Proosaa

Jarmo Pelkonen

Kirjoittelen tähän jotain, mikä kiinnostaisi ihmisiä. Otsikon keksin sitten myöhemmin.

Olen nyt 53 vuotias mies. Minut erotettiin Jehovantodistajista vuonna ~76, ollessani 26 vuotias.

Muutin Karkkilasta Turkuun vuonna -72.
Olin silloin siis 20 -vuotias mies. Karkkilassa ollessani kävin kokouksissa ja kirjantutkisteluissa säännöllisesti vanhempieni mukana lapsuudestani lähtien. Kävin myös kenttäpalveluksessa isän kanssa ja myöhemmin poikakaverin kanssa ja jopa yksikseni. Olin myös tienraivaajana. Vuonna 72 tapahtui jotain, mikä oli suunta nykyiseen elämään.

KIINNOSTAAKO JATKO?

18

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fger

Eikö tämä tullut jo kertaalleen vuosi sitten? En nyt muista miten tarina jatkui, mutta kun mainitsit tuosta "poikakaverista" luulen, että huomasit jotain sen suuntaista.

Menikö oikein?

• se mennee näin

Menetit laskenta taitosi jo ennen vuotta -72 ja siinä yksi syy. :=D

• taitosi

Sinä olet menettänyt lasketa-------taitosi.

Se on yhdys sana.

• Kakadu

>>KIINNOSTAAKO JATKO?

Tottakai. Anna palaa!

• annis

Olen Jehovantodistajien kanssa samaa mieltä samaan sukupuoleen rakastuminen on luonnotonta ja ristiriitaista. Vaikka en oo kovin uskovainen sanon ett Raamattukaan ei sitä suvaitse eikä munkaan eikä muittenkaan jotka on vähänkin oikeisiin arvoihin opetetut tarvi ymmärää. Jehovantodistajille suuri kiitos siitä ettei ymmärrä ja toinen plussa piste siitä ettei naispappeja joten nainen vaietkoon seurakunnassa vaikka nainen itse oonkin.

• Jarmo Pelkonen

Öh, yllätyin reaktioista. En totisesti aikonut kertoa mitään seksuaalisuuteen liittyvää. Olen avioliitossa naisen kanssa. Enkä ole suuntautunut millaan lailla homoseksualisuuteen.

• EpäileväTuomas

Ihmettelinkin mistä se homous siihen mukaan vedettiin. Mutta jatka toki ihmeessä juttua. Vaikutti mielenkiintoiselta alulta.

• Helmisen Viljo
        EpäileväTuomas kirjoitti:

Ihmettelinkin mistä se homous siihen mukaan vedettiin. Mutta jatka toki ihmeessä juttua. Vaikutti mielenkiintoiselta alulta.

fger toi "poikakaveri"-aiheen keskusteluun. Mikä mahtaa olla sydämentilansa...

• fger
        Helmisen Viljo kirjoitti:

fger toi "poikakaveri"-aiheen keskusteluun. Mikä mahtaa olla sydämentilansa...

Kyllä se on Viljo niin, että "poikakaveri" on Pelkosen itsensä lanseeraama sana tähän ketjuun. Kysyin vain huomasiko hän mitään muuta erikoista.

• Helmisen Viljo
        fger kirjoitti:

Kyllä se on Viljo niin, että "poikakaveri" on Pelkosen itsensä lanseeraama sana tähän ketjuun. Kysyin vain huomasiko hän mitään muuta erikoista.

On totta että Pelkosen viesti sisälsi sanan poikakaveri. Sinä kirjoitit "poikakaverista".

Miksi muuten lainasit tuota sanaa lainkaan jos siinä ei ollut sinulle mitään erityistä konnotaatiota? Silloinhan olisi riittänyt vain kysyä että eikö tämä ollut palstalla jo viime vuonna.

• Jarmo Pelkonen(2)

ok. alkukankaudesta päästyänini jatkan.....................................

• Jarmo Pelkonen(3)

Moi, kummasti avaukseni meni joidenkin mielestä seksuaalliselle puolelle ja vielä homoseksuaalisuuteen. Yllätyin. Olen aivan 'normaali' mies, avioliitossa, ksksi lasta, kolmelapsenlasta. Ok, syönhän minä mielialalääkkeitä jo toista viikkoa. Siitä sitten myöhemmin ?

• Jarmo Pelkonen

ok, kiitos , käyn saunassa ja aloitan.

• Jarmo Pelkonen

Nonnii, Matti oli kiva kaveri ujo astmaatikko.
      Kokouksissa oltiin usein kavereita ja tunsin ylpeyttä, että minua neljä vuotta vanhempi viitsi olla seurassani. Ätini sairasteli jotain naisten juttuja, siitäkös huoleistuin. Minä 'vekslasin' , ilmeisesti mielisairauteni alkoi jo lapsena.

• Jarmo Pelkonen(4)

Ihan lapsena suuntauduin tytöjen perään.
        Esimerkiksi ihan pentuna pyysin Rittaa syömään vadelmia ja antamaan puoliksipureskellut marjat suustaan suuhuni ja kiihotuin.

• Jarmo Pelkonen

Voi perse, kun en muista sen muijan niemeä. Hen oli noin 16v kun hiplasin häntä voimistelusalin takapenkillä, mikä toimi konventtisalina.
      Kyllä taisi tussu kastua tytöltä, niin rivakasti hiplasin ja ei vastusta tullut.

KIINNOSTAAKO?

• Jarmo Pelkonen(5)

No, bussimatkalla oltiin konventtiin. Silmäilin kuljettajan vierestä taaksepäin matkustajia. Seurakunnanpalvelija lähetti minulle (olin 15v) viestin "joka silmää iskee, saa aikaan tuskaa", mukana oli raamatun paikka se ja se.

Olin aivan pihalla , mistä on kysymys. En kehdannut kysyä keneltäkään.

Siitä se oikeastaan alkoi uskontoni tutkikielma.

KIINNOSTAAKO?

• kiinnosta!

Voi, mikä tonttu.

Sanoit tuolla ylempänä "En totisesti aikonut kertoa mitään seksuaalisuuteen liittyvää. "

Nyt kuitenkin kirjoitat sitä soopaa. Jos olet oikeasti sairas, niin otan osaa ja pyydän lähestymään auttajiasi. Tosiasiassa lienet vain tavallinen pervo, joka yrittää saada kiinnostuneita keskustelijoita saadaksesi heidät ansaasi.

Lopeta, pliis.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe