Kirjoitit eräässä keskustelussa:
"Ei ihminen kokonaan katoa, vaikka hänen lihansa kuolee, vaan hän siirtyy tuonelaan; ja joillekin ei tätä lepoa anneta, jostakin syystä, tai sitten syvyyden enkeli, joka vallitsee tuonelan sieluja, on kieltänyt heidän pääsyn sinne, ja he ovat jääneet henkimaailmaan vaeltamaan ja etsimään lepoa."
- Siis, ovatko riivaajat kuolleiden ihmisten sieluja, sinun mielestäsi?
Vai mitä tarkoitit tuolla kohdalla?
Tero-Tapio??
5
350
Vastaukset
- tero-tapio_timonen
Ovat pahoja henki-olentoja. Joko langenneita enkeleitä, tai sitten langenneita sieluja; tai sitten molempia.
En minä ole riivajien asiantuntija, eikä Herra ole antanut minulle viisautta ja ymmärrystä, näistä riivaaja asioista.- omiasi
ja välillä vakuutat, että et ole kirjoittanut muuta kuin viestejä Hengessä!
- tero-tapio_timonen
omiasi kirjoitti:
ja välillä vakuutat, että et ole kirjoittanut muuta kuin viestejä Hengessä!
Jos et vieläkään olet ymmärtänyt: Ne kirjoitukset, jotka keräilin, ovat suurin osa vastauksia tiettyihin kysymyksiin ja keskusteluiuhin; joten kun sinä luet jonkun, niin se ei välttämättä jokaisen kohdalle ole yhtä.
Esimerkiksi, jos joku on napissut, kun olen tuonut julki varoituksen tai nuhteen; niin sen olen kirjoittanut, koska Pyhä Henki on sen todeksi näyttänyt. Ja taas jos, jos joku on kysynyt, mitä mieltä henkilökohtaisesti olen, niin olen tuonut oman mielipiteen, enkä Jumalan, koska Jumala on totuus, eikä hänessä valhetta ole; mutta jokainen ihminen voi valehdella, joko tietoisesti, tai tiedostamattaan.
Sinä olet vain, yksi luonnollinen ihminen, joka vihaa niitä, jotka kiivailevat totuuden puolesta, koska olet itse valheeseen mieltynyt, ja siitä pidät kiinni, koska et halua luopua synneistäsi, vaan maallisten oppien mukaan, sallit niitä "armossa" katumatta. - on milestäsi
tero-tapio_timonen kirjoitti:
Jos et vieläkään olet ymmärtänyt: Ne kirjoitukset, jotka keräilin, ovat suurin osa vastauksia tiettyihin kysymyksiin ja keskusteluiuhin; joten kun sinä luet jonkun, niin se ei välttämättä jokaisen kohdalle ole yhtä.
Esimerkiksi, jos joku on napissut, kun olen tuonut julki varoituksen tai nuhteen; niin sen olen kirjoittanut, koska Pyhä Henki on sen todeksi näyttänyt. Ja taas jos, jos joku on kysynyt, mitä mieltä henkilökohtaisesti olen, niin olen tuonut oman mielipiteen, enkä Jumalan, koska Jumala on totuus, eikä hänessä valhetta ole; mutta jokainen ihminen voi valehdella, joko tietoisesti, tai tiedostamattaan.
Sinä olet vain, yksi luonnollinen ihminen, joka vihaa niitä, jotka kiivailevat totuuden puolesta, koska olet itse valheeseen mieltynyt, ja siitä pidät kiinni, koska et halua luopua synneistäsi, vaan maallisten oppien mukaan, sallit niitä "armossa" katumatta.valhetta!
Todista ja vakuuta Jeesuksen nimessä! - tero-tapio_timonen
on milestäsi kirjoitti:
valhetta!
Todista ja vakuuta Jeesuksen nimessä!Jos sinä uskot, että "isän, pojan ja pyhän hengen nimeen", kastamalla ihminen pelastuu, ja muut joutuvat kadotukseen, niin se on valhe.
Jos sinä uskot, että vauva on "vilpitön etsijä", niin se on valhetta.
Paljon muutakin voisin keräillä, mutta ketä se rakentaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764