Nyt vaihdettiin talvinopeudet ja silloin ajellaa AINA nastarenkailla.
Laittakaas nastarenkaat alle!
9
851
Vastaukset
- hmh..
Jokainen ajaa miten itse parhaaksi näkee.
- vazman
mutta kyllä vaan vielä tunnutaan nuukailevan rengasvalinnassa...Nokiaa pitäisi saada pinnoitetun hinnalla näköjään..uskokaa jo että Nokia ON KALLIS RENGAS.olisi jo aika vaihtaa ne talvikummit alle..kyllä talvi tulee vaikka se taas viikonvaihteeksi lämpenee hetkeksi.
- sinivilkku
vazman kirjoitti:
mutta kyllä vaan vielä tunnutaan nuukailevan rengasvalinnassa...Nokiaa pitäisi saada pinnoitetun hinnalla näköjään..uskokaa jo että Nokia ON KALLIS RENGAS.olisi jo aika vaihtaa ne talvikummit alle..kyllä talvi tulee vaikka se taas viikonvaihteeksi lämpenee hetkeksi.
Etenkään talvirenkaina ei pinnoitetut kyllä missään nimessä pärjää alkuperäisille. Ei ainakaan ellei nyt sitten verrata joihinkin "vinku-intialaisiin" K:lla alkaviin renkaisiin, joita muuten sivumennen sanoen löytyy paljon vaihtoautoista. Sitten vaan kehua retostetaan, että on tuliterät renkaat alla.....niillä renkailla vaan ei tee mitään.
Kunnon renkaat ovat kuitenkin osa aika halpaa henkivakuutusta. - vazman
sinivilkku kirjoitti:
Etenkään talvirenkaina ei pinnoitetut kyllä missään nimessä pärjää alkuperäisille. Ei ainakaan ellei nyt sitten verrata joihinkin "vinku-intialaisiin" K:lla alkaviin renkaisiin, joita muuten sivumennen sanoen löytyy paljon vaihtoautoista. Sitten vaan kehua retostetaan, että on tuliterät renkaat alla.....niillä renkailla vaan ei tee mitään.
Kunnon renkaat ovat kuitenkin osa aika halpaa henkivakuutusta.mutta usein uusi on liian kallis ja pinnoitettu ei kelpaa..itse ajan nyt pinnoitetuilla ensimmäistä talvea..renkaisiin kannattaa oikeasti panostaa ja ajoissa koska se talvi tulee kuitenkin..valitettavan harva huomioi sitä..
- jarmo trulli
Joo ja painakaa perkele sitä kaasua. Pieni lumipyry ja jengi ajaa seittemää kymppiä. Takaperin tulee vastaan nää helvetin pujottelukepit, itse ajelin 120 mittarinopeutta (entinen 100 alue - en noudata talvirajoituksia) ja pääsin sujuvasti onneksi näistä taulapäistä ohi.
- Teidentukko
Ai "onneksi pääsit ohi" ?
Sanoisin ennemmin, että onneLLA ! - Jarmo Trulli
Teidentukko kirjoitti:
Ai "onneksi pääsit ohi" ?
Sanoisin ennemmin, että onneLLA !Kyllä se oli taitoa.
- Esko
Niin miksi nastarenkailla? Olen jo parikymmentä vuotta ajanut nastattomilla talvirenkailla ja hyvin olen pärjännyt. Enkä taatusti ole ollut tientukkona.
- Jappe-
Kitkarenkailla ajelen jo neljättä vuotta, sallituissa nopeusrajoituksissa pysyn (en siis aja alinopeutta) ja saldo nolla kolaria... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820