAILMAN ILOT ALKAA HUVILLA HAUSKALLA, VAAN NIISTÄ KERRAN PALKKA ON TUSKA ,KUOLEMA.
MITÄ SIIS AUTTOI HURMA, HEKUMA HETKINEN,KUN SIELUN ON SE SURMA JA ITKU IÄINEN?
TE NUORET SIIONISSA, ARMOSSA ASUKAA! NUORUUDEN KIUSAUKSISTA VERESTÄ VOIMAA SAA.
JA KYYNELEETKIN KERRAN JÄÄ SILMIIN SAMMUVIIN, KUN SIUNATTUINA HERRAN KUTSUKAAN TAIVAISIIN.
Hyvää illan jatkoa kaikille,ihan kaikille!!!=)
Ei nuoren murhe miellä tarvitse taivaltaa...
10
8392
Vastaukset
- Marza
Kiittii!! tuo on nii paras laulu, ettei mikkää...
Hyvät jatkot multakin kaikille!! =)- Sam
Mä taidan tuntee sut:)...kellään muulla ku "sillä yhellä"(joka voi olla sinä) on tuo sama lempinimi....voi olla et oot keksiny sen vaan jostain?
- Marza
Sam kirjoitti:
Mä taidan tuntee sut:)...kellään muulla ku "sillä yhellä"(joka voi olla sinä) on tuo sama lempinimi....voi olla et oot keksiny sen vaan jostain?
et tunnet mut.... tai no mistäpä mää tietäisin, nimittäin tää ei oo mikää mun "oikea" lempinimi.
Mut terkut vaan, jos tunnet mut!!! =)
- smile
tuo on niin ihana laulu! ma just tulin sita laulamasta.. se koskettaa aina! miten on mahdollista etta just nyt joku oli sen kirjottanu nettiin...:)
- Arska
Mä niinku ajattelin sua kun laulun kirjoitin =)
Tuossa on hyvät sanat ja vielä parempi sävel =)
- Sampo
Laulun teksti on typerä ja yliampuva. Toivottavasti edes sävel on parempi.
- jep
SANAT 10
SÄVEL 10 - kielipoliisi
jep kirjoitti:
SANAT 10
SÄVEL 10SÄVEL 8
SANAT 8
perustelut: sävel niin kuin muissakin SL:ssa
sanat liian vanhahtavat, nuoria halveksuvat
- Anonyymi
Toi on mun rippi laulu
- Anonyymi
Minunki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713899- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191102Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016