Kesällä tuli jälleen uusintana kyseinen sarja. Olen vasta muuttanut Tampereelle ja alkoi kiinnostaa että missä päin noita sarjan ulkokuvauksia on tehty? Tässä on linkki muutamaan kuvakaappaukseen sarjasta (ylhäällä on kuvia jostain puistosta ja alhaalla kuva perheen kotikadusta): http://img185.imageshack.us/my.php?image=kyllaisaosaa8ju.jpg
jos et muista ihan tarkkaan osoitteita niin apua olisi siitäkin jos suunnilleen sanoisit missä nuo paikat sijaitsee!
Kyllä isä osaa-sarjan kuvauspaikat?
12
12411
Vastaukset
- sakari kestinen
Viinikanpuistolta vaikuttaa. Ainakin Viinikassa on tuon näköistä.
- isä osaa
päiväläisentie nekala
- kuvankaappauksissa myös Vii...
Nekalassa pääosin kuvattu, sillä talo sijaitsee Nekalassa. Noissa kuvankaappauksissa on kuitekin myös Viinikanpuistoa.
- mulle kans
Tässä toinen asiaa miettinyt. Tiesin kyllä että kuvattu on nekalas tai petsamos, mut nyt tiedän tarkalleen ja tuttuja maisemiahan nois kuvis näkyy. Kiitos.
- Anonyymi
Nyt jo puretulla Tammelan Kesoililla tankkaa isä Ladan jaksossa, jossa on kaikki lukot vaihdettu ja jäävät ulos kadonneiden avainten vuoksi.
- Anonyymi
Missäs se kylässä -jakson kerrostalo sijaitsee?
Ja se kerrostalo, joka on niissä Kyllä isä osaa (mummo) -jaksoissa vai onko studiossa kuvattu?- Anonyymi
Kolmoskauden kerrostalo vaikuttaisi sijaitsevan Aaltosenkadulla, sillä joissain kohtauksissa näkyy ikkunoista viereinen Tammelantori.
- Anonyymi
Kylässä jaksossa on ainakin kuvattu kerrostalossa Koskikeskuksen vieressä Vuolteenkadulla.
- Anonyymi
suurin osa kuvauksista on suoritettu tarastejärven maisemissa
- Anonyymi
Missäs isä on nainu äitiä, kun lapsiakin on siunaantunut?
- Anonyymi
Sängyssä.
- Anonyymi
Missä mahtaa olla tarkalleen se isän isännän talo? Taitaa olla Mummossa sama talo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691559
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80948
- 68881
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808