mahdollisuus ja korkea aika saada Suomeen
porvarillinen presidentti, niin - ja siitä
olen vakuuttunut - kepu sössii koko homman.
On ne niin s-tanan kieroja, että ne äänestää vaikka halosta, ennen kuin Niinistöä.
Ja ovat muka porvareita. Paskat sanon minä.
Nyt, kun meillä olisi
7
258
Vastaukset
- pers'rallaa kumminkin?
Niinhän se on Aukku?
Mitäs Terijoen pappa tostakin sanois? - samaa mieltä
Vituttaa vaan kun niin moni kokoomuslainen äänesti haloskaa viimeksi.
Sietäisivät hävetä.- perssuomalainen
tarkoitin. Kepulit äänestää nyt mieluummin
halosta kuin porvariehdokasta, ja niin meillä on
jälleen sossu presidenttinä.
Siinä kepulaisten porvarillisuus.
- oot pers-ryssä
..ei voine olla finsco, kas kun on han eller hon on komu (käyttää kolttua kotioloissa!)
- perussuomalaista
Timo Soinia!
- Ääni Soinille!
Soini on ainoa eu-kriittinen ehdokas. Keskustaeliitti tyhjentää maaseudun.
- JKa
Niinhän tuo olisi, ja olisi jopa luonnollista, koska Soini on ainoa EU-vastainen ehdokas, ja varmasti pitää minkä lupaa, eli pistäisi "Kabulia" EU-rattaisiin myös presidenttinä.
Mutta ehkä se EU on sittenkin keskustalaisten mielestä hyvä juttu, koska melkoinen osa heistä kuitenkin äänestää Vanhasta, koska se varmistaisi sekä EU:n laajenemisen että syvenemisen.
Onko siis keskustan EU-ärhentely vain sumutusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780