on mukavaa tulla

ypoyksin

kotiin kun kuulee vain kellon tikityksen,koirien katseen hellimmän...musiikin niin hiljaisen...
rauhaisan illan ihanan...kynttilän liekin lepattavan pöydällä keittiön pimeän

hyvää illan jatkoa teille kaikille

14

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01

romanttisella tuulella:))Toisaalta viestistäsi paistaa läpi myös pieni ikävä ja kaipaus..

Hyvää illanjatkoa sinullekin:)

• ypoyksin

analisoidaan sanat tarkkaan tänään mutta oikeassa olet

• pepeliini

Kuulostaa tosi mukavalta. Missä tällainen hiljainen idylli?

• ypoyksin

kaukana pahasta maailmasta...hih

• pepeliini
        ypoyksin kirjoitti:

kaukana pahasta maailmasta...hih

...pahasta maailmasta impivaaraasi?

• ypoyksin
        pepeliini kirjoitti:

...pahasta maailmasta impivaaraasi?

riippuu mistä lähtee vai lähteekö ollenkaan...voi olla valovuosienkin päässä...mutta myös metreistä voi olla kysymys

• pepeliini
        ypoyksin kirjoitti:

riippuu mistä lähtee vai lähteekö ollenkaan...voi olla valovuosienkin päässä...mutta myös metreistä voi olla kysymys

..arvoituksellinen vastaus, mutta toisaalta varmasti hyvin tarkkakin. Ehkei lähteä kannata ollenkaan jos idylli toimii. Mitäpä aiot puuhastella?

• ypoyksin
        pepeliini kirjoitti:

..arvoituksellinen vastaus, mutta toisaalta varmasti hyvin tarkkakin. Ehkei lähteä kannata ollenkaan jos idylli toimii. Mitäpä aiot puuhastella?

ja hyväilen näppäimistöä....voin tehdä jonkun kuuman totin....ja oon vaan ja nautin olostani ja jos tuntuu siltä lähden tohon kuppilaan mutta enpä usko siihen...ei koskaan tiedä

• pepeliini
        ypoyksin kirjoitti:

ja hyväilen näppäimistöä....voin tehdä jonkun kuuman totin....ja oon vaan ja nautin olostani ja jos tuntuu siltä lähden tohon kuppilaan mutta enpä usko siihen...ei koskaan tiedä

Vietäpäs oikein laiska , mukava loppuilta kynttilänvalossa minunkin puolestani. Täytyy ruveta hivuttautumaan töihin. terkkuja koirulaisille!

• ypoyksin
        pepeliini kirjoitti:

Vietäpäs oikein laiska , mukava loppuilta kynttilänvalossa minunkin puolestani. Täytyy ruveta hivuttautumaan töihin. terkkuja koirulaisille!

sinulle.....

• perskuti
        ypoyksin kirjoitti:

sinulle.....

Miksi noin apeana, vai arvioinko tilanteen aivan väärin?
        Oikastaas molemmat selkä tuolissa ja todetaan....
        näyttö on kauempana kuin äsken:=))

• ypoyksin
        perskuti kirjoitti:

Miksi noin apeana, vai arvioinko tilanteen aivan väärin?
        Oikastaas molemmat selkä tuolissa ja todetaan....
        näyttö on kauempana kuin äsken:=))

ole apea vaan hieman yksinäinen....mutta nautin tästä tilastain.....et arvaakkaan kuinka paljon

• perskuti
        ypoyksin kirjoitti:

ole apea vaan hieman yksinäinen....mutta nautin tästä tilastain.....et arvaakkaan kuinka paljon

Tuntuu kuin minä olisin liikaa...Älä hyvä ihminen nauti liikaa yksinolosta,...johan minä tulen kateelliseksi......

Hetkinen.....Kenelle?

• ypoyksin
        perskuti kirjoitti:

Tuntuu kuin minä olisin liikaa...Älä hyvä ihminen nauti liikaa yksinolosta,...johan minä tulen kateelliseksi......

Hetkinen.....Kenelle?

mutta luulisin,etten liian vähääkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe