Peittävätkö sanasi tekosi tai peittävätkö tekosi sanasi?
Oletko oman itsesi asialla, oletko Jumalan asialla vai oletko jonkun puhetorvi?
Minua on väittänyt eräs henkilö sheriffin puhetorveksi, en tiedä kenen puhetorvi tämä kyseinen henkilö on - koska hänen torvensa ääni vaihtelee kovin paljon! Ilmoitankin tässä etten ole sheriffin puhetorvi. Itse vastaan omista sanoistani Jumalan edessä. Rukoilen ihmisten puolesta ja koen välillä Jumalan kehoittavan ottamaan jonkin asian esille. Jokainen ihminen on kuitenkin oma persoonansa, niin minäkin ja omalla tavallani tuon asiat esille. Eikä tietenkään ihminen jota kyseinen asia koskee, pidä siitä että kyseistä asiaa käsitellään.
Jotkut ihmiset kirjoittavat täällä omilla nimillään, mikä on hieno asia ja nostan heille hattua. Useimmat eivät kuitenkaan niin tee, en itsekään. Tosin eräs henkilö on kovasti yrittänyt ilmaista henkilöllisyyttäni tällä palstalla. Tiedän itsekin tämän ihmisen nimen, mutta koska ei ole luvallista täällä alkaa toisten henkilöllisyyttä paljastaa, en itse niin aio tehdä. Samainen henkilö on myös monessa yhteydessä haukkunut minua luonnevikaiseksi ym. halventavilla nimityksillä. Kuuluuko tällainen käyttäytyminen kristilliseen rakkauteen?
Olen kirjoittanut täällä aika monenlaisia kirjoituksia, eikä niiden sisältö varmasti ole kaikkia miellyttänyt. Tosin en ole täällä ketään miellyttämässäkään enkä kiitoksia kalastelemassa. Olen ymmärtänyt, että täällä saa puhua asioista. Olenko siis käsittänyt väärin?
Jos nyt jollakin on minua kohtaan eriäviä mielipiteitä, niin kirjoita ne ystävällisesti omalla nimimerkilläsi tai nimelläsi, kiitos.
Vihamiehille sanon, että lukekaa Raamatusta, miten siellä neuvotaan vihamiehiä kohtelemaan.
Hyvää uutta päivää kaikille
Peittävätkö sanasi tekosi?
3
274
Vastaukset
Tahdon toivottaa Sinullekin hyvää perjantaipäivää. Kirjoitit kysyvästi:
>>Peittävätkö sanasi tekosi tai peittävätkö tekosi sanasi?- sun-glasses
Hyvää perjantaiyötä.
Kiitos hurskaasta vastauksestasi.
Minusta näyttää siltä että joskus kun yrittää keskustella ihmisen kanssa, keskustelusta tehdään riita, koska toinen osapuoli ei osaa/halua keskustella, tai ei osaa ilmaista itseään sanallisesti. Mielestäni ei myöskään voi riidellä yksin.
Tällaisissa hengellisissä keskusteluissa ilmeisesti nainen on mieluummin se syypää. Niinhän silloin Jeesuksen aikaankin naista raahattiin kivitettäväksi ja miehen perään ei kukaan kysynytkään. (tosin tässähän syytöksessä oli aivan eri synti kuin nyt riita josta puhe, mutta esimerkki kuitenkin, kärjistetty esimerkki).
Hyvä että olet niin onnistunut ja esimerkillinen, että aina vain siunaat ja lohdutat ja kehoitat. Ehkä se on sinulle annettu tehtävä, ehkä meille on hiukan erilaisia tehtäviä itsekullekin? Jos kaikki olisivat niin kuin sinä ja puhuisivat / kirjoittaisivat samaan tyyliin, niin en tiedä olisiko mitään keskusteltavaakaan? Kaikkihan olisivat kaikesta samaa mieltä ja vain siunaisivat toisiaan? En tarkoita, että olisi paha asia, vaikka kaikki siunaisivat toisiaan, mutta aika epätodennäköistä kuitenkin. - frihet
Kun nyt viime päivinä olen huomannut sinun olevan taksi kuski,niin kerron ,että mieleeni nouseeentinen Tukholman taksi kuski.
Kirjoitan ihan hänen nimensäkin Juho Koivaara,joka oli varmaan ammatissaankin siunaukseksi monelle.
Sinä sävyisänä veljenä tuot tuon vanhan veljen mieleen,jossa välistä tuntui "että ei vilpiä ole".
Siunaten muistan sinua ja tuota veljeäkin,jonka kanssa saimme työtäkin Herran elovainiolla jakaa yhdessä eritavoin tosin.
Tuota ammattia ei kaikki hallitse ,eikä opikkaan,mitä sinä teet,vaan tuskin siihen monesta edes onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705