poikittain.. jalajallajalajalavei.. Ja se haravalla kaiveli hampaitaan.. jalajallajalajalavei..
Oli hepokatti
22
381
Vastaukset
- haluat
Mennä nyt, niin takuulla yllätyt.........
- alla..
on mörrimöykyn kolo....
- Kuitenkin
alla.. kirjoitti:
on mörrimöykyn kolo....
Lululla oli kolme mieltä.....
- autosta..
Kuitenkin kirjoitti:
Lululla oli kolme mieltä.....
on kumi puhjennut..... Pikku masan autosta on kumi puhjennut...
- sinun,,,
autosta.. kirjoitti:
on kumi puhjennut..... Pikku masan autosta on kumi puhjennut...
näen kasvavan..
- että hän...
sinun,,, kirjoitti:
näen kasvavan..
tietää...tietää ja ymmärtää... etten rakkautta tunne enää...on kaikki tylsää ja ikävää..
- tuntenut
että hän... kirjoitti:
tietää...tietää ja ymmärtää... etten rakkautta tunne enää...on kaikki tylsää ja ikävää..
murheita en, riemuja vain-kohdata sain..
- näin....
tuntenut kirjoitti:
murheita en, riemuja vain-kohdata sain..
niin kuin lyötynä siihen jäin...hymyilit säteilit... en oikein uskonut silmiäin....voiko olla poika(tyttö) tuollainen......
- aina
näin.... kirjoitti:
niin kuin lyötynä siihen jäin...hymyilit säteilit... en oikein uskonut silmiäin....voiko olla poika(tyttö) tuollainen......
Varjo seuraa kulkijaa.
Kun päivä painuu pilveen, niin varjo katoaa.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,
se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. - tähtitaivas...
aina kirjoitti:
Varjo seuraa kulkijaa.
Kun päivä painuu pilveen, niin varjo katoaa.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,
se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.anna valo pimeää...Anna mulle aamurusko anna usko elämään...
- seis
tähtitaivas... kirjoitti:
anna valo pimeää...Anna mulle aamurusko anna usko elämään...
Nyt soitto.........
- soitto...
seis kirjoitti:
Nyt soitto.........
Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti...Jos sä rakkaani seisot mun viereilläin....
- orpo
soitto... kirjoitti:
Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti...Jos sä rakkaani seisot mun viereilläin....
Katse lapsen eksyneen;
rakkautesi jäljet vihloo rintaa.
Käy pimeys päälle lailla pommikonelaivueen,
ja minä kun en koskaan kysy hintaa. orpo kirjoitti:
Katse lapsen eksyneen;
rakkautesi jäljet vihloo rintaa.
Käy pimeys päälle lailla pommikonelaivueen,
ja minä kun en koskaan kysy hintaa.juicee...
viel yksi sit lopetan lauleskelut..
Cloce your yees, gime your hand, Darling...
do feel my heart beating...
ÖÖÖÖ kiitos sulle ku lauleskelit...=:0)))- elämä.......
BBrunetti kirjoitti:
juicee...
viel yksi sit lopetan lauleskelut..
Cloce your yees, gime your hand, Darling...
do feel my heart beating...
ÖÖÖÖ kiitos sulle ku lauleskelit...=:0)))On kuolemista.
Pane käsi käteen, ollaan hiljaa..... - perskuti
elämä....... kirjoitti:
On kuolemista.
Pane käsi käteen, ollaan hiljaa.....BBrunetti,...minähän täällä:DDDDDD
elämä....... kirjoitti:
On kuolemista.
Pane käsi käteen, ollaan hiljaa.....kuulun niinkuin meri ja tuuli....Jotka toisilleen luotuja on...
perskuti kirjoitti:
BBrunetti,...minähän täällä:DDDDDD
tiesin...ööö enpäs tienny,,,,heh.....=:0)))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
kuulun niinkuin meri ja tuuli....Jotka toisilleen luotuja on...
Kyllä mietin pitkään, kuka on Hän,...en ollut aivan varma missään vaiheessa:DDDD
Aavistus oli, kun Sinua ei ole paljoa täällä näkynyt,...mutta oli Sinulta yllättävä avaus:=))
HIENOA!!! perskuti kirjoitti:
Kyllä mietin pitkään, kuka on Hän,...en ollut aivan varma missään vaiheessa:DDDD
Aavistus oli, kun Sinua ei ole paljoa täällä näkynyt,...mutta oli Sinulta yllättävä avaus:=))
HIENOA!!!yllättää.... höh...eikä muut edes lähtenyt lauleskelemaan......Mut onneks edes sie....=;0))))
Ja syy ku ei näy....Mä kiukuttelin...heh...=:8)))
- perskuti
Vanhoja ei kukaan mieti, korkeintaan pelkää että ei itse tee mitään mikä ei muille kelpaa....Turhaa,...aivan turhaa....Anna palaa!
Muksaa iltapäivää!
En tiedä mitä Sinä olet jollekin, tai joillekin sanonut, mutta tämä on Huuhaata,...se muista;=))
Kiva, että olet täällä:=))varmaan mitään kelleen....Mut jotkut asiat vaan sapettaa......
Muksaa iltapäivää sinullekin perskuti.... Kera hymyn....=;8)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070