En yksinkertaisesti ja rehellisesti vaan näe juuri syytä miksi aito uskovainen ihminen lähtisi tavoittelemaan palvottuna tähtenä olemisen paikkaa?
> johtopäätöksiä?
Mikä tarve uskovaisella olisi
6
378
Vastaukset
- Mammuli
on outo ajatuskuvio, etten ymmärrä mistä tässä on kyse. Uskovainen ei tod. halua itse palvottavaksi vaan palvoo Jumalaa. Mutta tällä palstalla pitäs puhua kyllä Idolseista eikä näitä uskovaisjuttuja. Menisitte omille, (hyväksikäytettjen raukkaparkojen tms.) sivuille joriseen tota paskaa.
- että että että
miksi aidosti uskova ihminen -siis oikein vielä julistuksellinen sellainen- toimii esimerkkinä silleen että tavoittelee palvotun tähden paikkaa?
Jokos hiffasit?
- Ärsyyntynyt
voi käsittää tätä... Olin pari pvää pois täältä, kun tää jeesustelu rupes niin ottaan päähän. Tulin vaan vilaseen, että onks tää rauhoittunut, mut ei. LAKATKAA IHMISET VASTAAMASTA tolle hullulle, ei se muuten lopeta! Se on saanut jonkun Henna-jumaluus taudin pääkoppaansa ja se ei lopu. Kiihottuu vaan noista vastauksista lisää.
- Joonas mäkin
Hyvä se on vähän kysellä asioita ääneen, elekee ottako niin vakavasti. Opetelkaa keskustelemaan.
Liian vakavasti otetaan idolsit tänä vuonna. Oliko viime v yhtä kuumaa?
- Jormas
Mistä on kysymys? Onko se herkkä "Hallelujaa" laulanut tyttö tunnustuksellinen uskovainen vai? Ihastuin heti ja muutuin jotenkin eheämmäksi ihmiseksi. :)
Harmi juttu, että "maallista kunniaa ja menestystä" kohtaavat ihmiset muuttuvat yleensä jotenkin saatanallisemmiksi, eikös!? :(
Onhan Madonnakin uskis, kabbalisti nääs. :)- matonna
elänyt elämää valitakseen kabbalismin. Järjestys on eri. Ei ole pilvenlongalle suoraan pompannut ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944