MIES! Mitä mieltä olet neitsyistä?

Still Virgin 22

Heips!

Haluaisin tietää, mitä miehet ajattelevat naisista, jotka ovat vielä yli 20 vuotiaina neitsyitä...haluaisitko mielummin kokeneen vai kokemattoman naisen?

Kaikenlaiset mielipiteet ja kommentit tervetulleita...Aihe voi riistäytyä käsistä, tiedän, mutta otetaan se riski =)

35

4412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josu

Kumpa tulis minuki kohdalle tuommosii!
      Kyllä panis hormoonit kiehumaan!
      Kokeneet naiset ei kovinkaan kiinnosta, tautejakin niillä tuppaa olemaan.

• Still Virgin 22

Kyllä se sunkin kohalles vielä osua voi, sillon kun sitä vähiten osaat oottaa...=) (Riippuen toki siitä minkä ikänen oot!)

• Josu
        Still Virgin 22 kirjoitti:

Kyllä se sunkin kohalles vielä osua voi, sillon kun sitä vähiten osaat oottaa...=) (Riippuen toki siitä minkä ikänen oot!)

Epäilen että asun sinusta turhan kaukana!

• Still Virgin 22
        Josu kirjoitti:

Epäilen että asun sinusta turhan kaukana!

Treel asun!

• josu

Treel asun!

Meidän välissä ei ole kun 1000 km.
        Hyviä jatkoja sulle!

• Still Virgin 22
        josu kirjoitti:

Meidän välissä ei ole kun 1000 km.
        Hyviä jatkoja sulle!

Samoin sulle! Pidä ittes miehenä!!!

• KondomiNainen

Hei!

Tuo kommenti loukkasi minua.

Kokenneilla naisilla on MUKA TAUTEJA!

Oletko kuullut kondomista?

Kokeneet naiset elävät pitkään parisuhteessa jossa kehittyy taitavaksi rakastajattareksi/vaimoksi eikä käytä kondomia kunnes tulee ero tai syrjähyppy, niin kondomi suojaa tauteilta.

Miehet ovat niitä taudinlevittäjiä koska he eivät halua suojautua kondomeilla!!!!!!!!!!!!!

Itse olen eronnut vuosi sitten ja sen jälkeen tapasin miehiä. Heistä 95 % ei halunnut kondomia!!!!!!!! He vaan kysyivät minulta, olenko puhdas eikä ole tauteja. Kun vastaan että olen, niin hän pyytää että voisimme rakastella ilman kondomia. Mutta kun mä en suostunut, niin hän suuttuu ja haukkuu mua PIHTARIKSI!

En halua ottaa riskejä vaikka hän/te miehet vakuuttaisitte olevanne terveitä miehiä mutta tauti voi itää pitkään jopa HIV!

Parempaa elämää kaikille!

Muistajaa suoja ja ehkäisy!

• Josu

No keltähän ne ukot tauteja saavat? Tuskin toisilta ukoilta jos ovat heteroja.
        Mistä tiedät että olet "puhdas" taudeista koska naisten on vaikeampi huomata taudin oireet esim. clamydia?
        Ja se rakasteluntaito, sitäkin on niin monenlaista!
        Mulle tunteet on etusijalla!
        Olen tavannut vähän kokeneita jotka pesee "kokeneet" mennen tullen seksihommissa!

• KondomiNainen
        Josu kirjoitti:

Mistä tiedät että olet "puhdas" taudeista koska naisten on vaikeampi huomata taudin oireet esim. clamydia?
        Olen tavannut vähän kokeneita jotka pesee "kokeneet" mennen tullen seksihommissa!

Josu hei! Ukothan ne siirtävät niitä tauteja naisesta naisiin eivätkä naiset keskenään!

• KondomiNainen
        Josu kirjoitti:

Tiedän olevani puhdas koska käytän aina KONDOMIA!

En osallistu ees suuseksiin vaan vasta kun seurustelen pitkään...

Tiedän että seksi on tylsää ilman suuseksiä mutta en halua ottaa riskiä ja sairastaa klamydiaa yms

Sulla taisi olla se klamydia

Mulla ei ole koskaan ollutkaan mitään tauteja sillä suojaudun aina!

• Heinis
        KondomiNainen kirjoitti:

Josu hei! Ukothan ne siirtävät niitä tauteja naisesta naisiin eivätkä naiset keskenään!

vaan naiset siirtää tauteja miehestä mieheen.

[email protected]

• Sokeritäti
        Heinis kirjoitti:

vaan naiset siirtää tauteja miehestä mieheen.

[email protected]

lapset, niin saatte sokeria =)

• josu
        KondomiNainen kirjoitti:

Ja keltähän ne ukot sai taudin alunperin?

• josu
        KondomiNainen kirjoitti:

Tiedän olevani puhdas koska käytän aina KONDOMIA!

En osallistu ees suuseksiin vaan vasta kun seurustelen pitkään...

Tiedän että seksi on tylsää ilman suuseksiä mutta en halua ottaa riskiä ja sairastaa klamydiaa yms

Sulla taisi olla se klamydia

Mulla ei ole koskaan ollutkaan mitään tauteja sillä suojaudun aina!

Onhan se sama rakasteletko tyyppisi kanssa ilman kortsua kuukauden tai vuoden päästä. Ei se tauti mihinkään häviä odottamisella.

• Alcoholocaust
        KondomiNainen kirjoitti:

Tai sitten naiset miehestä miehiin. Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa etteivät kaikki naisetkaan halua kondomeita. Ja kun mies ilmoittaa haluavansa käyttää kondomia vaikka nainen sanoo olevansa puhdas niin siitähän vasta soppa syntyy. No, joka tpauksessa se pieni kuminen hommeli helpottaa elämää kummasti

• Mimmmii
        Josu kirjoitti:

Itse olen ainekin todennut että kokeneena ei ole mitään vikaa olla. Ja on helpompi ottaa uusia ideoita ja asioitakin esille. Ja naiset käy huomattavasti useammin tarkastuttamassa itsensä kuin miehet. Nainen käyttää kondomia mielellään mutta mies ei ja se on huomattu ja pitkältä raadilta.

• heh!
        Mimmmii kirjoitti:

Itse olen ainekin todennut että kokeneena ei ole mitään vikaa olla. Ja on helpompi ottaa uusia ideoita ja asioitakin esille. Ja naiset käy huomattavasti useammin tarkastuttamassa itsensä kuin miehet. Nainen käyttää kondomia mielellään mutta mies ei ja se on huomattu ja pitkältä raadilta.

tämä on 11 vuotta vanha ketju.

• kyllästetty...

Pysy neitsyenä! Sexiä korostetaan näinä aikoina liikaa.
      Ehdit kyllä vielä moneen kertaan kyllästyä koko juttuun. Viimeistään naimisissa alkaa kummasti päätä särkemään kun miestä alkaa haluttamaan.

• Still Virgin 22

pysytään niin kauan kunnes se oikea kumppani sattuu kohalle =)

• Heinis

• Kysyn vaan
        Heinis kirjoitti:

ei koskaan korosteta liikaa!

[email protected]

kyllä oo aivan samaa mieltä, ehkä aiemmin ei korostettu, mutta nykyään kyllä korostetaan, joka tuutista tulee seksiin liittyviä juttuja...ja minkä takia sitten on nykypäivänä niin paljon teiniäitejä? Kaikki eivät varmaankaan ole tarkoituksellisesti halunneet äideiksi alaikäisinä...eikös 13 veen olisi parempi vielä leikkiä barbeilla tai haaveilla kaukaisista idoleista kuin hyppiä sängystä sänkyyn???

• Siivetön
        Kysyn vaan kirjoitti:

kyllä oo aivan samaa mieltä, ehkä aiemmin ei korostettu, mutta nykyään kyllä korostetaan, joka tuutista tulee seksiin liittyviä juttuja...ja minkä takia sitten on nykypäivänä niin paljon teiniäitejä? Kaikki eivät varmaankaan ole tarkoituksellisesti halunneet äideiksi alaikäisinä...eikös 13 veen olisi parempi vielä leikkiä barbeilla tai haaveilla kaukaisista idoleista kuin hyppiä sängystä sänkyyn???

Minä olen kanssasi samaa mieltä. Perusteeni on siinä, että olen itse menettänyt neitsyyteni 13-vuotiaana jätkälle, jota palvoin, mutta joka ei välittänyt minusta vähäänkään. Jos jotain kadun niin, sitä että uskoin hänen valheisiinsa...

Tiedoksi vaan kaikille, jotka kenties tunnistavat itsensä sen jätkän toiminnassa, että välittämättömyys sattuu ja jättää arpia. Ja se, ettei saa hellyyttä ja välittämistä, silloin kun sitä eniten tarvisi - pettämistä ja nyrkkiä vaan päin näköä.

Kyllä me satutetutkin vielä noustaan - onneksi kaikki jätkät ei ole samanlaisia! :)

• Heinis

kokenut.

Alkaa tuossa iässä olla jo ettei vanhalle koiralle kannata opettaa enään uusia temppuja.

Olen sitä mieltä että nuorena vitsa on väännettävä.

[email protected]

• been there, done that

jaa a, ja mitäköhän se 13 vuotias joka sänkyyn hyppää siitä oppii? Eikä hyvä seksi todellakaan tarvitse monen vuoden harjoittelua.

• Still Virgin 22

otan miesten mielipiteitä edelleen kiitoksellisena vastaan!

• jep

Ei kai sillä ole niin väliä ,onko nainen neitsyt vai ei ,jos se vaan
      muuten on mukava...

• Still Virgin 22

eli mukava neitsytkin kelpaa siis =)

• nautiskelija

kokenut ja estoton nainen on ihana kumppani sexissä.. sellanen joka todella osaa ja uskaltaa päästää kypällä sängyssä

• Still Virgin 22

voiha neitsytki uskaltaa...ehkä kokematon neitsyt voi olla hieman estynyt aluksi, mutta oikean kumppanin kanssa ja vauhtiin päästyään kokeilunhalua varmaan löytyy, ykislöstä riippuen toki, yhtä paljon kuin kokeneemmiltakin naisilta...

• nautiskelija

voiha neitsytki uskaltaa...ehkä kokematon neitsyt voi olla hieman estynyt aluksi, mutta oikean kumppanin kanssa ja vauhtiin päästyään kokeilunhalua varmaan löytyy, ykislöstä riippuen toki, yhtä paljon kuin kokeneemmiltakin naisilta...

oikeessa olet ei moni "kokeneempikaa" päästä kypällä sängyssä..... saattaa olla jotain estoja

• Heaven(m)

Mielestäni seksissä on parasta se, kun oppii mistä toinen pitää ja hän oppii mistä pidät. ok, toisaalta yhden illan aivoton ja raju panokin on välillä mukava, mutta siitä jää puuttumaan sitä jotain...

• huomio.

Kokenut voip olla aivan kybäestynyt jos ne kokemukset on tyyliin "hölmöilin neitsyyteni liian aikaisin väärin perustein eikä sen jälkeenkään ole järin vahvasti mennyt..." Ei sellaista kai voi vielä kokeneeksi sanoa pelkästään sen perusteella että immenkalvo on mennyt, yhtä pihalla se on seksin iloista kuin neitsytkin! Ja tavallaan myös yhtä puhdas...

• jyri

Neitsyet on parhait

• Ennesku kauppatavaraan ryhtyy, on hyvä lukea tuoteseloste ja parasta ennen -päiväys?

En nyt oikein tiedä, pitäisikö jotenkin eri lailla suhtautua kuin naisiin, jotka eivät ole neitsyitä. On paljon muitakin anatomisia detaljeja, joiden selvittäminen ajan kanssa on seikkailu. Jos nainen riistäytyy käsistä, on otettava tukevampi ote. Ja silloin esimerkiksi jenkkakahvojen puuttuminen ei auta asiaa.

• mää voisin ottaa muutaman sellaisen ,. :P

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe