eli mul ois etunimi ja kadunnimi tiedossa, niin ja syntymä vuosi... mistäköhän vois olla mahiksia löytää ko. hlö:n puh.nro...??? t. nakkilan matti
auttakee mua
6
1623
Vastaukset
- ntix
Findiin voi laittaa haun pelkällä etunimellä ja katuosoitteella! Siis laita vaan et Find Nimi Katuosoite ja lähetä nroon 16400 =)
- ikävä kyllä...
=) kiitos, mut oon koittanu jo tota, mut ku laitoin etunimen, niin se antoi sen nimisillä sukunimillä tiedot.. että höh! oiskos muita ideoita... =)
- kokemusta on ;)
ikävä kyllä... kirjoitti:
=) kiitos, mut oon koittanu jo tota, mut ku laitoin etunimen, niin se antoi sen nimisillä sukunimillä tiedot.. että höh! oiskos muita ideoita... =)
Ainakin itse joskus aikoinaan olen löytänyt ihmisen syntymäajan perusteella yhdellä soitolla. Numerokin on vielä tallella jos mahtaa enää toimia.. eli voithan kokeilla: 060001000, joku rekisteri siellä on. Maksaa tosin varmaan n.2e/min tai jotain, siitä on jonkin verran aikaa kun olen sitä tarvinnut.
- ....
ikävä kyllä... kirjoitti:
Niin, siis se piti sanoa, että jos pelkän vuosiluvun tiedät, niin sekin käsittääkseni riittää osoitteen lisäksi.
- koitetaan
.... kirjoitti:
Niin, siis se piti sanoa, että jos pelkän vuosiluvun tiedät, niin sekin käsittääkseni riittää osoitteen lisäksi.
kiitos paljo!
- Omorfi
Jos ei numeroa löydy, niin laitapa ko. henkilölle "vanhanaikaisesti" kirjettä menemään, kun sulla kerran on kadunnimi. Se tuottaa varmasti tulosta! Onnea matkaan!=) Mulla kans kaipuu erästä henkilöä kohtaan, muttei oo mitään tietoja, ainoastaan kuva hänestä mielessä ja tiedän et työskentelee jossai varastolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774