Tänäkin vuonna kun vihdoinkin löysivät taas otteen! Onko Suomessa muita näin tosissaan olevia Frölunda-faneja?
Frölundalle
6
738
Vastaukset
- Minä vain
Frölundalla ja Kalliolla menee lujaa, mikäs siinä. Toivottavasti kultaa tulee jälleen.
- SUOSIKKEJANI
KUULUU KOLMIKON HV-71.SÖDERTÄLJE.MALMÖ.BRYNÄS LISÄKSI SUOSIKKEIHINI JA SAMOIN MODO..
- göteborgare
kyllä se on selvästi paras joukkue ruotsissa... viime pelit on vähän olleet vaikeita niille..
itse pyrin käymään katsomassa matseja kerran kuukaudessa... tunnelma on aivan toisenlainen kuin suomen sarjapeleissä.. halli on tietysti hieman jo vanhahko.. mutta tunnelma on mahtava..
alkuviisikko kun esitellään niin kallio on se joka saa kovimmat suosionosoitukset...
ainoa miinus joukkueessa on Salo...- MML
MM VÄSTRÄ FRÖLUNDASSA < 2 1-3 KAUTTA JA SITTEN NOUSISIN MAAJOUKKUEESEENKIN KAHDESTI RUOTSISTA
JA SITTEN FRÖLUNDA ON MUN SUOSIKKEJANI.OLISI UPEAA NÄHDÄ JOSKUS FRÖLUNDA-SÖDERTÄLJE HEIDÄN KOTIHALLISSAAN JUODA LÖFBERGIN LILAA JA SITTEN SYÖDÄ FALUKORVIA JA HUUTAA ETTÄ FRÖLUNDA.FRÖLUNDA.JOS ITTE PELAISI KIEKKOA NIIN MM VÄSTRÄ FRÖLUNDASSA GÖTEBORGISSA JA SITTEN NOUSISI SAMALLA KAUPUNGIN IKONIKSI JOKA RATKAISISI SARJAN DJURGARDENIA VASTAAN JATKOAJALLA PELI PÄÄTTYISI 3-2..
- sexysara
rulettaa ja kallio myös!! =)
- <<<
MÄ AINAKIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533796Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182837Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6422470Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202117KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar882104Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441801- 221723
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431675Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281486