ootteko huomanneet Aaron S-vian..:D
Aaro!
14
923
Vastaukset
Ei, en ole huomannut mitään s-vikaa Aarolla.
- merry
on sil...ei pahaa mut kyl sen kuulee ku oikeen kuuntelee:D
- Ihhailija
merry kirjoitti:
on sil...ei pahaa mut kyl sen kuulee ku oikeen kuuntelee:D
En oo huomannu, vaikka viime päivinä olen kuunnellut tosi tarkkaan mitä se söpöliini sanoo. Täytyypä kuunnella vielä tarkemmin :-).
- Sizzle!
Ihhailija kirjoitti:
En oo huomannu, vaikka viime päivinä olen kuunnellut tosi tarkkaan mitä se söpöliini sanoo. Täytyypä kuunnella vielä tarkemmin :-).
terävä, sähähtävä ässä, vähän kuin piiskan siima viuhahtaisi läheltä. Jos se puhuis englantia niin olis nautinto kuulla kuinka se sihauttais raivoissaan:
"Oh SHIIIIT, Laura dear, don't give that crap" - Ihhaillija
Sizzle! kirjoitti:
terävä, sähähtävä ässä, vähän kuin piiskan siima viuhahtaisi läheltä. Jos se puhuis englantia niin olis nautinto kuulla kuinka se sihauttais raivoissaan:
"Oh SHIIIIT, Laura dear, don't give that crap"piiskan viuhuttajahan se Aaro on, joten kai sillä lailla voi ässääkin vääntää. Mielenkiintoista, hyvin mielenkiintoista! ;-).
- salainen tyttö
Ihhailija kirjoitti:
aaro muka söpöliinI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ihhailija
salainen tyttö kirjoitti:
aaro muka söpöliinI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minusta Aaro eli Teemu Lehtilä on tosi söpö, seksikäs, ihana, komea, hyvä näyttelijä jne.
Roolihenkilönä vaan tuossa psykopaattinen. Välillä sillä on niin ihanan eroottisia silmäyksiä ym. ja sellaista ihanaa hulluutta... Aah! Ei mitään tylsiä, flegmaattisia Lasseja, vaan Aaro, Aaro..
*koittaa rauhoittaa itseään*
- Ihhailija
mitään s-vikaa Aarolla, vaikka kuuntelin tosi tarkkaan aina kun se oli äänessä.
- Hehee
Sitä kutsutaan pehmeäksi ässäksi. Jos hänellä olisi S-vika, Aaro ei osaisi sanoa ässää.
- Ihhailija
Hehee kirjoitti:
Sitä kutsutaan pehmeäksi ässäksi. Jos hänellä olisi S-vika, Aaro ei osaisi sanoa ässää.
Ärrän kierrän orren ympäri, Aaron pistän taskuun.
- halinu
Aaro on niin kiltin, viekkaan ja pelottavan näköinen yhtä aikaa! :)
- Ihhailija
Sinäpä sen sanoit täydellisesti, halinu!
Mistä muuten nimimerkkisi tulee? Oletko halinu Teemua? Heh! Meikäläisellä ehkä liian vilkas mielikuvitus. - halinu
olen halannut häntä.. unissani ;) ehkä joskus vielä oikeasti! =) no, nimimerkki oli vain päähänpisto xD näkis taas pian aaron..
- Ihhailija
halinu kirjoitti:
olen halannut häntä.. unissani ;) ehkä joskus vielä oikeasti! =) no, nimimerkki oli vain päähänpisto xD näkis taas pian aaron..
Sithä meitä on kaksi, jotka tykätään Teemusta (Aarosta). Haluaisin Saulin paikalle kettuilemaan Aarolle. Haluaisin, et Aaro suuttuis ja näyttäis "mistä kana pissii" ja antas semmosta kyytiä, että ;-). Lienenkö jotenkin pervo?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958