Tänäkin vuonna kun vihdoinkin löysivät taas otteen! Onko Suomessa muita näin tosissaan olevia Frölunda-faneja?
Frölundalle
6
759
Vastaukset
- Minä vain
Frölundalla ja Kalliolla menee lujaa, mikäs siinä. Toivottavasti kultaa tulee jälleen.
- SUOSIKKEJANI
KUULUU KOLMIKON HV-71.SÖDERTÄLJE.MALMÖ.BRYNÄS LISÄKSI SUOSIKKEIHINI JA SAMOIN MODO..
- göteborgare
kyllä se on selvästi paras joukkue ruotsissa... viime pelit on vähän olleet vaikeita niille..
itse pyrin käymään katsomassa matseja kerran kuukaudessa... tunnelma on aivan toisenlainen kuin suomen sarjapeleissä.. halli on tietysti hieman jo vanhahko.. mutta tunnelma on mahtava..
alkuviisikko kun esitellään niin kallio on se joka saa kovimmat suosionosoitukset...
ainoa miinus joukkueessa on Salo...- MML
MM VÄSTRÄ FRÖLUNDASSA < 2 1-3 KAUTTA JA SITTEN NOUSISIN MAAJOUKKUEESEENKIN KAHDESTI RUOTSISTA
JA SITTEN FRÖLUNDA ON MUN SUOSIKKEJANI.OLISI UPEAA NÄHDÄ JOSKUS FRÖLUNDA-SÖDERTÄLJE HEIDÄN KOTIHALLISSAAN JUODA LÖFBERGIN LILAA JA SITTEN SYÖDÄ FALUKORVIA JA HUUTAA ETTÄ FRÖLUNDA.FRÖLUNDA.JOS ITTE PELAISI KIEKKOA NIIN MM VÄSTRÄ FRÖLUNDASSA GÖTEBORGISSA JA SITTEN NOUSISI SAMALLA KAUPUNGIN IKONIKSI JOKA RATKAISISI SARJAN DJURGARDENIA VASTAAN JATKOAJALLA PELI PÄÄTTYISI 3-2..
- sexysara
rulettaa ja kallio myös!! =)
- <<<
MÄ AINAKIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2403666- 573393
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I902853Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk482646Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1162405Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352042Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012001Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva421865Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1041797Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711159