Kadonnut: 1 500 pikkuhousut!
(24.10.2005 17:42 IL)
Kuudesta suomalaiskaupungista on kadonnut viime kuukausien aikana 1 500 paria pikkuhousuja. Syylliseksi paljastui kotkalainen nainen.
(KUVA LAURA NISSINEN)
Suomessa on liikkunut viime kuukausina voro, joka on keskittynyt naisten alushousujen anastamiseen. Eri puolilla maata tehtyjä varkauksia tutkinut Kotkan poliisi laskee, että varas onnistui vohkimaan kaikkiaan 1 500 paria pikkuhousuja.
Teoista epäiltynä on noin nelikymppinen kotkalaisnainen. Poliisin mukaan nainen sukkuloi tavarataloissa ja muissa liikkeissä ja kätki alushousuja joko salkkuun tai lastenvaunuihin. Pöksyjen lisäksi mukaan lähti yli sata pakettia aterimia sekä 40 keittiöveistä.
Kotkan lisäksi varas liikkui Lappeenrannassa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Tampereella ja Vantaalla. Saaliin hän lähetti pääkaupunkiseudulta kotoisin olevalle yrittäjälle, joka myi varastettua tavaraa liikkeessään.
Anastetun omaisuuden arvo kohoaa yli 10 000 euroon. Osa tavaroista on saatu takaisin. Poliisi on saanut esitutkinnan valmiiksi, ja juttu siirtyy syyttäjän harkintaan.
Se on ammatinvalintakysymys....
ganisani
1
137
Vastaukset
Mä luulin että sillä on sellainen fetissi, on niitä kummenpiakin kuultu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163