Brevoxyl
"Brevoxyl-hoidolla saavutat jo 2 viikossa saman hoitotuloksen kuin vanhoilla valmisteilla 5 viikossa
Uuden voidepohjan ansiosta Brevoxyliä on helppo käyttää ja sitä ei tarvitse pestä pois
Brevoxyl tehoaa sekä mustapäihin että tulehtuneeseen akneen
Brevoxylin kanssa voit käyttää kevyttä meikkiä"
totesin tän hyväksi ja finnit lähti
5
2213
Vastaukset
- mulla
ei kyl auttannu
- Tappsa88
Mä käytin sitä ehkä 4 päivää silleen aamuin ja illoin mut sit lopetin käytön ku finnejä tuntu tulevan vaan helvetisti lisää.
- hor(oko)
Mä oon käyttäny brevoxylii jo kaks kuukautta enkä oo huomannu mitää.
- sisältä päin
kannattaa kokeilla sokerin, viljatuotteiden (etenkin ns. valkoisten jauhojen) ja muiden nopeiden hiilihydraattien syönnin vähentämistä...lopettaminen aina parempi. kasviksien ja veden nauttimista on hyvä lisätä.
- vaikka toivoin
Oon käyttäny jo pari kuukautta eikä mitään huomattavaa eroa näy. Iho vaan kuivu nii paljon et oli pakko lopettaa käyttö vähäks aikaa. Mustapäihin se ei ainakaan auta eikä noihin punasiin läntteihin joita on finneistä jäänyt. Eikä myöskään niihin valkosiin ihomatoihin eikä normaaleihin finneihin. Puhumattakaan tosta hirveestä paiseesta joka on ollu jo vuoden rinnassa eikä lähe kulumallakaan, on varmaan joku ihonsisänen finni johon ei hoitoa ookkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1002603Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201002- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe43897Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736