AHDISTAA

AHDISTUNUT

AHDISTAAKO KETÄÄN MUUTA TÄMÄ ELÄMÄNMENO KUIN MINUA?PITÄIS OLLA OLLA SITÄ JA TÄTÄ JA JOS EI OLE OLET TÄYSIN NOLLA.YRITÄN JA YRITÄN AJATELLA POSITIIVISESTI MUTTA VÄLILLÄ...TUNTUU ETTÄ EI JAKSA.

8

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUKAAN

tämä jumalaton maailma menee kohti kadotusta ja jos Jeesukseen uskova ei pidä "katsettaan" Jeesukseen niin kyllä se masentaa.Siis katse Kristukseen!

• Sinikka

Loppujen lopuksi se yksinkertainen elämä antaa paljon enemmän onnea kuin se, että omistaa vaikka ja mitä. Yksi viisas ihminen sanoikin, että se ostaminen loppuu vasta sitten, kun sen itse lopettaa. Jos huomaat linnun laulun, jos nautit jääpuikosta räystään reunalla, jos nautit kuuraisista koivuista, omistat enemmän kuin se, joka haluaa aina vain lisää.

• Onnellinen

Kokeilepas olla uskomatta mihinkään. Ongelma ei poistu, muttei myöskään tarvitse syytellä siitä korkeampia voimia. Onnistuuko?

• Kuuntelija

Voisitko valottaa vähän lisää mikä mättää? Monia ahdistaa, muiden muassa minua. Se on kiinni iästä ja elämäntilanteesta.

• Kuuntelija

Siis muun ohessa iästä ja elämäntilanteesta. Ja siitä mihin uskoo ja mistä haaveilee.

• Isän_prinsessa

http://fathersloveletter.com/fllpreviewfinnish.htm

Jumala ei tarkoittanut maailmaa tällaiseksi, on siis odotettavissakin että ahdistaa kovin ja kohtuuttomasti. Jumala loi paratiisin, mutta ihminen rikkoi Jumalaan yhteyden tottelemattomuudella.

Voit päästä ahdistuneisuudesta!!! Luotu on AINA AINA AINA kurja ja surkea ilman Luojaansa. Ota Jeesus sydämeesi ja pyydä Pyhä Henki Isältä, niin saat ilon takaisin elämääsi ja kaiken turvan.

Oi Jeesus auta tätä sinun rakasta!
      Sinä Herrani, et vaadi mahdottomia, etkä tahdo, että ystäväni uupuu! Auta Herrani!!! Kiitos!!!

• Isän_prinsessa

Saat luvan epäonnistua! Saat luvan olla aito ja oma itsesi, vaikka olisit kadoksissakin!

Kun näin olla möllöttelet, niin sinua rakastavat kaikki, jotka sinua oikeasti rakastavat ja mikä on meneväistä niin menköön!!! Jeesus rakastaa sellaisenaan ja auttaa sinnuu!

Muiden ihmisten tai omia vaatimuksia ei tarvitse täyttää, kunhan tekee vain Jumalan tahdon.

Kun alkaa pelko, ettei mua rakasteta alkaa suorittaminen:
      -meikkiä
      -muotivaatteita
      -sisustusta
      -kuntosalia
      -ihmisten mielistämistä

Kaikkia EI voi miellyttää, riittää että miellyttää Jumalaa silleen, kun raamatussa sanotaan!!!

• I love Jesus.

ahdistaa koska Jeesus kutsuu sinua ,olet Jumalan valittu ja Jeesus kutsuu sinua ,sinulla on etsikko aika juuri meneillään.Jeesus kutsuu meitä kaikkia kaksi tai kolme kertaa ja meille on annettu jokaiselle oma vapaus valita otammeko kutsun vastaan.Kutsumus aikana uskon ratkaisu on helpompi tehdä kuin ei kutsunta ajalla.Siksi tämä aika sinua peloittaa koska olet omasta itsestäsi tietämätön että mitä tulee tapahtumaan koska tämä aika on niin epävarmaa ja ihmiset pahoja ,paha on lähempänä meitä kuin tiedämmekään,ihminen aavistaa jotakin pahaa tulee tapahtumaan ,johonkin tämä syntinen elämä päättyy.Sinun tulisi mennä kuuntelemaan evankeliumin sanaa vaikkaa vapaisiin suuntiin ,helluntaiseurakuntaan sinne missä synti saarnataan synniksi ja julistetaan Jeesuksen veressä synnit anteeksi.Jeesus sanoo minä olen tie ,totuus ja elämä ,eikä kukaan peri taivastenvaltakuntaa muutoin kuin minun kauttani.Rauhan, rauhan minä annan sinulle ,en minä anna niin kuin maailma antaa.Jeesus kuoli ristillä kärsi sinunkin vuoksesi ,sovitti syntisi ja kantoi sairautesikin ristille.Sinunkin ja minunkin ,sillä niin suuri on Jumalan rakkaus sinuakin kohtaan että antoi ainokaisen poikansa ristiinnaulittavaksi.Tunnusta syntisi ja rukoile Jeesusta antamaan syntisi anteeksi pyydä Jeesusta astumaan sydämmeesi.Eikä sinun tarvi pelätä enään ja ahdistus on poissa kun olet saavuttanut varmuuden ja olet elämäsi perustanut Kristuksen kalliolle sitä eivt myrskyt eikä sateen huojuta.Mutta usko ei kasva jos uskon siemen ei saa ravintoa siksi sinun on hakeuduttava seurakuntaan jossa saat kuunnella raamatun mukaista evankeliumia.Usko on kuin kukka joka lakastuu jos sitä ei kastella.
      lue joh:5.3-18.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe