ONNITTELUT DEMAREILLE
3
169
Vastaukset
- Hyi Kalliomäki ja kumm.
Eivät DEMARIT ole unohtaneet sentään eläkeläistä. Siunasivat meitä 5 eurolla kuukaudessa, onhan se sekin jotain. Upeaa että tämä vähäväkisten puolueena itseään mainostava AATE MUISTI JOHTAJIA SAMAAN AIKAA 500 MILJ. EUROLLA. KUVITTELE, YMMÄRRÄTKÖ ??????
500 000 000 MILJ. EUROA. EI JUMALAUTA, MISSÄ MENNÄÄN, HYVÄT TOVERI DEMARIT:
Olen Kotkalainen eläkeläinen, sain tuon 5 euroa kuussa. Sanon suoraan , että jos tämä meidän Kotkalaisten Antero Kekkonen olisi nyt tuossa edessäni, niin takuulla kontaten lähtisi. Semmoista miestä tai naista ette Kotkan demarit löydä että erehtyisin häntä äänestämään. 40 vuotta, milloin Tuominen milloin Sutela on saaneet minun ääneni eduskuntavaaleissa. Nyt sen tulee saamaan PENTTI TIUSANEN. Elämäni loppuun asti. Hyi helvetti minkä teitte, saatanan muka köyhällistön edustajat. HÄVETKÄÄ. Tuleppas Kotkan torille pitämään taas niitä paskanjauhanta tilaisuuksiasi demari edustaja, niin saat meiltä eläkeläisiltä terveisiä.- haluat
"... minun ääneni eduskuntavaaleissa. Nyt sen tulee saamaan PENTTI TIUSANEN. Elämäni loppuun ..."
Tiusanen onkin kunnostautunut vakoilijana DDR:n Stasin lukuun. Sellaiset on miehen meriitit. - sinä eläkeläisen mies
että porvari hallituksen tai presidentin aikana sinun eläkettäsi nostettaisiin.Saulihan on sanonut että eläkeläiset ovat tuottamatonta väkeä.
Kyllä ne porvari hallitukselle eläkeläisen kovat verot kelpaavat,vaikka sinähän et maksa veroa kun olet kansaneläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770