Miksi te typytätte uskontoa ja häiritsette meitä ihmisiä? Ei me uskota teidän oppeja, teillä on se harhaan vievä oppi joka on ihan helvettiin johtava oppi ja te kun luette raamattua niin te jätätte sen luvun kesken ja selitättä sitte oma oppisesti, Kyllä meillä on kaikilla mahdollisuus kuunnella radiosta tai dc oikeaoppisia asioita mutta ÄLKÄÄ HÄIRITKÖ MEITÄ noi mennä kirkkoon ja kuunnella radiosta oikean jumalanpalveluksen eikä teidän harhauskoa.
miksi
8
474
Vastaukset
- WTS
sinä tyrkytät omia mielipiteitäsi tänne!! Anna meidän olla rauhassa!!
- fger
>>>Ei me uskota teidän oppeja, teillä on se
- juomari turmio
Suhtauduin kääntymättömänä melko myönteisesti Jehovan todistajiin ,tosin yritin käännytttää heitä omaan poliittiseen ideologiaani.
- Meilo Thoos
juomari turmio kirjoitti:
Suhtauduin kääntymättömänä melko myönteisesti Jehovan todistajiin ,tosin yritin käännytttää heitä omaan poliittiseen ideologiaani.
Oletko kommunisti?
- juomari turmio
Meilo Thoos kirjoitti:
Oletko kommunisti?
Olin aikaisemmin oikein tosi vallankumouksellinen,yritin käännyttää minut rattijuoppoudesta pidättäneet poliisitkin.Haaveilin kuinka kirkot eräänä päivänä muutetaan työväentaloiksi.Jehovan todistajiin en ollut niin kriittinen,olimmehan saman herran palveluksessa.
- zat zat saa
juomari turmio kirjoitti:
Olin aikaisemmin oikein tosi vallankumouksellinen,yritin käännyttää minut rattijuoppoudesta pidättäneet poliisitkin.Haaveilin kuinka kirkot eräänä päivänä muutetaan työväentaloiksi.Jehovan todistajiin en ollut niin kriittinen,olimmehan saman herran palveluksessa.
En ole kommunisti eikä minua siihen kukaan saa.
Vähemmistö on jehovia mutta mä en ymmärrä miten kärtysiä ne ovat Miksi? Minulla on yksi jehova työkaverina mutta se on kuin myrskyn merkki joulun alla ei mitään joulua sais laittaa ja eikä joulusta puhua Eihän hänen saisi tuoda työpaikalle hänen luulojaan eikä vakaumustaan eihän mekään tuoda ja meidän pitää sopeutua työkavereihin. Kuuluuko tämä jehovien oppeihin että täytyy tyränisoida muita? - Lähimmäinen
zat zat saa kirjoitti:
En ole kommunisti eikä minua siihen kukaan saa.
Vähemmistö on jehovia mutta mä en ymmärrä miten kärtysiä ne ovat Miksi? Minulla on yksi jehova työkaverina mutta se on kuin myrskyn merkki joulun alla ei mitään joulua sais laittaa ja eikä joulusta puhua Eihän hänen saisi tuoda työpaikalle hänen luulojaan eikä vakaumustaan eihän mekään tuoda ja meidän pitää sopeutua työkavereihin. Kuuluuko tämä jehovien oppeihin että täytyy tyränisoida muita?Jos joku viettää Joulua, se on hänen asiansa, minun puolesta työkaverit saa puhua Joulusta niin paljon kun haluavat, mutta he eivät paljon puhu, sanovat etteivät enää osta lahjoja kuin lapsille tai lastenlapsille,sanovat että syövät vain hyvin Jouluna siinä kaikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241