Sari Tuomi???????????????????

Härmän Häjy

Pitäisikö sellaisesta henkilöstä tehdä nuorisolle idoli joka lehdessä voivottelee pieleen menneen silikoonitissilaskun perään??
Entä eikö se jo todista että Sarista ei ole idoliksi kun ei pystynyt hyödyntämään televiisiossa suorassa lähetyksessä voittamaansa Golden Star kilpailua -03(Kuten teki Katariina Hänninen -04).
Eiköhän olisi jo vanhan naisen aika hyväksyä se tosiasia että aika ajoi ohi ja nyt voi keskittyä Paula Koivuniemen tuotantoon.

8

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakaan

      Ikä ei kuulu taas niihin asiohin joilla voisi lyödä toista kilpailijaa. Muu höpinä on sitten erikseen.

    • Vanhus ja Sari

      Vanhan naisen..? Eikö kilpailussa ole 30-v ikäraja? Eli ei kai se kovin vanha voi olla...

      • Nou nou

        Sarihan on 29 ja ihan rempseän oloinen. Mutta mutta... Sekin on jotenkin sopivampi karaokea tai covereita vetämään ku mitään nuorten musaa. Kiva tyttö, tai nainen, mut väärässä kisassa!


    • härmäliini

      häijy,,,

    • Mikko83

      Taidat olla,joku katellinen ex tai jotain kun noin kirjoitat!!!
      Ei se muija ole mikään Paula.Olen ihan livenä törmännyt tyttöön turussa ja niin mukava ja hauska mimmi..Ja rokkasi ainakin täysillä kun esiintyi...
      Ja mitä siitä sitten jos on leikattu.Ihmiset saa tehdä mitä haluavat ja nykyään joka toisella on hei!!!!
      Kyllä mulle ainakin kelpais ihan kympillä se mimmi.. Ja ihan meiletön tyyppi kun livenä tapaa. Se juttelee mielellään kaikkien kans.
      Ja sitä paitsi se on niin rock et tuskin ne silloin tajus kun se sen jonku kisan voitti et millaisen lahjakkuuden kans on tekemisis..'
      Hienoa nöyryyttä sarilla ja kympit siitä.
      ÄÄNESTÄN finaaliin jos viimeisessä ryhmässä on-toivottavasti.. Tehkää te muutkin samoin. Ja 29 wee ei tosiaan ole vanha varsinkin kun hän ei siltä näytä. Olen nähnyt!!!!!

    • Minna L

      voi voi sinä pikkusieluinen ihminen...
      Ja jos olet edes koskaan lukenut sitä juttua kunnolla niin se ei mennyt pieleen vaan siinä luki ihan muuta..Lueppa häjy uudestaan =)
      a toiseksi ainakin äänestän Saria ja uskon hänen olevan viimeisessä ryhmässä=) =) =) =) =)
      Siinä on asenetta ja nöyryyttä..Voisi tehdä sinullekin hyvää..Ja positiivinen elämän asenne on aina hyväksi...
      Taidat olla jostain kateellinen..
      Säälittävää!!!!!!

    • turun tyttö

      sari on aivan loistava laulaja ja todella sympaattinen persoona ja taatusti oma itsensä uskaltaa olla sitä just mitä itse haluaa ja siihen pitäisi muittenkin pystyä...sari on aina yhtä huumorintajuinen ja lavalla äärimäisen hyvä harmi kun häntä ei nähdä finaalissa, mutta onnea hänen laulu uralleen...

    • Anonyymi00008

      Mitä hän nykyään tekee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe