Niinistö teki tilaa Vanhaselle.

Emeritus

Niinistön julistautuessa työväestön ehdokkaaksi, hän käytännössä jätti porvariäänet Vanhaselle.
Minä kyllä epäilen, ettei demariduunarit ota häntä tosissaan ja kommunistiduunarit pitävät häntä hulluna. No, omapa on kanpanjansa.

7

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllähän tässä alkaa

Joo. Kyllähän tässä alkaa näyttämään siltä, että etukäteen kolmoseksi tuomittu Kokoomus (olipa ehdokas kuka tahansa) asetetaan SDP:tä vastaan ja saadaan porvaripresidentti Suomeen.

Palkkioksi porvaripresidentin läpimenosta Kataisesta tehdään sitten pääministeri. Kyllä me se sulatetaan.

Tämän mä lupaan.

• valitettavasti

Minkälainen presidentti ehdokas Niinistö oikein on? Mitä hän on aikaan saanut ja missä kaikessa hän on ollut mukana?
      Pitää tutkia vähän pintaa syvemmältä . Ensin pitää kaapia Niinistön punaisella kermalla makeuttaman, valheellisen vaaliohjelman imelin osa sivuun.
      Sitten löytyy muutakin "mukavaa".
      Valtiovarain ministerinä Niinistö oli Lipposen kauden avain henkilöitä ja kuului hallituksen johto troikkaan
      Annettiin siunaus Soneran 13 miljardin. umst-kaupoille Saksasta.
      Hyväksyttiin Fortumin johdon valmistelema palkitsemis-ohjelma kritiikittä.
      LAHJOTTIIN CostaRikan presidentti 12 milj eurolla. Luetteloa voisi jatkaa, mutta onhan tässä nyt jo aluksi faktaa.

• Otsikossa hymiö

...

• luvassa

Kyllähän Halonenkin voi ne 19 ääntä tarvita Laitisen kunnallisvaalitukijoukoilta. :-)

• Otsikossa hymiö
        luvassa kirjoitti:

Kyllähän Halonenkin voi ne 19 ääntä tarvita Laitisen kunnallisvaalitukijoukoilta. :-)

...

• Emeritus

Minä kampanjoin Matti Vanhasen puolesta ja ylihuomenna tulen sinne Helsinkiin juhlistamaan Vanhasen valintaa presidenttiehdokkaaksi ja sitten vielä risteillään!

Toivottavasti ei, Ratamo, päiväsi mennyt pilalle!

• Jaba_43

Niin kauan kuin Vanhanen tekee likaisen työn demareiden puolesta kokoomusta vastaan, tekee Vanhanen tilaa Niinistölle, sillä ainutkaan porvari ja vasemmistoa vierastava keskustalainen ei koskaan äänestä demareita hyysäävää Vanhasta.

Mieti nyt vähän itsekin:

-Liikasen nimitys Suomen Pankkiin
      -veropäätösten totaalinen alistaminen tupo-sirkukseen
      -AKT:n laittomuuksien hyväksyminen
      -täysi saamattomuus paperiliiton laittomuuksien lopettamisessa
      -ei mitään tekoja kepun vaalitavoitteiden (ruoan alv:n alennus, bensaveron alennus, yritystoiminnan edistäminen) hyväksi, vaan pelkkää demareiden silittelyä

Ja kaiken huippuna tämä viimeisin temppu: Tuomiojan mokan peittely Stubbia ja kokoomusta syyttelemällä.

Porvariäänet ovat Niinistön taskussa ja lisää tulee kepusta ja paljon toki demareiltakin, joita Halosen hyssyttely ei viehätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      5001
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4372
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3493
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1696
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe