Tule jälleen tuomaan iloa, nyt Sinua todella kaivataan,...miehet on "pientä" hellyyttä vailla, tai ainakin minä,...sellaista hyväksytyksitulemisen tarvetta kaipaa...
Quistis,,
18
701
Vastaukset
- minä
enää viittii tänne tulle kun eräät sefun suosikit määrää mitä saa puhua:o(
- me...
Ollan niitä, jotka panee sefun pään pyörälle...
Tarkoitan Huuhaan naiset, kyllä ne osaa jos vain vähänkin viitseliäisyyttä riittä...
Nyt on tilanne, jotta ns. Paineen poisto arjesta
Huuhaalla onnistuu.
Me kaikki olemme vain toisiamme varten.....
Ole mukana kuin .....Höh, ei aina voi onnistua, kunhan yli viisikymmentä prosenttia:=)) - panee
me... kirjoitti:
Ollan niitä, jotka panee sefun pään pyörälle...
Tarkoitan Huuhaan naiset, kyllä ne osaa jos vain vähänkin viitseliäisyyttä riittä...
Nyt on tilanne, jotta ns. Paineen poisto arjesta
Huuhaalla onnistuu.
Me kaikki olemme vain toisiamme varten.....
Ole mukana kuin .....Höh, ei aina voi onnistua, kunhan yli viisikymmentä prosenttia:=))kuka ei!!! Onhn se nähty kelle vastaa kelle ei!!! Eikö sefun pitäs olla puolueeton??? Mutta vähemmän aikaa olevien on turhaa odottaa vastausta sefulta;o(
- eräs vaan
huomannut samaa touhuu ja tässä alkaa olemaan aika poistuu täältä pippaloista vaikka kivaakin täällä joskus ollut.
- takkunen
eräs vaan kirjoitti:
huomannut samaa touhuu ja tässä alkaa olemaan aika poistuu täältä pippaloista vaikka kivaakin täällä joskus ollut.
mitä onkaan keksineet!!!!Voiks tosiaan joku toinen ny tehdä valituksen sefulle,et hei mä en oikeen dikkaa ton sanomisist,niin se lähtee kirjotettujen tekastien taivaaseen,kunhan sefu vaan sen hoksaa lukee ensin.Eikös siihenpitäs kuitenki jotain rajaa saada,et kaikkii ei vetasta ku veskin pytyst ales?
- perskuti
eräs vaan kirjoitti:
Meinaako kaikki poistua,...ei kait, eihän minulla ole enää mitä lukisin.....
- takkunen
perskuti kirjoitti:
Meinaako kaikki poistua,...ei kait, eihän minulla ole enää mitä lukisin.....
tohon lonesomen kommenttin,mut olin näköjään vastaanu jo samanlaisel vastauksel.Ei voi olla totta,persiilleen meni seki,yritin just äsken kattoo,siis tässä välil,mut ei vaan ollu menny ja tuli uudes yritykses vastaus,et on menny jo sam viesti.Josko tää alkaa takkuaan näin paljo,niin eipäs oikeen enää entressit riitä.
- perskuti
takkunen kirjoitti:
tohon lonesomen kommenttin,mut olin näköjään vastaanu jo samanlaisel vastauksel.Ei voi olla totta,persiilleen meni seki,yritin just äsken kattoo,siis tässä välil,mut ei vaan ollu menny ja tuli uudes yritykses vastaus,et on menny jo sam viesti.Josko tää alkaa takkuaan näin paljo,niin eipäs oikeen enää entressit riitä.
tukalaan tilanteeseen. Kokeiles pyrstösulalla, jos vaikka menis paremmin läpi eikä tule kirjoitusta"olette lähettäneet jo samanlaisen viestin, massapostitus kielletty"Heh, heh.....
- takkunen
perskuti kirjoitti:
tukalaan tilanteeseen. Kokeiles pyrstösulalla, jos vaikka menis paremmin läpi eikä tule kirjoitusta"olette lähettäneet jo samanlaisen viestin, massapostitus kielletty"Heh, heh.....
komeeta koppelon peräpäätä,niin josko se siitä oikeis.Hups pyyhkäs ny näytön läpi ja tais korjantuu kerral koko helahoito.Näin se tekniikka toimii.Otetaan vanhat konstit käyttöön,niin paremmin pärjätään.
- perskuti
takkunen kirjoitti:
komeeta koppelon peräpäätä,niin josko se siitä oikeis.Hups pyyhkäs ny näytön läpi ja tais korjantuu kerral koko helahoito.Näin se tekniikka toimii.Otetaan vanhat konstit käyttöön,niin paremmin pärjätään.
Vaikuttaa hyvältä, onneks se näkyy vain minun näytöllä....Vois muut olla kateellisia,...eikä turhaan:=))
Joo ei näillä biteillä,eikä baiteilla...täytyy olla muutakin....Ne vanhat konstit on moneen kertaan hyviks havaittu ja niistä emme luovu! - takkunen
perskuti kirjoitti:
Vaikuttaa hyvältä, onneks se näkyy vain minun näytöllä....Vois muut olla kateellisia,...eikä turhaan:=))
Joo ei näillä biteillä,eikä baiteilla...täytyy olla muutakin....Ne vanhat konstit on moneen kertaan hyviks havaittu ja niistä emme luovu!nauramati siellä!!Nyt sun pitää luvata et kerro ikuna muille,mitä näit,son vissi ny,ja soot hiljaa siitä.Mut joillaiki kans sama onkelma,kerrotaan vaan et sulanpyyhkäsy autto,josko vaikka pölyt tömpsähti näytön päältä?
- perskuti
takkunen kirjoitti:
nauramati siellä!!Nyt sun pitää luvata et kerro ikuna muille,mitä näit,son vissi ny,ja soot hiljaa siitä.Mut joillaiki kans sama onkelma,kerrotaan vaan et sulanpyyhkäsy autto,josko vaikka pölyt tömpsähti näytön päältä?
Sehän on Suomen eniten myydyn lehden kansikuvana ilman tekstiä:=))
Ei riitäny, että lähti pölyt näytöltä,...lähti tyttöystävä koko plantaasilta:DDDD
- quistis
Quulta:o))))))) Paijaa ja silittelee....tartuttaa vilun;o))
- perskuti
Ei minuun tartu mikää kun quistis on paikalla...
Tasapainoinen olo takaa terveyden...
Kiva nähdä Sinua quistis kuvaruudulla:=))
Kerro lyhyesti, kuinka Sinun päivä on mennyt..... - quistis
perskuti kirjoitti:
Ei minuun tartu mikää kun quistis on paikalla...
Tasapainoinen olo takaa terveyden...
Kiva nähdä Sinua quistis kuvaruudulla:=))
Kerro lyhyesti, kuinka Sinun päivä on mennyt.....liukasta...liukastelin..aamukahville;o)
Kiirettä....puhelinpäivystystä....asiakkaita...lounas syömättä...kiirettä...huh..lääkehuoltoa...Pakollisia hymyjä...kiirusta..Apteenin sedän hauskoja vitsejä...kiirusta...heipat ja kotiin kauppakassia raahaten...Kotona..huh...vihdoin omaan sänkyyn..Quu ihan puhki...väsy...apeakin...kaikesta..ihan kaikesta...koneella ihanien kanssa....ja nyt saunaan..toivoo et vilutus loppuu:o))) - perskuti
quistis kirjoitti:
liukasta...liukastelin..aamukahville;o)
Kiirettä....puhelinpäivystystä....asiakkaita...lounas syömättä...kiirettä...huh..lääkehuoltoa...Pakollisia hymyjä...kiirusta..Apteenin sedän hauskoja vitsejä...kiirusta...heipat ja kotiin kauppakassia raahaten...Kotona..huh...vihdoin omaan sänkyyn..Quu ihan puhki...väsy...apeakin...kaikesta..ihan kaikesta...koneella ihanien kanssa....ja nyt saunaan..toivoo et vilutus loppuu:o)))Sinulla taas pitkä työrupeama,...menes nyt ja lepäilet, ajattele kaikkea kivaa mielessä ja nukahda kauniisiin vaaleansinisiin unelmiin,...sellaisiin "mirriuniin":=))
Anna sen paitulin laskeutua pehmoisesti ja nauti olosta:=)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Sinulla taas pitkä työrupeama,...menes nyt ja lepäilet, ajattele kaikkea kivaa mielessä ja nukahda kauniisiin vaaleansinisiin unelmiin,...sellaisiin "mirriuniin":=))
Anna sen paitulin laskeutua pehmoisesti ja nauti olosta:=))höyryävissä unelmissa:o))))) Kiitos Perskutimaisen kauniista toivotuksesta:o))) Quu arvostaa kovin:o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
höyryävissä unelmissa:o))))) Kiitos Perskutimaisen kauniista toivotuksesta:o))) Quu arvostaa kovin:o)))
Quistis....Lämmittää...mmmmm...
Upeeta mahtavaa:DDDD
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015