Tänäkin vuonna kun vihdoinkin löysivät taas otteen! Onko Suomessa muita näin tosissaan olevia Frölunda-faneja?
Frölundalle
6
726
Vastaukset
- Minä vain
Frölundalla ja Kalliolla menee lujaa, mikäs siinä. Toivottavasti kultaa tulee jälleen.
- SUOSIKKEJANI
KUULUU KOLMIKON HV-71.SÖDERTÄLJE.MALMÖ.BRYNÄS LISÄKSI SUOSIKKEIHINI JA SAMOIN MODO..
- göteborgare
kyllä se on selvästi paras joukkue ruotsissa... viime pelit on vähän olleet vaikeita niille..
itse pyrin käymään katsomassa matseja kerran kuukaudessa... tunnelma on aivan toisenlainen kuin suomen sarjapeleissä.. halli on tietysti hieman jo vanhahko.. mutta tunnelma on mahtava..
alkuviisikko kun esitellään niin kallio on se joka saa kovimmat suosionosoitukset...
ainoa miinus joukkueessa on Salo...- MML
MM VÄSTRÄ FRÖLUNDASSA < 2 1-3 KAUTTA JA SITTEN NOUSISIN MAAJOUKKUEESEENKIN KAHDESTI RUOTSISTA
JA SITTEN FRÖLUNDA ON MUN SUOSIKKEJANI.OLISI UPEAA NÄHDÄ JOSKUS FRÖLUNDA-SÖDERTÄLJE HEIDÄN KOTIHALLISSAAN JUODA LÖFBERGIN LILAA JA SITTEN SYÖDÄ FALUKORVIA JA HUUTAA ETTÄ FRÖLUNDA.FRÖLUNDA.JOS ITTE PELAISI KIEKKOA NIIN MM VÄSTRÄ FRÖLUNDASSA GÖTEBORGISSA JA SITTEN NOUSISI SAMALLA KAUPUNGIN IKONIKSI JOKA RATKAISISI SARJAN DJURGARDENIA VASTAAN JATKOAJALLA PELI PÄÄTTYISI 3-2..
- sexysara
rulettaa ja kallio myös!! =)
- <<<
MÄ AINAKIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2313255Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162519Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4471530Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221406Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161361Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5481313- 1121291
- 1131235
- 46974
- 66954