vaan totisinta totta ja karua kerrottavaa.Noin 2 tunnin päästä alan juomaan olutta, kori Olvia kylmiössä jäähtymässä stabiilin homogeeniseen 4.686 asteen lämpötilaan.Noin kello 14.00 avaan kauniin ruskean pullon ja kaadan sisällön suuhuni ja röyhtäsen rajusti kahdesti peräkkäin,jonka jälkeen juon pullon Olvimerkkistä juomaa noin 20 minuutin välein ja humallun pikkuhiljaa.Olut on jaloa kansallis janojuomaa.
Tämä ei
8
317
Vastaukset
- Mies 30vee
Pidä toi. Se on selvästi sun juttus!
- Doe-01
Arvaas,kenellä on 6 laatikkoa laivakaljaa jemmassa:)?Komerossa saavat toistaiseksi ollakin,kunnes löytyy sopiva aihe juhlintaan:)
- Tanevaan
Tänään kaikki hyvin tai ei sada räntää, tili tuli.Se ettei äiti meitä pienenä kissalle syöttänyt.Tässä muutamia ja itte voi miettiä lisää.
- Doe-01
Tanevaan kirjoitti:
Tänään kaikki hyvin tai ei sada räntää, tili tuli.Se ettei äiti meitä pienenä kissalle syöttänyt.Tässä muutamia ja itte voi miettiä lisää.
Alkoholi on sellainen aine,jonka käytölle löytyy AINA syy:)
- nylkkäri
maistuu vieläkin vähäisemmässä määrässä.
Se on kuitenkin pirullinen aine kun se ottaa valtaansa SITÄ ON SAATAVA LISÄÄÄ LISÄÄÄÄÄÄ- perskuti
Ne ei ota kenelle se ei maistu, mutta anna niille joille se maistuu....Kaksi poikkeusta mitä ei saa antaa toiselle on, oma vaimo ja hammasharja,noooooo...ainakin toinen on pidettävä henkilökohaisena omaisuutena....
- nylkkäri
perskuti kirjoitti:
Ne ei ota kenelle se ei maistu, mutta anna niille joille se maistuu....Kaksi poikkeusta mitä ei saa antaa toiselle on, oma vaimo ja hammasharja,noooooo...ainakin toinen on pidettävä henkilökohaisena omaisuutena....
itseäni,että minulle se ei sovi.
Olen täysin samaa mieltä,että vaomo on henkilökohtainen.
Vapaata riistaa vielä toistaiseksi ¨riittää.
Itsestäni vielä senverran että kerran juoppo aina juoppo.Kyllä viina on mielessä vaikka se on minulle myrkkyä.En minä vihaa niitä jotka ottavat
mikäs siinä. Itse toivon kuitenkin pysyväni erossa koko aineesta.
- parantaa
lintu influenssasta. Se on nyt tieteellisesti todistettu. Aamulla olin lintuinfluenssan kourissa ja join pari kaljaa, niin tauti hävis!
Tamiflu on hömppälääke
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948