Ei nuoren murhe miellä tarvitse taivaltaa...

Arska

Oli niin huonoja juttuja tuolla palstalla että ajattelin kirjoittaa tämän laulun.=)
Se on koskettanut minua aina.


EI NUOREN MURHE MIELLÄ TARVITSE TAIVALTAA, KUN AINA TAIVAAN TIELLÄ ANTEEKSI SYNNIT SAA.

JA PÄÄNKIN PAINAA RINTAAN SAA RAKKAAN JEESUKSEN MI SYNNIT VERIHINTAAN JO MAKSOI KAIKKIEN.

SILMÄNNE NOSTAKAATTE VAIN USKON ALKAJAAN, KUN IVAA,PILKKAA SAATTE ORJILTA TÄMÄN MAAN.

ON PUHDAS SYDÄN TAIVAS LAPSELLA JUMALAN, JA VAIHTUU MAISET VAIVAS JUHLIHIN KRUUNAAJAAN.

MAAILMAN ILOT ALKAA HUVILLA HAUSKALLA, VAAN NIISTÄ KERRAN PALKKA ON TUSKA ,KUOLEMA.

MITÄ SIIS AUTTOI HURMA, HEKUMA HETKINEN,KUN SIELUN ON SE SURMA JA ITKU IÄINEN?

TE NUORET SIIONISSA, ARMOSSA ASUKAA! NUORUUDEN KIUSAUKSISTA VERESTÄ VOIMAA SAA.

JA KYYNELEETKIN KERRAN JÄÄ SILMIIN SAMMUVIIN, KUN SIUNATTUINA HERRAN KUTSUKAAN TAIVAISIIN.



Hyvää illan jatkoa kaikille,ihan kaikille!!!=)

10

6828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marza

      Kiittii!! tuo on nii paras laulu, ettei mikkää...
      Hyvät jatkot multakin kaikille!! =)

      • Sam

        Mä taidan tuntee sut:)...kellään muulla ku "sillä yhellä"(joka voi olla sinä) on tuo sama lempinimi....voi olla et oot keksiny sen vaan jostain?


      • Marza
        Sam kirjoitti:

        Mä taidan tuntee sut:)...kellään muulla ku "sillä yhellä"(joka voi olla sinä) on tuo sama lempinimi....voi olla et oot keksiny sen vaan jostain?

        et tunnet mut.... tai no mistäpä mää tietäisin, nimittäin tää ei oo mikää mun "oikea" lempinimi.
        Mut terkut vaan, jos tunnet mut!!! =)


    • smile

      tuo on niin ihana laulu! ma just tulin sita laulamasta.. se koskettaa aina! miten on mahdollista etta just nyt joku oli sen kirjottanu nettiin...:)

      • Arska

        Mä niinku ajattelin sua kun laulun kirjoitin =)
        Tuossa on hyvät sanat ja vielä parempi sävel =)


    • Sampo

      Laulun teksti on typerä ja yliampuva. Toivottavasti edes sävel on parempi.

      • jep

        SANAT 10
        SÄVEL 10


      • kielipoliisi
        jep kirjoitti:

        SANAT 10
        SÄVEL 10

        SÄVEL 8
        SANAT 8

        perustelut: sävel niin kuin muissakin SL:ssa
        sanat liian vanhahtavat, nuoria halveksuvat


    • Anonyymi

      Toi on mun rippi laulu

      • Anonyymi

        Minunki


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7591
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4516
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      3113
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe